Se indlæg|
Hjælp til artikel om Pattaya
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 08/10-2015 20:01
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Beach/Bitch Road? Hva med en "Coconut Bar Walk" - for s... de er scary, uuuuuhhhhhhaaaaa! Hva siger knejten fra Lorteøen til det? ![]() ![]() http://www.stickm...attaya.htm |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 08/10-2015 20:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 652 |
Jeg siger du er god til at samle GAMLE billeder op fra net.. Du får sgu også et plus i at Google... Men så kan fortælle alle at man næsten ikke længere bruger navnet coconut bar om Beach Road mere hvorfor aner jeg ikke. Damen på billede nr et er ikke derfra men desværre en dame der engang var klog som en i helvede men det gik som det plejer med den slags (de findes jo også herinde) Det hele gik den modsatte vej og i dag er hun mest at finde på WS og hopper rundt og danser foran div barer. Synd men den slags sker.. Billede nr 2 melder jeg pas - kan jo desværre ikke kende alle på trods af min store viden om Pattaya.. @JohnBKK du er fortabt...men mødes gerne med eller uden boksehandsker som DU spurgte om...Bare så web ved det... Kim beklager mit og de andres mange intetsigende indlæg i dit tråd...sorry... Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 08/10-2015 20:52
|
|
Er jeg fortabt? Du er syg i knolden mand, hahahahaaaa!! Men godt at du har fundet et nyt liv efter turen rundt i DK med "Dahlgaards Tivoli"- der blev du sgu´ berømt og berygtet som lost soul, og Patty må da være noget mere fancy end det syge halløj.. Så bare fortsæt med at berette om "din store viden". |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 08/10-2015 21:54
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 652 |
Ja kedeligt du blev fyret for større klovn fandt vi aldrig og vi mistede en stor indtjening på pantflasker...thats life.. Vi kørte videre og i dag er jeg så blevet meget klogere.. Og skal vi så stoppe det mudderkastning med et "I love you" Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 08/10-2015 21:55
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Kim Ludvigsen. Du kan også gå ind på Stickman, og finde de afsnit frem fra hans besøg i Pattaya. Samtidig bør du også mappe Pattaya. Dvs. de områder hvor det meste af nattelivets action foregår, så du kan danne dig et indtryk af, at du har været omkring. Musik - bøsser - ladyboys - shorttime m.m. |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 08/10-2015 22:17
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
vandango skrev: Samtidig bør du også mappe Pattaya. Dvs. de områder hvor det meste af nattelivets action foregår, så du kan danne dig et indtryk af, at du har været omkring. Musik - bøsser - ladyboys - shorttime m.m. Jeg laver et Google Maps med de steder, jeg omtaler. Samtidig har jeg fået lov at bruge et tegnet kort med angivelser af en lang række barer og go go-barer. |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 08/10-2015 22:25
|
|
Findes der stadig danskerbarer, som kan anbefales som mødesteder?
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 08/10-2015 22:26
|
|
Kim Ludvigsen skrev: vandango skrev: Samtidig bør du også mappe Pattaya. Dvs. de områder hvor det meste af nattelivets action foregår, så du kan danne dig et indtryk af, at du har været omkring. Musik - bøsser - ladyboys - shorttime m.m. Jeg laver et Google Maps med de steder, jeg omtaler. Samtidig har jeg fået lov at bruge et tegnet kort med angivelser af en lang række barer og go go-barer. Pas bare på at du ikke roder dig ud i, at du vil lave et atlas til nattelivet, for så bliver du aldrig færdig med dine artikler. Når jeg taler om områder, er shorttime gaden soi 6 et godt eksempel. |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 08/10-2015 22:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
Ja gå op på cafe Frem Tirsdag og Fredag når der er marked der sider der mange Danskere,og værten ham selv Jens en meget rar gammel fyr og meget rolig selv om han kommer fra "øen" |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 09/10-2015 00:53
|
|
vandango skrev: Kim Ludvigsen skrev: Jeg laver et Google Maps med de steder, jeg omtaler. Samtidig har jeg fået lov at bruge et tegnet kort med angivelser af en lang række barer og go go-barer. Pas bare på at du ikke roder dig ud i, at du vil lave et atlas til nattelivet, for så bliver du aldrig færdig med dine artikler. Når jeg taler om områder, er shorttime gaden soi 6 et godt eksempel. Uha nej, der er netop tale om enkelte områder, som fx Soi 6, Walking Street og LK Metro. Kortet, jeg har fået lov at bruge, er meget mere detaljeret, men det er ikke mig, der skal holde det opdateret :-) |
|
|
|
| zapper |
Lagt på d. 09/10-2015 08:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
Enten læser du ikke indlæggene i tråden eller også læser du dem ikke. Jeg har givet dig flere forskellige rigtig gode steder, du kan få svar på alle dine spørgsmål. Alligevel vælger du at spørge efter sådanne steder. Så må jeg sige, at jeg står af nu. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 09/10-2015 08:56
|
|
Tror Kim Ludvigsen bør fokusere på noget helt, helt andet og lade den Pattaya Guide fise ud i ingenting.. https://www.sjoma...o/pattaya/ ![]() |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 09/10-2015 11:11
|
|
zapper skrev: Enten læser du ikke indlæggene i tråden eller også læser du dem ikke. Jeg har givet dig flere forskellige rigtig gode steder, du kan få svar på alle dine spørgsmål. Alligevel vælger du at spørge efter sådanne steder. Så må jeg sige, at jeg står af nu. Jeg havde overset dit indlæg #8. Det har jeg så ikke mere :-) |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 09/10-2015 11:28
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
http://www.thaivi...paign=news Maaske Roxy Bar er et besog vaerd ? |
|
|
|
| Anjin |
Lagt på d. 09/10-2015 13:53
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 170 |
sikke en video Hugobørge ! er godt klar over der sker massevis af episoder i det område, men hold da kæft en stor fed nul-bon der lige rullede sig ud der. Synes det ser ud som om hans makker forsvandt ud af billedet, makkeren som ellers var mest aggressiv i starten. |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 12/10-2015 10:29
|
|
Jeg har nu offentliggjort artiklen om Pattayas frække side samt en artikel om Pattaya og en om aktiviteter i Pattaya. Hvis I finder fejl eller har forslag til forbedringer, skal I endelig sige til. Artiklerne findes her: Pattaya: http://rejse-til-...dk/pattaya Aktiviteter i Pattaya: http://rejse-til-...ktiviteter Pattayas frække side: http://rejse-til-.../pattaya-6 |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 12/10-2015 11:38
|
|
Hatten af for dig Kim, du besidder selvdiciplin. Havde aldrig selv kunnet klare at lave et stykke seriøst arbejde i Pattaya. |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 12/10-2015 11:47
|
|
vandango skrev: Hatten af for dig Kim, du besidder selvdiciplin. Havde aldrig selv kunnet klare at lave et stykke seriøst arbejde i Pattaya. ![]() Det er ikke så meget selvdisciplin, jeg kom her ikke for de frække aktiviteter, hvilket også var grunden til, at jeg måtte spørge om hjælp. For øvrigt, tak til dem der har hjulpet - både her i tråden og via PM. Og på forhånd tak til dem, der kommer med forslag til forbedringer. |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 12/10-2015 13:22
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
Helt fin stykke arbejde du har lavet der Kim,havde EB lavet sådan en artikkel var hele Pattaya blevet svinet til på det groveste.Her er der tale om et godt og seriøs arbejde der kan forståes af nye turister der vil til Pattaya. |
|
|
|
| Mc laren |
Lagt på d. 12/10-2015 18:37
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 120 |
smukt kim![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.