Se indlæg
 Udskriv debat
Utroskab.
hugoboerge
Kanyarat skrev:

Ahhh...Hugoboerge dér er du lidt ved siden af..tror ikke at der er nogen kvinder som accepterer at deres mand er utro.
Da min Thailandske kone fandt ud af, at jeg havde noget kørende med en meget yngre thai kvinde , sagde konen stop...bada bum bum bum og væk var konen.
Et forløb jeg selvfølgelig idag fortryder voldsomt.
Så jeg tror nu ikke der er nogen som accepterer at deres mand er utro.

@Kanyarat - jeg ved ikke om jeg er lidt ved siden af, men det er almindelig kendt (og saadan har det altid vaeret) at de thailandske maend i saerdeleshed har noget koerende ved siden af og derfor skrev jeg som jeg gjorde som set nedenfor.

I mange tilfaelde kan man betragte det som et praktisk arrangement for at bibeholde facaden.

Det jeg beskriver er indenfor Thai/Thai forhold. Du har desvaerre haft en uheldig oplevelse og maaske har din davaerende kone/kaereste ikke vaeret lad os kalde det "forstaaende nok".

For adskillige aar siden var der en interessant artikel i Bangkok Post som omhandlede alle de "mia nois" som var blevet utroligt rige.

Hvorfor blev de saa det ? Disse "mia nois" fik grund og huse i mange attraktive omraader i Bangkok bl.a. kan naevnes Sathorn, Langsuan og efterhaanden som Bangkok blev stoerre og stoerre blev disse ejendomme guld vaerd.

Utroskab eller ej ? Nu er der mange kvinder i Thailand som har naaet en vis alder og som bliver godt forsoerget som naar et tidspunkt hvor de ikke gider at have sex. Derfor akcepterer de at deres mand har noget koerende ved siden af. Man kan saa diskutere om det er utroskab eller skal vi sige et praktisk arrangement for at bibeholde familielivet og facaden udadtil.

lek
Ahhh...Hugoboerge dér er du lidt ved siden af..tror ikke at der er nogen kvinder som accepterer at deres mand er utro.

Helt ærlig er du total grøn ud i dt Thailandske ?

Utroskab eller ej ? Nu er der mange kvinder i Thailand som har naaet en vis alder og som bliver godt forsoerget som naar et tidspunkt hvor de ikke gider at have sex. Derfor akcepterer de at deres mand har noget koerende ved siden af. Man kan saa diskutere om det er utroskab eller skal vi sige et praktisk arrangement for at bibeholde familielivet og facaden udadtil.

Der er tusindvis af unge kvinder der er Mia noi.. Så kan vi gætte på hvorfor ? Men frit oversat til Dansk er det jo bare en anden form for prostitution.
Manden får fisse og betaler, hun beholder hendes frihed.

Det er os mænd der er for dumme i det spil.

Asian Farmer
lek skrev:

Der er tusindvis af unge kvinder der er Mia noi.. Så kan vi gætte på hvorfor ? Men frit oversat til Dansk er det jo bare en anden form for prostitution.
Manden får fisse og betaler, hun beholder hendes frihed.

Det er os mænd der er for dumme i det spil.

BullseyeLOL LOL !!!

GAMBIT
Tror i ikke det hele bunder i den mest simple form bestående af at manden altid føle sig tiltrukket af andre kvinder uanset hvad, og har svært ved at se fornuften i at skulle holde sig til 1 kvinde resten af livet.
Men det er ikke sikkert at de ser disse Mia Noi som noget man kan have et ægteskab og livsledsager forhold til.

Kvinder ved at mænd er som hunde på det her område og i sidste ende, hvis konen er klar over at manden har lidt ved siden af men sover i hendes seng hver nat så er det altså konen som har manden og ikke Mia Noi´en.

Det er ikke utroskab hvis man holder sin ægtefælde med alt hvad hun behøver, samt har hende som livsledsager og fremtidsplaner med.

Desuden så er Mia Noi noget være noget for det er blot snyltere - Nej hellere have en Gig som vedkommende bare kan mødes med ind i mellem.
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver

hugoboerge
lek skrev:

Jeg haaber da ikke at den var moentet imod mig ? Den der med at vaere groen for det er ikke tilfaeldet.

tror ikke at der er nogen kvinder som accepterer at deres mand er utro

Man kan kalde det utroskab eller lad os sige det som det er "et praktisk arrangement" som jeg har naevnt tidligere saa er der mange Thai kvinder som er rimelig godt forsoerget som akcepterer disse arrangementer.

Spring til debat: