Se indlæg
 Udskriv debat
Nøgle-generator!
vandango
Jeg bruger e-boks app'en, den kræver kun oprettelse med kodekortet én gang, således at jeg bruger mit cpr.nummer og selvvalgt kode når jeg ska logge-ind og læse post.

click
En anden måde er at få sendt nøglekortene til en person i Danmark, som man kan stole på, og bede vedkommende om at sende nøglekortene videre som A-post eller evt. også anbefalet, så kommer de sikkert frem.

Eller få vedkomne til at scanne dem ind og maile dem til sig det er godt nok ikke lovligt men det er nemt Angel Men det er pisse svært at scanne en nøgleviser ind og maile den Hehe-guy så her må man bare være tålmodig og afvente sin post med cykelbud
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

Bade-Dyr
En anden måde er at få sendt nøglekortene til en person i Danmark, som man kan stole på, og bede vedkommende om at sende nøglekortene videre som A-post eller evt. også anbefalet, så kommer de sikkert frem.

Kan man det idag ?

I 2013 da en ven af mig, kontakt dem om at få det sendt til en af hans voksen børn i Danmark, Var svaret, Det måtte de ikke.

click
Kan man det idag ?

Der står helt klart på deres hjemmeside når man er logget ind at man kan vælge en hvilken som helst adresse hvor man vil have sendt sine ting hen så ja det kan man
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

Bade-Dyr
click skrev:

Kan man det idag ?

Der står helt klart på deres hjemmeside når man er logget ind at man kan vælge en hvilken som helst adresse hvor man vil have sendt sine ting hen så ja det kan man

Takker.

Godt nyt, der kommer jo en dag i fremtiden, jeg løber tør for koder.
Det er jo en del nemmere / hurtigere at gøre det sådan.

bannok
Hr Badedyr hvad er dit problem

Yonok
Nøglekort og lignende afhentes på ambasaden.

click
Nøglekort og lignende afhentes på ambasaden.
Det er kun første gang hvis man ikke har nem-id efterfølgende kort og nøgleviser bliver sendt til den adresse du opgiver til nem-id og det er over hele verden

Spring til debat: