Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Vilde valutasving har gjort populære feriesteder markant dyrere
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 07/06-2015 17:57
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Ja, og Frau Merkel er tidligere DDR borger og hun styrer EU suverænt, så din betragtning er ikke helt ved siden af, click. Men kan nogen fortælle mig hvorfor utallige tråde efter et stykke tid begynder at handle om pensionister udenfor EU? Ret trivielt... ![]() |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 07/06-2015 18:05
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
click skrev: Problemet for dig og andre, som bor i et "forkert" land, er, at du ikke vil kunne få del i stigningen, fordi du kun får grundbeløbet, så for dig vil pensionen stige mindre, end den ellers ville. Inflationen vil dermed udhule pensionen. Forkert land ![]() Og det mener du Kim åbenbart er helt rigtigt fordi man er flyttet udenfor EU jeg personlig mener at EU er et diktatur meget sammenligneligt med det gamle Østeuropa der kunne folk heller ikke flytte ud fra Jeg skrev intet om, hvad jeg mener, og så overså du vist gåseøjnene. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 07/06-2015 18:11
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
JohnBKK skrev: Ja, og Frau Merkel er tidligere DDR borger og hun styrer EU suverænt, så din betragtning er ikke helt ved siden af, click. Men kan nogen fortælle mig hvorfor utallige tråde efter et stykke tid begynder at handle om pensionister udenfor EU? Ret trivielt... ![]() Der vist intet naevnt om pensionister udenfor EU kun at man bor i et "forkert" land. Bortset fra det saa har det stor betydning for fastboende med de valutaudsving der har vaeret. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 07/06-2015 18:56
|
|
Jojo, det har da stor betydning når man er pensionist på fattighjælp, lad os se når Grækenland ryger ud af EU, så falder EUR/DKK vel endnu mere? Venter på at Kim Ludwigsen kommer og siger at den stiger! ![]() |
|
|
|
| Mc laren |
Lagt på d. 07/06-2015 19:34
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 120 |
god info kim ludwigsen![]() |
|
|
|
| click |
Lagt på d. 08/06-2015 05:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 546 |
Men kan nogen fortælle mig hvorfor utallige tråde efter et stykke tid begynder at handle om pensionister udenfor EU? HA HA Ret trivielt... ![]() Men her er lidt mere til at bringe pisset i kog og man må da sige at det er trist at der skal gøres en sådan forskel på folk der hele livet har betalt skat dette her er sku da kun beregnet på at skade folk der forsøger at undslippe det totalitære EU beregningerne siger at grundbeløbet falder med mere end 13.000 kr. om året det er da en slags penge for pensionister der bosætter sig i f.eks. Thailand Mens der ikke bliver pillet ved det beløb, som man maksimalt kan få i folkepension, så rammer skattereformen til gengæld den indkomstafhængige del af pensionen, mens grundbeløbet bliver forholdsmæssigt mindre. http://finanswatc...840521.ece Og her er lige lidt mere læsning https://danicapen...nsion1.pdf Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
![]() |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 08/06-2015 11:45
|
|
Ja, man er godt igang med at bryde ned hvad der blev skabt de sidste 50-60 år, trist.. |
|
|
|
| lincoln1242 |
Lagt på d. 08/06-2015 19:34
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
JohnBKK skrev: Ja, man er godt igang med at bryde ned hvad der blev skabt de sidste 50-60 år, trist.. Det måtte jo komme. Jeg havde dog ikke forventet at det skete allerede nu. En decideret hån mod dem, der har arbejdet i 40-50 år, og selv har sparet op - kontra de som aldrig har lavet dagens gode gerning gennem hele livet! Endnu et dansk eksempel på at det IKKE kan betale sig hverken at arbejde eller spare op til sin pension! Kun hvis man virkelig tjener kassen, så kan man være ligeglad med folkepensionen! |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.