Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Har købt et VPN abonnent.
|
|
| vandango |
Lagt på d. 22/03-2018 03:02
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Har lige testet mod Ballerup serveren uden VPN. http://www.speedt...7160866408 |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 27/03-2018 05:47
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Jeg har en MAG box og et 1 års abo. på noget der hedder Farangbox 780 kr for et års TV kiggeri 5574 kanaler virker fint med 3 bb 100/30 stort set alle danske kanaler. vandango skrev:
Har kigget på priser og test, valget blev så NordVPN, 3 år for 99 dollars. Min internetforbindelse er 3BB fiber 150/50 mbit. 900 baht om måneden. Mit ønske var streame live DR TV og andre streams. Har prøvet masser af gratis VPN programmer og OpenVPN, intet af det virker, da gratis versioner har nedsat hastighed og mange også små månedskvoter. NordVPN er bestemt ikke en jetjager da jeg fysisk befinder mig i Thailand. Nu kan jeg streame DR live uden problemer, samt første bonus jeg logger mit netflix på i Canada, og får et bedre udvalg. Ser film og serier via KODI med Exodus plugin, det er også blevet bedre, men ved endnu ikke hvilket land jeg skal vælge. [img][/img]
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 27/03-2018 07:06
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
kiml er i øjeblikket ved at finde ud af, hvordan KODI på en android box virker, og om jeg kan få danske kanaler installeret. Bruger pt. NordVPN addon til Crome browseren, ser DR. tv live uden problemer. Var lige inde og checke farangbox.com det er også KODI, men jeg vælger at gøre det selv og spare penge. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.