Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Når perioden på 120 dage er gået på VoipDiscount.
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 28/08-2006 19:35
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 258 |
Hej falang yao! jeg har fået det installeret men når de så spørger om mit tlfnr og distinanations nummer så er det det går galt og de vil ikke acceptere mit brugernavn samt adgkode,jeg har udfyldt alt der var markeret med rødt. Hvis det nu er at jeg for det til at virke ?kan jeg så bare ringe fra min tlf i stuen,for jeg har ikke mikrofon eller sådant til pceren og det har de jo heller ikke i TH. forresten der kom aldrig noget frem om hvor jeg skulle indsætte nogle EURO. Håber I kan hjælpe mig?
en gang Isaan altid Isaan |
|
|
|
| lumbye |
Lagt på d. 28/08-2006 22:16
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 115 |
prøv at lade være med at udfylde telefonnummer. |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 28/08-2006 23:57
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
falang skrev: Hej falang yao! jeg har fået det installeret men når de så spørger om mit tlfnr og distinanations nummer så er det det går galt og de vil ikke acceptere mit brugernavn samt adgkode,jeg har udfyldt alt der var markeret med rødt.[quote] Du har fået tilsendt en bekræftelses mail fra Voipdiscount : Der står den bruger og adgangskoden som du har oplyst/valgt i din tilmeldning. Hvis det nu er at jeg for det til at virke ? kan jeg så bare ringe fra min tlf i stuen, for jeg har ikke mikrofon eller sådant til pceren og det har de jo heller ikke i TH. JA , du behøver ingen mikrofon,og i Thailand skal de hellere ikke have adgang til en PC, da du ringer enten til en fastnet eller mobil nummer, men DU skal bruge funktionen : Direct Callback Number (DCback) http://www.voipdi...tcall.html Og HUSK : "Du skal udfylde både dit # og den thailandske med landekodenr først. FX.: Direct Caalback nr: (DK): 004512345678 Destination phone number: (TH): 006644123456 (006644= Korat #) Det vil koste dig 0.03€( Monday, August 28, 2006 0.03 Euro = 0.22386 Danish Krone) i opkaldsafgift. forresten der kom aldrig noget frem om hvor jeg skulle indsætte nogle EURO. Du skal klikke på : Buy Credit http://www.voipdi... Til højre for Sign in under hende tlf.operatricen: Buy Credits You need to sign in with your VoipDiscount Name to continue. This is the same VoipDiscount Name and password you use in the VoipDiscount application. If you don't have a VoipDiscount Name, please download VoipDiscount to create one, and visit this page again. Prøv lige og se om det ikke virker nu. M.v.h., M: Rasmussen
Redigeret af falang yao d. 29/08-2006 17:22 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 29/08-2006 00:03
|
|
jsh71 skrev: Hej John din gamle exryger ![]() ![]() ![]() Ok jeg bruger kun en alm. mikrofon, men jeg tvivler sgu på det hjælper med et headset. Men pyt skidt nu med det for det virker hver gang nu på direkt call ![]() ![]() ![]() Hej JSH71, Det er rigtigt som John påpegede et headsæt til 70-150kr vil gøre STOR forskel. M.v.h, M. Rasmussen
Redigeret af falang yao d. 29/08-2006 00:33 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 29/08-2006 19:24
|
|
Altså Jsh71, Jeg skrev et headsæt til 70-150kr , ikke den til 29.95kr du købte i Fakta.Har du testet mikrofonen ? -Kontrol panelet ..-Lyd-tale og lydenheder ....-Juster lydstyrke for systemet ......--Stemme ..........-Indspilning af stemme .............-Test hardware ......-Guiden Test af hardware.......Næste. .........-Tester lydhardware. ............-Mikrofon Test...(følg instruktioner) .........-evt. Højtaler Test ..........UDFØR.............. Hvis det ikke hjælper, kan jeg kun anbefalde en CEREBRAL scanning ![]() M.v.h., M. Rasmussen
Redigeret af falang yao d. 29/08-2006 19:32 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
|
|
Lagt på d. 29/08-2006 19:33
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
hæ hæ fy tror du jeg er sådan en fedterøv du??????![]() ![]() næ du jeg gav hele 200 kr. for det headsetalt det der er gjort som du siger, men det jo heller ikke mig jeg kan godt høre det helt tydeligt det er alle de andre der ikke kan eller har rumklang ja jeg ved det sgu ikke ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.