Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Hvor skal man bo i Bangkok
|
|
| h madsen |
Lagt på d. 08/03-2006 12:35
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
jeg skal ned til bkk og finne en pige vor går jeg hend |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 08/03-2006 13:09
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Hej Madsen. Bare rolig, du skal nok møde nogle piger, ja sikkert mange, men om du finder den rigtige...........det kan man så kun håbe på. Held og lykke Hvis du ikke har været der, så prøv : [url]www.cupidbay.com[/url] Mvh.Suk............
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 08/03-2006 21:53
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
hej eller denne adresse men det koster penge men er okay http://www.sweets... solmand
Redigeret af d. 10/03-2006 09:03 Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
| Hua Lan |
Lagt på d. 08/03-2006 22:45
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
Hvor du skal finde en sød pige er jo svært at svare på. Hvis du prøver i en bar, så er der 100% sikker gevinst, men de fleste herinde kan give dig et svar på hvor smart det er. Jeg tror mange vil sige til dig at du skal passe på i en bar, men mange har samtidig fundet en sød pige i en bar, men jo man skal passe på med bar pigerne. De er vant til at vi "Farang" snyder dem, så de "lyver" også fordi så mange før dig har snydt dem, men de vil så gerne komme herop, men du skal følge dit hjerte og håbe du har fundet den "rigtige". Men jeg tror, at hvis du behandler hende godt og forstår hvad hun vil, så kommer du rigtigt langt, men du skal forstå hvad der foregår, så du gør "det rigtige" for hende, men du skal samtidig også gøre dig "hård" ellers løber hun om hjørner med dig. Jeg ved det ikke er nent at forstå, men jeg og andre er klar til at hjælpe dig, hvis du ikke er med. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 09/03-2006 01:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Hej til jer! Tråden løber afsporet igen igen. ![]() Spørgsmålet/tråden lyder på : Hvor skal man bo i BKK? ![]() Ikke hvordan eller hvor man finder en pige ![]() Eller om det skal være barpige eller hvad ![]() Jeg bor selv altid i Suhkumvit området, pga af skytrain og metro, samt de gode handelsmuligheder. Det ligger også tæt på tollway, så det er nemt og forholdsvis hurtigt at komme til lufthavnene ![]() Der er så mange hoteller i området, i alle prisklasser, så der er svært for mig at råde til et specifik. Jeg bor som regel på et hotel der hedder "promenade" der ligger på Soi 8, 100 meter fra Nana station. Som der ellers er beskrevet her i tråden, er der lidt for en hver smag af underholdning i området, fra gode/pæne musiksteder til "soicowboy/Nana place". Hvis der skal være rigtig gang i den så må valget falde på "Khosaan road", meen området er også "farligere" både hvad angår kriminalitet og piger. Håber I andre kan acceptere at snakken om hvordan man finder en pige, bør foregå i en anden tråd ![]() Bare en mening fra et neutralt medlem, der ønsker siden bevaret
Redigeret af jesperfrb d. 09/03-2006 01:51 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 09/03-2006 02:47
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Hej Venner. Jesper har ret. Denne traad er ved at loebe af sporet og for at stoppe det har jeg oprettet en ny traad der hedder: Hvor gaar jeg hen naar jeg gaar ud . Clyde. Admin. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 09/03-2006 08:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Hej jesperfrb Jeg var lige inde og finde [url]www.psi-promenade.com/[/url]. Det ser fint ud. Der står på internettet, at de koster bath 1.300 dagligt, men du skriver tidligere, at du får rabat. Hvad betaler du? mvh Frank |
|
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 09/03-2006 10:09
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 377 |
Som John skriver noget tidligere i tråden, er det ikke altid at hotellerne har plads hvis det er ens kone der ringer. Jeg oplevede faktisk på et af de lidt bedre hoteller, Rembrant, at da jeg bookede et værelse via nettet, ja der var der masser af plads og ingen problemer, da det var sidst på rejsen og min konto var ved at være tømt så ville vi bruge lillemors visakort fra Thaifarmer bank, ved gud det var umuligt.Dettte fisefornemme hotel ville ikke acceptere betalingen fordi min kone er Thai, behøver jeg at nævne at vi ikke boede på det hotel efterfølgende? Normalt når jeg er i Bangkok bor jeg i Siam Bydelen på Intercontinitalhotellet, men sidste gang boede vi en nat på noget der hedder Holliday Mansion der ligger ude ved den Sweitsiske ambassade, vi gav 1000bath for et kæmpeværelse incl. morgenmad, der var ydermere den fordel at det lå et stenkast fra Skytrain, så man kan komme nemt og hurtigt rundt. Niels |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 09/03-2006 10:14
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Hej latour82 Jeg har lige slået hotellet op. Er det dette http://www.bangko...y-mansion/ . Det ser her ud til at prisen er steget til bath 1.830. Er det det samme hotel som du mente? mvh Frank |
|
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 09/03-2006 12:06
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 377 |
Hej Frank. Ja det er det hotel, nu var det i September 2003 vi var dernede og bookede det via en agent. Det virker som et sted man sagtens kan lave en bedre rate på, hvis man kontakter dem direkte, jeg kan ihvertilfælde varmt anbefale stedet... Jeg er generelt ret fordringsfuld med hensyn til hotelstandard, da vi har vores 2 små børn med, og jeg var MEGET tilfreds, og nej, jeg har ikke aktier i hotellet ![]() ![]() .Niels |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 09/03-2006 18:23
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Har lige booket Royal Ambassador Suites - 3værelses lejlighed på 105m2 Sukhumvit Soi 11-13 2badeværelser , 2 farve tv - 2 af alt - så de 2-3 tøzer kan sgu bare bade og bruge badeværelser som kun tøzer gør det om morgenen..... ![]()
Redigeret af pdrhan d. 09/03-2006 18:23 Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 09/03-2006 18:32
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Taak skal du have pdrhan, du kommer godt nok til at bo standsmæssigt ![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 09/03-2006 18:33
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Generelt er det kun svært hvis du har det ligesom katten, der bliver nødt til at binde en kotelet om halsen, for at få hundene til at løbe efter sig. Jeg har fjernet citatet og din lille " morsomme " bemærkning da den kunne virke stoedende. Clyde. Admin Redigeret af clydehaumann d. 10/03-2006 02:02 |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 09/03-2006 19:30
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
rinpoche skrev: Taak skal du have pdrhan, du kommer godt nok til at bo standsmæssigt ![]() Når man er 4personer er det sgu billigere med sådan en lejlighed istedet for at skulle have 2 hotelværelser - og så er der jo samtidig køkken/opholds stue så pigerne kan "kokke-rere" når de bliver sultne (og det er jo for Thaier´s vedkommende....altid...)
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| blume |
Lagt på d. 09/03-2006 20:33
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
Lige hjemkommet fra 1mdr i henholdsvis Pattaya og Bangkok, kan Jeg anbefale dette hotel, der ligger 2 min fra skytrain(Nana) og 5 min fra Soi Cowboy og 5 min fra Nana, altså hvis det er det sjove man efterspørger, der er masser af liv og indkøbsmuligheder. Prisen er incl. international morgenmad(150 bath) 0g er 1080 bath. Det er et ældre hotel med en udmærket service, og gæstevenlig. Sukhumvit Crown Hotel 7 Sukhumvit Soi 6(soi 4-6-8 in out) Sukhumvit Rd. Tlf. (66-2)2535672-4. (66-2) 2538401 Fax.(66-2) 253-5675 Email: Venlig hilsen Blume |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 10/03-2006 01:35
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Hej----- Først svar på hvad jeg betaler for hotellet på "promenada", jeg betaler 1000 bath pr nat. men tilgengæld lover de altid at have et værelse, selvom at alt er fyldt. Jeg ved ikke hvordan de vil gøre det, men jeg møder bare op, og der er altid et værelse ![]() Med hensyn til "Crown", har jeg kun hørt godt om det, ligger lige mellem soi 6 og soi 8, men det kommer an på hvad man forventer! Og 50 meter nærmere nana st ![]() hverken Crown eller promenade er specielt familie venlige, her tænkes på faciliteteter til børn, så som rolige områder og børne pool. for det har de ikke! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 





















