Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Copenhagen Bar i PTY lukket.
|
|
| vandango |
Lagt på d. 18/04-2015 00:36
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Nahm skrev: Copenhagen bar var et godt sted for danskere, især nye der ikke kendte noget til Pattaya. Der var altid erfarne folk som kendte byen osv..det gav nok også en trykhed for mange. Jeg har været glad for at besøge stedet der, og haft mange gode stunder og samtaler. Håber Søren og Flemming åbner et nyt sted. Super sted for en nybegynder i Pattaya. Tror ikke at Flemming orker mere, han døjer jo med gigt i hænderne, mener at han for et par år siden snakkede noget om at trække sig tilbage. Med Søren ved jeg ikke, men mener at hans dame har sin egen forretning. Ud over Copenhagen er Søren ikke den man ser mest i Pattaya, men den muntre Flemming skal vi nok støde på fra tid til anden, og nogle gange her i København. |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 18/04-2015 04:29
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1244 |
JohnBKK skrev: Altså arawan, hør nu her, hvorfor dog pine sig selv med at gå en tur i Syndens By, hvis man ikk lige er til det sjov derude? Jeg vil istedet foreslå dig en bustur til Harzen, evtl. sammen med en bridge- skak- eller krydsogtværs klub, måske Ældre Sagen har nogle gode ture dertil? LOOL ! Arawan, Sådan er det i Pattaya - Om man kan lide det eller ej, GU er det ej synd for pigerne, og ærgeligt hvis alt skal "normaliseres" og blive til Amagerstrand. Sjovt som det er så synd så synd for de piger der ikke gider tage et job i 7/11 eller stå og lave fruitshakes til folk - De piger som lever af tilfredstille mænd med sex eller gokketrold de har valgt det fordi det er et job som de kan tjene hurtige penge på, og de ikke gider normalt lavtlønsjob længere er den ikke. Jeg håber Søren og Flemming, eller andre åbner et sted i Pattaya hvor man kan checke inn og få en sludder, røverhistorier - kolde bajere og noget dansk mad. |
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 18/04-2015 07:18
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 582 |
Jeg har spist i Copenhagen Bar i alt to gange med års mellemrum, og ingen af gangene var det en stor smagsoplevelse. Skal jeg spise dansk mad i Pattaya foretrækker jeg Hotel Dania i Soi Buakhao. Så jeg kommer ikke til at savne Copenhagen. De gange jeg var der hørte jeg også en masse fuldemandssnak, og det var heller ikke spor morsomt at høre på. Men mon ikke var fordi jeg selv var ædru på de tidspunkter. Ædru mennesker gider heller ikke høre på mig når jeg har fået lidt for meget indenbords. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 18/04-2015 07:20
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Hvorfor er det så fantastisk at få gode råd fra andre alkoholiske danskere, med bajeren som morgenmad. Rådene kan jo vise sig at være langt ude i hampen, specielt hvis man vil have andet end kun fisse og hornmusik.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 18/04-2015 19:03
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Tja undskyld natty såfremt jeg syntes det er en noget nedværdi udtalese fra en som formentlig også kun har gået forbi, og jeg er abselut ikke alkoliseret og når jeg har sidet på Cobenhagen ved 11 tiden og fået EN Singha så er de fleste andre på kaffe og vand, og når man er i Thailand langtid så er det da meget hygeligt med lidt dansker slader og har skam hørt en del fået gode råd, så din nedladene tone giver jeg ikke meget for. og det samme gælder maik som dog har været der ![]() |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 18/04-2015 19:53
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
sank skrev: Tja undskyld natty såfremt jeg syntes det er en noget nedværdi udtalese fra en som formentlig også kun har gået forbi, og jeg er abselut ikke alkoliseret og når jeg har sidet på Cobenhagen ved 11 tiden og fået EN Singha så er de fleste andre på kaffe og vand, og når man er i Thailand langtid så er det da meget hygeligt med lidt dansker slader og har skam hørt en del fået gode råd, så din nedladene tone giver jeg ikke meget for. og det samme gælder maik som dog har været der ![]() Det er vel ikke nedladende at sige sin menig om en bar der lukket nu,selv om den var åben kan man vel stadig sige sin menig om stedet.Går da ud fra dette er en debat side hvor man kan skrive sin menig om alt hvad der har med Thailand at gøre.Jeg har da været der nogle gange, Flemming er sku en fin fyr men den anden bryder jeg mig ikke om og heller ikke den anden Søren der rejste hjem for ca 3 år sidden.Baren som sådan var vel ikke værre end som mange andre barer i PTY. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 18/04-2015 20:19
|
|
GAMBIT skrev: JohnBKK skrev: Altså arawan, hør nu her, hvorfor dog pine sig selv med at gå en tur i Syndens By, hvis man ikk lige er til det sjov derude? Jeg vil istedet foreslå dig en bustur til Harzen, evtl. sammen med en bridge- skak- eller krydsogtværs klub, måske Ældre Sagen har nogle gode ture dertil? LOOL ! Arawan, Sådan er det i Pattaya - Om man kan lide det eller ej, GU er det ej synd for pigerne, og ærgeligt hvis alt skal "normaliseres" og blive til Amagerstrand. Sjovt som det er så synd så synd for de piger der ikke gider tage et job i 7/11 eller stå og lave fruitshakes til folk - De piger som lever af tilfredstille mænd med sex eller gokketrold de har valgt det fordi det er et job som de kan tjene hurtige penge på, og de ikke gider normalt lavtlønsjob længere er den ikke. Jeg håber Søren og Flemming, eller andre åbner et sted i Pattaya hvor man kan checke inn og få en sludder, røverhistorier - kolde bajere og noget dansk mad. Den holder ikke en meter. Kvinderne er forladte mødre, thaimænd er de værste tøssedrenge, når det handler om at vise faderskab og ansvar og regulær rmands mod, er de forlængst stukket af. Du ved udmærket godt at jeg har muntret mig solidt og godt i Pattaya, har talt med kvinderne om hvorfor de er her? Isaan tur retur - har opholdt mig en del derude. Med alle de unger man får ude på bøh-landet, kan familiernes jorde ikke brødføde folk. Fattige folk stifter familie, nul job og nul landbrugs land. Familierne har ingen eller kun små penge, det næste børnemoderen ser er faderens røv og skosåler, når han stikker af til en anden by, og laver det samme nummer igen. Efterlader børn hos forældrene og drager til f.eks Pattaya, og skal sende penge hjem til barn/børn der bor hos forældrene. Økonomisk kan det ikke lade sig gøre at arbejde for en amerikansk forretnings kæde eller dansk ejede steder. Prostitution er så løsningen. Hvis du prøvede at bruge lidt tid på at sætte dig ind i tingene, havde jeg sparet mig for dette indlæg. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 18/04-2015 20:25
|
|
natty skrev: Hvorfor er det så fantastisk at få gode råd fra andre alkoholiske danskere, med bajeren som morgenmad. Rådene kan jo vise sig at være langt ude i hampen, specielt hvis man vil have andet end kun fisse og hornmusik. Du vrøvler da godt nok. |
|
|
|
| Skipper Hans |
Lagt på d. 18/04-2015 20:38
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 93 |
jh skrev: sank skrev: Tja undskyld natty såfremt jeg syntes det er en noget nedværdi udtalese fra en som formentlig også kun har gået forbi, og jeg er abselut ikke alkoliseret og når jeg har sidet på Cobenhagen ved 11 tiden og fået EN Singha så er de fleste andre på kaffe og vand, og når man er i Thailand langtid så er det da meget hygeligt med lidt dansker slader og har skam hørt en del fået gode råd, så din nedladene tone giver jeg ikke meget for. og det samme gælder maik som dog har været der ![]() Det er vel ikke nedladende at sige sin menig om en bar der lukket nu,selv om den var åben kan man vel stadig sige sin menig om stedet.Går da ud fra dette er en debat side hvor man kan skrive sin menig om alt hvad der har med Thailand at gøre.Jeg har da været der nogle gange, Flemming er sku en fin fyr men den anden bryder jeg mig ikke om og heller ikke den anden Søren der rejste hjem for ca 3 år sidden.Baren som sådan var vel ikke værre end som mange andre barer i PTY. Nu kommenterede natty jo - efter min bedste overbevisning - paa de saakaldte alkoholiserede danskere som sad der og det var jo vaertshuset som stod til diskusion, ikke fordi jeg er stoedt over det selvom, jeg har siddet der ret saa mange gange ogsaa uden at vaere hverken fuld ell. hoejrystet men mere fordi natty maaske ikke har faaet den opmaerksomhed som tilkommer ham... naar han har sneget sig forbi i stedet for at gaa ind og dele ud af sin expertise...
Redigeret af Skipper Hans d. 18/04-2015 20:43 |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 18/04-2015 21:58
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Natty ER en sniger, Skipper Hans, det er tydeligt for enhver. Hvad han ellers er - udover at være groft nedladende overfor mange af de ærede medlemmer her i Logen.. ups, Thailand-Porteren, vil jeg råbe ud her fra min 50m2´s altan i Metropolis Bangkok, og ikke besvære jer andre med. Men der er mange typer rejsende, ikke? De smarte, kloge og bedrevidende der slæber rundt med en tyk bog der hedder "Den Lorne Planet" - mener jeg det er, og så har de underlige frisurer, og ser beskidte ud, ja af og til lasede og forhutlede, men det er nok et trick de laver for at se garvede, hippe og ekstremt erfarne ud, underlige mennesker er det godt nok. Når de så bliver ældre, f.eks. som Natty så holder de stadig fast ved deres NGO, Greenpiss, Save the Pingvins, eller adopter et æsel i Bolivia og bliv frelst af det lort, og kan slet ikk finde ud af og blive almindelige mennesker der har behov og er liderlige det meste af tiden, samt tørstige og har vildt lyst til at gå amok, f.eks. i Pattaya, når nu de er blevet for gamle til at suse med UngRejs til Bulgarien osv. Natty, respekter folks forskellige valg og især vaner og uvaner, det må være hårdt at være så gennemført ren og frelst som du, det ender med et nemesis, at den onde pludselig viser sig, uhuhuhuhuu! |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 18/04-2015 22:10
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
vandango skrev: GAMBIT skrev: JohnBKK skrev: Altså arawan, hør nu her, hvorfor dog pine sig selv med at gå en tur i Syndens By, hvis man ikk lige er til det sjov derude? Jeg vil istedet foreslå dig en bustur til Harzen, evtl. sammen med en bridge- skak- eller krydsogtværs klub, måske Ældre Sagen har nogle gode ture dertil? LOOL ! Arawan, Sådan er det i Pattaya - Om man kan lide det eller ej, GU er det ej synd for pigerne, og ærgeligt hvis alt skal "normaliseres" og blive til Amagerstrand. Sjovt som det er så synd så synd for de piger der ikke gider tage et job i 7/11 eller stå og lave fruitshakes til folk - De piger som lever af tilfredstille mænd med sex eller gokketrold de har valgt det fordi det er et job som de kan tjene hurtige penge på, og de ikke gider normalt lavtlønsjob længere er den ikke. Jeg håber Søren og Flemming, eller andre åbner et sted i Pattaya hvor man kan checke inn og få en sludder, røverhistorier - kolde bajere og noget dansk mad. Den holder ikke en meter. Kvinderne er forladte mødre, thaimænd er de værste tøssedrenge, når det handler om at vise faderskab og ansvar og regulær rmands mod, er de forlængst stukket af. Du ved udmærket godt at jeg har muntret mig solidt og godt i Pattaya, har talt med kvinderne om hvorfor de er her? Isaan tur retur - har opholdt mig en del derude. Med alle de unger man får ude på bøh-landet, kan familiernes jorde ikke brødføde folk. Fattige folk stifter familie, nul job og nul landbrugs land. Familierne har ingen eller kun små penge, det næste børnemoderen ser er faderens røv og skosåler, når han stikker af til en anden by, og laver det samme nummer igen. Efterlader børn hos forældrene og drager til f.eks Pattaya, og skal sende penge hjem til barn/børn der bor hos forældrene. Økonomisk kan det ikke lade sig gøre at arbejde for en amerikansk forretnings kæde eller dansk ejede steder. Prostitution er så løsningen. Hvis du prøvede at bruge lidt tid på at sætte dig ind i tingene, havde jeg sparet mig for dette indlæg. Vandango, er det pædagog faget der bevirker at du absolut vil gøre dem til ofre? Der er masser af muligheder for job i Thailand anno 2058, men klart nok ikke til 40-50K baht pr. måned som ufaglært. Men hvad med en udmærket tjans i 7-11, eller mange andre steder? 10-15K pr. måned er da udmærket, men problemet er dovenskab og ekstrem forkælelse, unge thai synes det er fint at blive i et præ-pubertet umodent stadie og har svært ved at slippe mors skørter, og når de så samtidig boller løs som mindreårige uden viden om prævention så bliver små problemer til meget store af slagsen, meget hurtigt. Det er alt for meget sanuk og saduak sabai og nul ansvar og nul opdragelse, det er et kæmpeproblem og det bliver værre. Men spar mig for din typiske danske reaktion med at trække "offer kortet" på vegne af uansvarlige unge mennesker - den holder sgu´ ikke. Redigeret af JohnBKK d. 18/04-2015 22:16 |
|
|
|
| Wangtan |
Lagt på d. 18/04-2015 23:16
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 89 |
Looool .... Bustur til Hartzen... Hold kæft den var go ))Pigerne skal nok selv finde ud og ind i det miljø. Og det dér offer kort der altid kommer frem, OMG . Nu når man ikke må more sig længere.... Kan jeg få en vinduesplads i bussen til Hartzen.? |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Tja undskyld natty såfremt jeg syntes det er en noget nedværdi udtalese fra en som formentlig også kun har gået forbi, og jeg er abselut ikke alkoliseret og når jeg har sidet på Cobenhagen ved 11 tiden og fået EN Singha så er de fleste andre på kaffe og vand, og når man er i Thailand langtid så er det da meget hygeligt med lidt dansker slader og har skam hørt en del fået gode råd, så din nedladene tone giver jeg ikke meget for. og det samme gælder maik som dog har været der 

))