Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
hvorlænge før visa udløb på emigration
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 23/03-2016 11:22
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
bokbok skrev: gammelnok skrev: bokbok Ved ikke hvor fra du finder den påstand, er i øvrigt ikke korrekt da den første extension ikke har noget med 90 dages rapportering at gøre derimod er den første 90 dages rapportering due exactly 90 dage senere, med mindre man forlader Thailand inden de 90 dage er gået. 40 grader - høj sol, det slår til. rasmus Her kommer "den påstand": http://www.immigr...age=90days Se under "Procedure and notification" punkt 5 Hvad er problemet egentlig ? Man faar en extension for 1 aar dog har man pligt til at rapportere adresse hver 90. dag. Ret enkelt. Den foerste rapportering skal ske 90 dage efter man har faaet sin extension med mindre man har vaeret udrejst saa taeller tilbage ankomst dagen til Thailand som dag # 1. Notification of staying in the Kingdom over 90 days overskriften er maaske "uheldig" men ved at indrapportere 90 dage faar man lov til at blive i landet til naeste 90 dages indrapportering og indtil 1 aars extension udloeber. Hvis man ikke laver 90 dages rapportering kan det have nogle konsekvenser. |
|
|
|
| poulditlev |
Lagt på d. 23/03-2016 15:37
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 71 |
hvis man har visum og har været på juleferie i danmark og kommer tilbage den 20 januar på en reentry og du skan have ny extencion den 12 februar så kommer de 90 dage og extencion da ikke til at følges ad eller hvad |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 23/03-2016 16:14
|
poulditlev skrev: hvis man har visum og har været på juleferie i danmark og kommer tilbage den 20 januar på en reentry og du skan have ny extencion den 12 februar så kommer de 90 dage og extencion da ikke til at følges ad eller hvad Hvis din extension udloeb den 12 februar 2016 og ikke fornyet saa har du et problem. Eller har jeg misforstaaet noget ? |
|
|
|
| poulditlev |
Lagt på d. 24/03-2016 03:16
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 71 |
extension blev fornyret til tiden det er kun en eksembel fordi der er nogle der mener at de 90 dage følger extension det kan de da ikke altid gøre |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 24/03-2016 04:44
|
poulditlev skrev: extension blev fornyret til tiden det er kun en eksembel fordi der er nogle der mener at de 90 dage følger extension det kan de da ikke altid gøre Her er svaret baade ja og nej. Proev at check den hvide slip som du forhaabentlig har siddende i dit pas og se hvilken dato der staar for indrapportering af de 90 dage. For at tage mit eget tilfaelde saa: Visa udloeb 29 okt 2015 90 dage indrapportering fandt sted 5. august 2015 Dvs naeste indrapportering burde vaere 2. november 2015 altsaa efter visa's udloeb. Damen ved skranken indsatte notification i mit pas saa at naeste indrapportering fulgte udloeb af visa. 21. oktober 2015 var jeg paa immigrationen for at forlaenge extension saa extension nu gaar til den 29. oktober 2016, men 90 dages indrapportering starter fra den 21. oktober saa naeste rapportering vil saa vaere senest 18. januar 2016 (15 dage foer eller 7 dage efter senest). I ovennaevnte tilfaelde er det korrekt at 90 dage rapportering ikke foelger extension. Havde jeg taget paa immigrationen den 29 okt 2015 for at forny saa ville 90 dages rapportering foelge extension. Saa svaret er baade ja og nej. Mvh |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.