Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Visum, indrejse og ophold i Thailand » Generelt omkring visum og indrejse
 Udskriv debat
Ophold i Thailand
JohnBKK
Division 1, ude i Gov. Complex, Laksi?

Hvilken forvirring?

hugoboerge
JohnBKK skrev:

Division 1, ude i Gov. Complex, Laksi?

Hvilken forvirring?

Man skal bare finde den rette bygning. Kaempestort regeringskompleks.

Det er ude paa Chaengwattana Road.

JohnBKK
Kender godt Div. 1, men hvis man vil tale om forvirring så er der nok mange her der husker Soi Suan Plu, mon ikke?

Government Complex Div. 1 er da ren Nirvana sammenlignet med Suan Plu.

hugoboerge
JohnBKK skrev:

Kender godt Div. 1, men hvis man vil tale om forvirring så er der nok mange her der husker Soi Suan Plu, mon ikke?

Government Complex Div. 1 er da ren Nirvana sammenlignet med Suan Plu.

Har ikke haft fornoejelse med Suan Plu. I den tid jeg arbejdede var det "one-stop" service som nu ligger paa Rama IV Road.

Da jeg saa skulle soege forlaengelse af visa grundet retirement fik vi at vide at det var en tur ud til Chaengwattana. Heldigvis var der en kort koe saa den venlige spurgte "Hvor bor du ?" Det var Samutprakan, naa men saa skal i en tur til Samutprakan. Det tog under en halv time hos immigrationen der.

Jeg ved ikke om jeg har opfattet noget forkert men jeg ville tro at Chaengwattana kunne klare processen og daekke hele Thailand.

Bade-Dyr
Nu må Immigration godt udbede sig ydelig bevise for at det man bruge til sin ansøgning er sandt, korrekt.

Jeg ser det, at de bede om en Bankbog med Bevis for 40.000 baht er overført, Som sådan et bevise. Og ser intet forkert i dette, Da det er ultra nemt for mig at give dem.
Og derfor giver jeg dem det.

bjarne hh
Fik mit Guardian visa i dag

Bjarne

Bade-Dyr
Hvor er det godt at høre, Så er der "ro" på 1 år igen.

Forsat god dag til dig og familien.

Mvh
Bade-Dyr

hugoboerge
bjarne hh skrev:

Fik mit Guardian visa i dag

Bjarne

Tillykke med det.

bjarne hh
Hej

Tak til Bade-dyr og hugoboerge, nu staar den paa familie hygge, og det uden korruption, men ved hjaelp af en god betjent paa Immigration

Bjarne

Yonok
Tillykke med det-dejligt!

Spring til debat: