Se indlæg
 Udskriv debat
Aussie fyr vil ikke betale barpige
JohnBKK
Om det er sjovt? Det håber jeg da, folk er ret seriøse når det handler om thai forhold, hvilket jeg synes er dræbende kedsommeligt.

Husk nu hvad vi faldt for da vi kom her de første gange, sanuk, mai pen rai, og hele den kaotiske ansvarsløshed som med årene går os mere og mere på nerverne.

Hvis man møder en free lancer i byen kan det være svært at finde ud af om hun egentlig vil ha´ penge, "up to you" siges der som regel, og så går man videre derfra og ser hvad der sker, og det er jo spændende men kan gi´ øretæver!

Narin
Vi kan jo kalde disse piger hvad man har lyst til, luder, hore, glædespiger, værtinder. Alt efter hvilke livssyn vi er i besiddelse af.
Jeg er ganske sikker på, at de ikke ligger og roder med gamle liderlige faranger, for deres fornøjelses skyld.

Mange af pigerne forsørger deres familier oppe på rismarkerne, og er tvunget til at sælge hvad de har af vare på hylden.

Bag deres facader er de fleste nogle rigtige søde piger og har hver deres historie at fortælle.

Men det er altid nemt at sparke nedad.

Narin
Hvis der var det samme sociale sikkerhedsnet i Thailand som i DK, så var der ikke mange piger til salg.

Så skulle farangerne bruge deres egen højre hånd på solskinsferien.

bannok
Selvfølgelig skal der betales for ydelser fra pigerne, det er da klart, nogle af de turister spiller også dumme, der er ikke en mand der kommer til Thailands turiststeder, der er i tvivl om hvad det drejer sig om med de piger. Når det så er sagt, så vil jeg lige pointere en ting, og det er, at der er en del piger der laver det job som ikke nødvendigvis er nødt til at lave det. Der er faktisk piger der synes det er bedre at arbejde på en bar i Pattaya end på en fabrik i Bangkok, og så lyver de piger hurtigere and en hest kan løbe, så jeg ved ikke om der kommer så meget medynk fra min side, til mange af de damer.
Jeg har gjort brug af de damer mange gange og det har været en fornøjelse næsten hvergang, jeg synes at hvis du behandler dem godt og har lidt sjov i baren og spender nogle drinks etc. før du tager dem med på hotellet, ja så er de også mere medgørlige, jeg plejer altid at følge dem tilbage dagen efter, så giver jeg frokost og så er et det, men nu er jeg ikke en fedtet hvid mand med en muldvarpe der aldrig ser dagens lys, så kender ikke til det problem som videoen illustrerer.

milex
JohnBKK skrev:

Hvis man møder en free lancer i byen kan det være svært at finde ud af om hun egentlig vil ha´ penge, "up to you" siges der som regel, og så går man videre derfra og ser hvad der sker, og det er jo spændende men kan gi´ øretæver!

Hvis der nævnes 'up to you' og man mener det så kan være gratis - så er man godt nok dybt naiv. Eller bare
en 'cheap charlie'.

JohnBKK
Drinks og mad må være nok og måske 100 Baht refill til hendes mobil, ellers må hun sgu´ sige præcist hvor meget hun vil ha´ - gider ikke det thai kreng jai gætværk..

Jeg var i CC mesterlære på Phuket blandt Italienere og Israelere!

lek
vandango skrev:

Han skal bare betale ved kasse ét, de piger sælger sig i forvejen skide billigt.

Syntes bare at beløbene 2-3.000 baht lyder underligt?

Skide billigt.. hør nu her.. en dagløn i thailand er 300 thb.. altså en go dagløn.
Skulle det så koste hvor mange tusinde kr i DK ?
Ja altså 3 - 4 daglønne...

Nej fisse i Thailand er rasende dyrt og de skriger af grin over dumme farang der betaler.

Narin
Det er korrekt at en dagløn er på omkring 300 Baht, men udgifterne for et knald udover 300 Baht, er erstatning for kløe, svie og smerte.

Nu ved i det!!!!!

GAMBIT
Hader Aussie´s - de skal dø!

først skal de dog lige have ambuteret begge arme og så have enden smurt i sambal oelek.

Desværre kan jeg ikke se videoen med lyd før i morgen, så jeg kan bedre hidse mig op over det i morgenGrin

suburbantomato.com/wp-content/uploads/2011/06/3rd-Jun-2011-033.jpg
Redigeret af GAMBIT d. 09/10-2015 13:00

vandango
lek skrev:

vandango skrev:

Han skal bare betale ved kasse ét, de piger sælger sig i forvejen skide billigt.

Syntes bare at beløbene 2-3.000 baht lyder underligt?

Skide billigt.. hør nu her.. en dagløn i thailand er 300 thb.. altså en go dagløn.
Skulle det så koste hvor mange tusinde kr i DK ?
Ja altså 3 - 4 daglønne...

Nej fisse i Thailand er rasende dyrt og de skriger af grin over dumme farang der betaler.

Du tager grundig fejl. Den dagsløn du omtaler er de fattige thai'ers dagsløn, altså dér hvor du kommer, eller de thai'er du kender.
Hvor fanden tror du ellers alle de flotte huse og biler kommer fra?
Der hvor jeg kommer er de 300 bath timelønnen eller mere.

Narin
Fabriksarbejdere, rengøringsassistenter, butiksmedarbejder og kontorpersonales lønninger ligger mellem 9-12.000 Baht per md

En dygtig håndværker tjener omkring 15.000 Baht per md.

Og de fleste er vel beskæftiget i disse brancher.

Girobank
Vandango du skrev:

Det er da en gang vroevl, hvordan ser de kones hus da ud?

Magastor og flot med den loen hun har?
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com

vandango
Girobank skrev:

Vandango du skrev:

Det er da en gang vroevl, hvordan ser de kones hus da ud?

Magastor og flot med den loen hun har?

Mener du det nye eller det gamle hus? Smile

Girobank
Begge- og havd er prisen paa det nye?

Har du vaeret givet stor tilskud-eller kan man laane til et nyt flot hus?
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com

vandango
Hun byggede det nye hus da jeg mødte hende, og solgte sin bil for at bygge det færdigt.
Pris? blander mig ikke i hendes økonomiske forhold, vi har andet at beskæftige os med når vi er sammen.

bareMig
GAMBIT skrev:

først skal de dog lige have ambuteret begge arme og så have enden smurt i sambal oelek.

Desværre kan jeg ikke se videoen med lyd før i morgen, så jeg kan bedre hidse mig op over det i morgenGrin

suburbantomato.com/wp-content/uploads/2011/06/3rd-Jun-2011-033.jpg

Hey Rusty James, what do you have against Aussie's?
Redigeret af bareMig d. 09/10-2015 19:45
Bare rolig, det er bare mig, og i øvrigt så har jeg lige spist

Mc laren
lek jeg tror du betaler mere for fisse en vi andreBVDr

GAMBIT
bareMig skrev:

GAMBIT skrev:

Min oplevelse er mere vulgære og respektløse end en flok engelske hooligans - Højtråbende og fuldstændig udenfor rækkevidde når det kommer til at tage hensyn til andre omkring sig, ISÆR i Thailandsk regi.

Det kan godt være det er nødvændigt at råbe til hinanden i outbacken, det er dog ikke ensbetydende med at det er i orden at være så overdøvende i udlandet.

Og så skriv dog på dansk som du har gjort i alle andre indlæg - Det er et dansk forum vi er på, ikke et Australsk.

Var der mere du ville ?

lek
Narin skrev:

Fabriksarbejdere, rengøringsassistenter, butiksmedarbejder og kontorpersonales lønninger ligger mellem 9-12.000 Baht per md

En dygtig håndværker tjener omkring 15.000 Baht per md.

Og de fleste er vel beskæftiget i disse brancher.

Ja alt afhængig af hvor meget over arbejde de har.

for ikke så længe siden var der håndværkere her. ( bygnings ). Og jeg spurgte dem hvad de tjente om dagen.
300,- for 10 timer.
En Jurist i en bank i Bangkok tjener ca 16.000 mdr, arbejder 10 timer om dagen / 5 dages uge.

Såe joe nogen tjener da mere end 300,- men rigtig mange tjener mindre.

piger på karaoke barer tjener 100 / 120 om dagen.. Plus hvad de kan narre fra kunderne.
Piger i diverse madbikse tjener ca 5.000 mdr.. med varierende tillægs goder såsom mad/ værelse osv.

Om det er dyrere i bangkok og diverse andre turist steder,, aner det ikke for kommer der ikke.

bareMig
GAMBIT skrev:

bareMig skrev:

GAMBIT skrev:

Min oplevelse er mere vulgære og respektløse end en flok engelske hooligans - Højtråbende og fuldstændig udenfor rækkevidde når det kommer til at tage hensyn til andre omkring sig, ISÆR i Thailandsk regi.

Det kan godt være det er nødvændigt at råbe til hinanden i outbacken, det er dog ikke ensbetydende med at det er i orden at være så overdøvende i udlandet.

Og så skriv dog på dansk som du har gjort i alle andre indlæg - Det er et dansk forum vi er på, ikke et Australsk.

Var der mere du ville ?

Nope, that was all BVDr
Thank you Rusty James
Bare rolig, det er bare mig, og i øvrigt så har jeg lige spist

Spring til debat: