Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Ændret krav om mulighed for vellykket integration i sager om familiesammenføring til børn
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 05/06-2016 21:21
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
@johnbkk Fint nok hvis du mener Jeg skal svines til pga. mine egne synspunkter, så stå dog frem med fuld navn og ansigt. Men det er du nok ikke istand fordi du er en ynkelig kujon - nej så hellere være Dumbass. PS: Jeg har sgu ondt af din kone, fordi hun skal leve sammen med en ynkelig kujon. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 05/06-2016 21:25
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Du behøver ikke ha ondt af noget, hun får daglige tæsk og verbale ydmygelser, men jeg synes du mangler sans for humor, det er farligt for helbreddet.. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 05/06-2016 22:30
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
natty skrev: Jeg vil sgu også gerne lave grundloven om, bla for at skrive al religion ud af den, men om det bliver let tvivler jeg på ![]() Jeg er helt enig i at alt form for religion skal ud af Grundloven, især burde §4 og §6 ud af Grundloven. Og §66 til §70/71 burde gennemgåes med en tættekam. Desuden burde tilføjes at ingen må bære religiøs beklædning eller symboler, eller udsættes for omskæring eller lignende før vedkommen er myndig (18 år). Ligeledes burde der indskrives at tro/religiøsitet er noget der foregår privat - altså ingen krav på religiøs beklædning/symboler i det offentlige rum herunder i skoler, uddannelsesteder og arbejdspladser mv. Religiøse pauser og bederum mv. bør også forbydes og skal være tilladt i privaten. I over 1000 år har religion været med til at undertrykke folk herhjemme, det burde være nok uanset om det er den gamle religion og den nye som prøver at tage over. I skraldespanden med lortet. Fint nok med H. C. Andersen og Bdr. Grimm, det er eventyr nok. Derudover burde der i Grundloven, som én af de allerførste paragrafer, stå at intet er over Grundloven - hverken religiøse eventyr, konventioner eller unioner eller andre former for foreninger Danmark evt. kan være medlem af. Ja bare min mening. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 06/06-2016 15:55
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1244 |
JohnBKK skrev: Du behøver ikke ha ondt af noget, hun får daglige tæsk og verbale ydmygelser, men jeg synes du mangler sans for humor, det er farligt for helbreddet.. Hahaha, I love it! Jeg giver min kone valget mellem højre eller venstre hånd. kan hun ikke vælge bliver det en skalle Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 06/06-2016 19:25
|
|
http://www.thaila...ost_242384 ![]() Et PS til folk med minimal sans for humor: Nej, jeg banker ikke konen, nej, hun ydmyges ikke verbalt, vi har det fantastisk sammen.. Må det være tilladt at udfordre de ærede medlemmers sans for humor, eller mangel på samme? Nu kommer jeg ikke på Bodega mere, der var sjov og ballade dengang, man måtte endda ryge tobak indendøre, de fede foregik i baggården, men det var sjovt, jeg mindes den tid med glæde.. Redigeret af JohnBKK d. 06/06-2016 19:33 |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 06/06-2016 19:36
|
|
Webmaster skrev: natty skrev: Jeg vil sgu også gerne lave grundloven om, bla for at skrive al religion ud af den, men om det bliver let tvivler jeg på ![]() Jeg er helt enig i at alt form for religion skal ud af Grundloven, især burde §4 og §6 ud af Grundloven. Og §66 til §70/71 burde gennemgåes med en tættekam. Desuden burde tilføjes at ingen må bære religiøs beklædning eller symboler, eller udsættes for omskæring eller lignende før vedkommen er myndig (18 år). Ligeledes burde der indskrives at tro/religiøsitet er noget der foregår privat - altså ingen krav på religiøs beklædning/symboler i det offentlige rum herunder i skoler, uddannelsesteder og arbejdspladser mv. Religiøse pauser og bederum mv. bør også forbydes og skal være tilladt i privaten. I over 1000 år har religion været med til at undertrykke folk herhjemme, det burde være nok uanset om det er den gamle religion og den nye som prøver at tage over. I skraldespanden med lortet. Fint nok med H. C. Andersen og Bdr. Grimm, det er eventyr nok. Derudover burde der i Grundloven, som én af de allerførste paragrafer, stå at intet er over Grundloven - hverken religiøse eventyr, konventioner eller unioner eller andre former for foreninger Danmark evt. kan være medlem af. Ja bare min mening. Enig, men det bliver svært, hvem skal sætte det igang? |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 06/06-2016 20:46
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Ingen. Dem, der vil forbyde visse grupper at bære religiøs beklædning i det offentlige rum, vil ikke have religion ud af grundloven. Dem, der vil have religion ud af grundloven, vil ikke forbyde visse grupper at bære religiøs beklædning i det offentlige rum. Dem, der gerne vil forbyde en vis gruppe at foretage omskæring, vil ikke forbyde en anden gruppe at foretage omskæring. Mit håb er dog, at man kan nærme sig hinanden her af hensyn til børnene, men jeg har desværre ikke meget at have det håb i. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.