Se indlæg
 Udskriv debat
Reinkarnation
GAMBIT
Jeg har set videoen og jeg synes han er en pis-unge.
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver

JohnBKK
............ LOL LOL

Bad Karma day, huh????

Nå, lad os se endnu en lille løgnagtig pis-unge, sådan bare for at pisse Herr GAMBIT af, hæhæhæ!

Redigeret af JohnBKK d. 07/01-2017 18:57

vandango
GAMBIT skrev:

Jeg har set videoen og jeg synes han er en pis-unge.

Kan kun give dig ret, men moderen er også lige til at brække sig over, hvem hulen avler med sådanne en, og hvad fanden har JohnBKK gang i? Grin

Videoen er lige så stupid som mit billede.
[img]http://www.crisismagazine.com/wp-content/uploads/2014/06/nuns-with-guns.jpg[/img] is not a valid Image.

GAMBIT
har set den JohnBKK, jeg ER youtube.

Lad mig pressentere dig for en herlig lille dreng Grin

Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver

JohnBKK
@Phandango Van Båtman: Gang i?

Der sker jo ikke en skid her på stedet, folk er sløve, pæne, korrekte, ædru, frelste, kloge og bedrevidende, kun jeg er altvidende og altdominerende, og det vil jeg gerne udstille med denne tråd, jeg ved alt, kan alt, har styr på alt, især mht. reinkarnation, jeg har været alt og alle, til alle tider, alle vegne, alle kulturer, og:

Jeg er begyndt at fårking røvkede mig, for hvornår h.... slutter denne infame
karma reinkarnative dødedans mon?

Men hvad der undrer mig mest er at I alle stort set afviser og latterliggør tanken om reinkarnation, men hvordan kan I så leve sammen med en thai?

Hehehe! Hun er der jo kun for penge og magelighed, farang svinet er for dum...

PS: Er løbet tør for Bi-Polar piller, får ny levering i morgen pr. ekspress pakkepost, pyhada.

Cool

vandango
Så må det her vel være der Führers reinkarnation.
PS. JohnBKK skal have min dosis Truxal her kl. 21.00 så jeg kan falde til ro igen.

Spring til debat: