Se indlæg
 Udskriv debat
bus fra ny lufthavn til gammel
vandango
farao54 skrev:

handy skrev:

nej jeg mente hvis det var alt for bøvlet ville jeg tage en taxa hele vejen fra Pattaya , ville tage den bus der køre ude fra Jomtien til den nye lufthavn og så hoppe over i den bus der køre til den gamle nogen der ved hvad man skal påregne af transport tid ? undskyld jeg udtrykkede mig lidt uklart

god søndag Wink

takker for hjælpen

Har prøvet det et par gange. Tager bussen Fra Jomtien til Suvarnabhumi airport og hopper så over i den gratis shuttle bus til Don Muang. Det fungerer ganske fint, omend de par gange jeg har prøvet det, er shuttle bussen hunde kold.. Tager ca. 50 minutter.

Har taget den gratis fra Don Muang til Moshit busstation, måske kørte den videre mod Suvarnabhumi.
Den stoppede bag ved Moshit, et sted jeg aldrig nogen sinde ville kunne finde igen.

handy
vandango skrev:

farao54 skrev:

handy skrev:

nej jeg mente hvis det var alt for bøvlet ville jeg tage en taxa hele vejen fra Pattaya , ville tage den bus der køre ude fra Jomtien til den nye lufthavn og så hoppe over i den bus der køre til den gamle nogen der ved hvad man skal påregne af transport tid ? undskyld jeg udtrykkede mig lidt uklart

god søndag Wink

takker for hjælpen

Har prøvet det et par gange. Tager bussen Fra Jomtien til Suvarnabhumi airport og hopper så over i den gratis shuttle bus til Don Muang. Det fungerer ganske fint, omend de par gange jeg har prøvet det, er shuttle bussen hunde kold.. Tager ca. 50 minutter.

Har taget den gratis fra Don Muang til Moshit busstation, måske kørte den videre mod Suvarnabhumi.
Den stoppede bag ved Moshit, et sted jeg aldrig nogen sinde ville kunne finde igen.

ja jeg kender skægt nok kun området omkring Nana og kan også godt fare rundt med sky Train og en ting er når konen er med så no problem men alene har nu også en engang taget busser herfra alene fundet sky train og kørt til Moshit stor dreng...Grin

farao54
vandango skrev:

farao54 skrev:

handy skrev:

god søndag Wink

takker for hjælpen

Det er ikke den samme bus.. Pas på ikke at blande tingene sammen. Den gule shuttle bus mellem DM og Suvarnabhumi stopper ikke mellem lufthavnene...(undtagen for rødt lys :-) )
Man kan ikke gå galt i byen hvis man ønsker at rejse mellem de to lufthavne og tager den gule shuttle bus.. :-)

Spring til debat: