Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg har 6 år på mit Thai kørekort. Om det er 5, eller 6 år man får, afhænger af fødselsdato og ansøgnings dato.
Mit kort udløber i 2016 på et tidspunkt hvor jeg ikke er i Thailand. Hvor lang tid forlods udløb, kan man forny.? Alternativt, hvor lang tid efter udløb, kan man stadig fornye kortet.?
Fornyelse senere end 1 år efter udløbsdato kræver en teoritest og endvidere en praktisk prøve ved fornyelse senere end 3 år efter udløbsdato.
Jeg er igang med fornyelse af mit 1-års kørekort som har været udløbet i mere end 1,5 år. Eneste hurdle er 2+2 timers teoriundervisning/træning (uden prøve) på fredag men så skulle jeg også være indehaver af et 5-års kørekort.
Kravene kan ses her:
http://www.dlt.go...&Itemid=88
Jeg fik som forventet udskiftet mit midlertidige kørekort til bil med et 5-års kørekort med en gyldighed på 5år + førstkommende fødselsdag.
Jeg slap for en ny teoriprøve men skulle til gengæld se en 4-timers video, hvoraf kun en mindre del var brugbart. Jeg havde medbragt et helt nyt internationalt kørekort og gætter på, at det var grunden til, at jeg slap for en ny teoriprøve men fandt aldrig rigtig ud af hvorfor.