Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Ekstra Bladet: Lever rejse-racisme i bedste velgående?
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 02/05-2006 17:51
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Ja, underligt... /Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 02/05-2006 18:45
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Hej Bamse. Husker jeg ikke helt galt var det med en klub noget der blev talt om ved den julefrokost du taler om. Er der oensker om at danne en klub er det da bare at gaa igang. Jeg tror interessen vil vaere der. Maaske kunne det vaere en vej til billigere flybiletter for blegansigter. Nu handler det sgu da lidt om rejse- racisme. Goer det ikke? Clyde Redigeret af clydehaumann d. 02/05-2006 18:49 Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 03/05-2006 02:04
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Jeg har selv fået den såkaldte "etniske rabat" hos Thai-travel, det var ikke noget problem, købte bare billet sammen med konen, som har Thaipas. Næste gang jeg fik rabatten var alt udsolgt ifølge Thai-travel, så jeg måtte på Thaiairways på Rådhuspladsen, der fik jeg så en rejse til konen på det tidspunkt hvor alt var udsolgt. Tog så ned på Thai-travel og betalte den med rabat ![]() Men det var selvfølgelige før EB og andre gravede i det med etnisk rabat. Jeg ved ikke med jer andre, men jeg kan sagtens prutte om prisen her hjemme i DK, om det gælder HI-FI eller computere og hårdehvide vare, så lykkes det mig altid at få varen til lavere pris end der står på prisskiltet. Har lige købt nyt TV, 5000kr under prisen på udsalg, og det var 7000 under liste prisen i det officiele katalog, så en besparelse på 12000. Jeg bliver ikke sur/stødt over at andre kan få det til bedre/billigere pris end jeg kan, der er flere eksempler her i tråden. Men Jante-loven gælder i DK, så har EB også noget at skrive om ![]() Jeg oplyser ike hvad jeg lige har betalt for min billet til Thailand til på søndag, men det var billigt ![]() ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.