Se indlæg
 Udskriv debat
Bangkok Smog
farao54
rinpoche skrev:

Cha Am ligger i Jangwat Tørrerøvelse, Amphur Kedeligstrup, Tambon Vemmelev.

Næ du, du skal længere sydpå. Prachuap Khiri Khan, Bang Saphan, Chumpon, Surat Thani. Mange dejlige steder her. Ubesøgte og overhovedet ikke overrendte.

Befolkningen er venlig, men overhovedet ikke interesseret i at "beskue giraffen".
- som man nogle gange oplever det i Esan -.

Her er ingen kinøjsere, koriander, indianere, russkies og andet godt folk. De færdes kun i flokke på udvalgte turist steder.

Og prisniveauet? Du vil blive forbløffet på den positive måde.

25 K for en måned? Det er jo absurd. Vi taler om 5.000 baht om måneden her.

Der er meget stille i disse regioner ud til havet, og der vil du få tid og ro til at skrive den bog, som jeg tror rumsterer i din hjerne Smile

Der er ingen brægende muslimske minareter.

Og hvis du er interesseret, så kan jeg give dig info til indehaveren af Sananwan Palace, hun er særdeles velorienteret omkring dette område. Hun har også et resort der. Og ikke mindst er hun meget hjælpsom.

mvh.
rinpoche.

Også jeg takker for info, der kan rette blikket mod, måske, mere interessante områder..
Dog vil jeg sige, at den ene gang jeg har været i Surat Thani (for at tage færgen til Koh Samui), fremstod denne by som lidt for meget industrialiseret til min smag... Men som sagt har jeg kun været der i transit...

rinpoche
Hej Farao54,

Jeg taler absolut ikke om byen, som jeg i parentes bemærket deler dit syn på, men derimod på provinsen som sådan.

Der er rigtig mange dejlige steder. Stille og rolige, lige ud til havet.

dutling68
ang hus i hua hin lejer selv et der til 10.000 men skal nok regne med ca 10.000 til 15.000..uden pool og ang de steder længere nede har de ikke mange problemmer med oversvømmelse i regnsæsonen..... ved ikke om du er på facebook men se her
https://www.faceb...696238063/

Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

JohnBKK
Ser godt ud dutling, tak for det..

Spring til debat: