Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
stable lodge lukker
|
|
| handy |
Lagt på d. 09/03-2016 02:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
TomDK skrev: tanker også godt med ost når jeg er på ferie har kun dummet mig en gang ved at smide dem i fryseren de ændre kvalitet og falder nemmere fra hinanden har så de senere år blot købt ikke alt for store stykker holder sig fint i køleskabet i de ni måneder der som reglen er i mellem jeg runder Dk skal til frokost lørdag og mig der har ost sild rullepølse og en enkelt liter Op Anderson god dag de lover 40 grader her i dag så foråret er over osNu var det ikke for at sparke til stable lodge eller deres kunder, jeg undrer mig generelt over at man tager på ferie og så vælger at holde den så dansk som muligt. Jeg har samme undring svenske norske tyske osv restauranter / hoteller. Personligt foretrækker jeg steder der er anderledes end hjemme når jeg er på ferie jeg vil gerne spise anden mad og omgive mig med mennesker fra andre lande. Men måske det er en generations ting mine bedsteforældre ville med garanti have styret mod dansker hotellerne hvis de havde været i live i dag. Jeg kan dog godt forstå hvis man som bosat i Thailand til tider kan savne mad hjemmefra. Personligt ville mit største savn i Thailand være en ordentlig dansk ost. |
|
|
|
| Nero |
Lagt på d. 09/03-2016 07:39
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 354 |
handy skrev: TomDK skrev: tanker også godt med ost når jeg er på ferie har kun dummet mig en gang ved at smide dem i fryseren de ændre kvalitet og falder nemmere fra hinanden har så de senere år blot købt ikke alt for store stykker holder sig fint i køleskabet i de ni måneder der som reglen er i mellem jeg runder Dk skal til frokost lørdag og mig der har ost sild rullepølse og en enkelt liter Op Anderson god dag de lover 40 grader her i dag så foråret er over osNu var det ikke for at sparke til stable lodge eller deres kunder, jeg undrer mig generelt over at man tager på ferie og så vælger at holde den så dansk som muligt. Jeg har samme undring svenske norske tyske osv restauranter / hoteller. Personligt foretrækker jeg steder der er anderledes end hjemme når jeg er på ferie jeg vil gerne spise anden mad og omgive mig med mennesker fra andre lande. Men måske det er en generations ting mine bedsteforældre ville med garanti have styret mod dansker hotellerne hvis de havde været i live i dag. Jeg kan dog godt forstå hvis man som bosat i Thailand til tider kan savne mad hjemmefra. Personligt ville mit største savn i Thailand være en ordentlig dansk ost. Kender godt Oste problemet. Ringede en gang til Arla's kundeservice for at høre om man kan fryse Ost. De sagde No Problems, men ikke for store stykker. Og helst en fed ost. Men den holder ikke helt. Og der er altså forskel på hvilket oste mærke du fryser ned. Prøv dig frem. Men et sikkert tip. Skær osten i skiver, inden nedfrysning. |
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 21/03-2016 07:05
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 489 |
Stable Lodge solgt - Ny ejer(e) overtager d. 29-04-2016 http://scandasia....ble-lodge/ M.v.h. Fotogreakk |
|
|
|
| bannok |
Lagt på d. 25/03-2016 02:38
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 364 |
Jeg håber og tror at Stable Lodge fortsætter, jeg er fastboende på 12. År i Thailand, og jeg kommer der mæsten hver gang jeg er i Bangkok, beliggenfeden er fin, hotellet er ok, ikke noget luxuruøst, men fint nok, der er en dejlig gårdhave og svømmepøl, og ude bar. Jeg synes det er ret hyggeligt. Det jeg rigtig godt kan lide er morgenmaden, den er ikke gratis, men den er god. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.