Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Thailandske Tomboys
|
|
| vandango |
Lagt på d. 06/08-2015 17:47
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Tak Maik. - skal nok læse dine essays mere grundigt, når jeg ikke sidder og drikker alkohol. Minder mig iøvrigt om min storebrors barnebarn, hun ligner fuldstændig sin fader og er lesbisk. Min facebook er sovset til med hendes lesbian love, men det er ok med mig. Vi har i min thailandske familie en rigtig frækkert og sexy pige, hendes mand/kæreste sidder i fængsel. Denne har en hjerteveninde som fuldstændig ligner min brors barnebarn, lille og tæt med et maskulint hoved og har en tissekone i stedet for en tissemand. Jeg har set den type små tætbyggede maskuline kvinder mange steder i Thailand og undret mig lidt? Det er lige som om at denne type kvinde går igen og igen? - det er så ok. Okay og det er jo så det - men? Rinpoche har så en anden udlægning i sit indlæg, super sexede kvinder mum mum, og det får mig jo så til at tænke på en ladyboy go go bar som jeg engang var på. Men smag og behag. Go for it rin! 👍 |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 06/08-2015 23:11
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Jeg udtrykte mig givetvis forkert, Vandango. Jeg var sammen med "min" tom boy, dog kun i absolut platonisk forstand. Hun talte lige ud af posen - som det sjældent sker i Thailand - og jeg havde den største respekt for hendes meninger. Hun styrede mig klar af nogle problemer, som jeg uforvarende var ved at rode mig ud i, og vi var blot kammerater. En stærk kvinde/tom boy med stærke holdninger, tilsvarende intellekt og stor autoritet. Hende husker jeg tilbage på med respekt og hengivenhed. Hvis det ikke var fordi hun var en tom boy, så kunne hun meget vel have været min kommende ex. ![]() |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 07/08-2015 14:51
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
ahh...C'mon Natty?? Jura? Hvor kom den fra? Og hvor finder du støtte til din antagelse om at jeg ikke ønsker at lade folk passe deres interesser? Som Maik skriver, er "udfarende og selviscenesættende ladyboys" jo en konkret observation. Om man bryder sig om den måde at folk lever deres liv eller ej. Sådan burde du også læse mit indlæg ;-) I øvrigt Maik: De såkaldte "Deez" fik du beskrevet godt. Begrebet er en forkortelse af det engelske ord "Lady" Og som thailændere ofte gør med flerstavelsesbegreber, når de for-thaier" begrebet, er den sidste stavelse udtalt og bevaret, og blevet til Dee elle Deez (Ligesom Computer bare kaldes "Com" osv.) |
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 07/08-2015 16:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 582 |
sudsakhon skrev: I øvrigt Maik: De såkaldte "Deez" fik du beskrevet godt. Begrebet er en forkortelse af det engelske ord "Lady" Og som thailændere ofte gør med flerstavelsesbegreber, når de for-thaier" begrebet, er den sidste stavelse udtalt og bevaret, og blevet til Dee elle Deez (Ligesom Computer bare kaldes "Com" osv.) Du er ikke den første der gør mig opmærksom på at diiz er en afledning af lady, jeg har også modtaget mails om det. Derfor har jeg nu tilføjet det til essayet. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.