Se indlæg|
Permanent opholdstilladelse i Thailand
|
|
|
Lagt på d. 11/12-2006 22:46
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
jeg kunne ikke forstille mig at jeg hoppede på den, derfor vil jeg heller ikke bruge så meget tid på det. men alligevel, et sted står der at man kan forny efter 5 år, lidt længere nede at det er gyldig resten af ens liv, og til sidst at hvis man sælger, så kan ny ejer havde glæde af det i 30 år. http://www.thaila...e_indi.php så vidt jeg ved er kortet end ikke 5 år gammelt, og jeg kunne da godt forstille mig at folk som vil forny efter 5 år kommer til at betale en ny million. det er da ihverfald det jeg fik ud af debatten over på thaivisa Redigeret af d. 11/12-2006 22:47 |
|
|
|
| Thai Exclusive |
Lagt på d. 12/12-2006 13:12
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
Det er rigtigt, at man er velkommen spørge på Deres hjemmeside Thailandelite.com Men personer kan også spørge mig på Dansk, da jeg er repræsentant af Thailand Elite Card. Bare for at undgå misfoståelser. Hvis man ønsker at blive partner, er det frit for alle at søge. Jeg skal bare lige gøre opmærksom på, at der her er tale om, at blive partner ( Vendor ) altså, at man har et produkt at tilbyde. Såsom golf klub eller Spa center og ligende i Thailand. Lars |
|
|
|
| Thai Exclusive |
Lagt på d. 12/12-2006 13:20
|
Når kortet skal fornys efter 5 år. ... Er der kun her tænkt på selve kortet. Forny kortet med billede osv. ligesom et Visa / dankort udløber. Man skal stadig have fornyet Visa hver 3 måned og skal for nuværende betale 1900 bath for det. Men man skal ikke forlade landet mere. Når man er medlem er man det for livet. Medlemskabet er skrevet på et juridisk bindende dokument og man kan sagsøge Thailand Privilege Card. Hvis man ikke mener man får det man har betalt for. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 12/12-2006 17:54
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Thai Elite skrev: Men personer kan også spørge mig på Dansk, da jeg er repræsentant af Thailand Elite Card. Lars Ja, det havde man jo ligesom gættet. Thai Elite skrev: Det er rigtigt, at man er velkommen spørge på Deres hjemmeside Thailandelite.com Lars Spørge? Det er vel bare at læse hvad der står. Iøvrigt tror jeg at medlemmerne på dtw er den forkerte målgruppe. Enten er vi turister som er godt tilfredse med den nuværende gratis 30 dages visumfri, eller folk der udmærket kan finde ud af at opholde sig i Thailand qva de gængse visa-ordninger uden at føle sig foranlediget til at hoste op med en million. rinpoche |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 12/12-2006 19:11
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
hvad fanden stikker dig rinponche, jeg syntes det er dejligt med lidt nye indlæg der omhandler nye emner, og hvad ved du egentligt om hvad vi andre er for en målgruppe?? prasat |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 12/12-2006 19:26
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Det skal jeg sige dig: 1) Det er ikke et ny emne, denne ordning er vel snart et par år gammel, og har iøvrigt været på banen her før. 2) Vedkommende der poster indlæggene er repræsentant for thai elite card og gør det nok ikke for dine blå øjnes skyld, eller hvad tror du? 3) mht. målgruppe, ok, hvis du - eller andre her iøvrigt - har i sinde at betale 1 mill. for dette kort så lad os høre om det I kommer i en ekslusiv klub, så vidt jeg erindrer er der blevet solgt under 2000 kort worldwide.Iøvrigt skrev jeg tror hvilket du med sørgelig mangel på finesse forsøger at omdøbe til ved. Vær så venlig ikke med overlæg at forvrænge min ordlyd. Hvad fanden stikker dig? |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 13/12-2006 06:28
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
med vn nye lov de har lavet i thailand om at folk skal søge andre lande for at søge visummer efter 3-6 måneder kommer der da snart rn målgruppe på denne side, vi har endnu ikke set hvordan de vil håndhæve loven, men hvis de nu gør det som de skal så er der nogle folk der snart for nogle store rejse udgifter 2 til 4 gange om året, og så er en million givet godt ud. hvis jeg havde stået i en sådan situation ville jeg da gerne spare penge i det lange løb. prasat |
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 13/12-2006 07:01
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 438 |
Thai Elite er ikke "eget 100%" af Thai turistministery. Yderligere var det en takshin "ide" og programmet er naevnt i pressen her i Thailand som vaerende under "vurdering" af den nye (imidlertidige) regering sammen med en del andre tabsgivende programmer den tidligere regering startede. Ogsaa; held og lykke med at "sagssoege" Thaielite skulle programmet lukke (solgt maaske 1000 kort, givet 1000 kort vaek til VIPs gratis) - det tjener ihvertfald ikke nok til at betale omkostninger. Skaal! |
|
|
|
| Thai Exclusive |
Lagt på d. 14/12-2006 13:33
|
Lige først lidt om hvem der ejer Thailand Privilige Card. Så her er et uddrag fra Deres hjemmeside, så personer kan se hvem der ejer det: The Company Thailand Privilege Card Company Limited (TPC) is a wholly owned subsidiary of Tourism Authority of Thailand (TAT). The company is responsible for the Thailand Elite membership management and recruiting as well as distributing the revenue to the tourism-related operators who are selected as service providers. Desuden kan jeg nævne at den nye midlertidige regering, har godkendt Thailand Elite Card og ønsker det skal fortsættes. Det er muligt at der er personer der ikke har brug for dette medlemskab. Men hvis og når der er misforståelser eller folk har brug for information, så er der jo ikke noget galt i at tilbyde min assistance som repræsentant. Det er bestemt ikke for at genere nogen at jeg har skrevet. Det er jo bare et tilbud udviklet, ejet og godkendt af den Thailandske stat. Lars |
|
|
|
| Thai Exclusive |
Lagt på d. 14/12-2006 13:46
|
Til Ben, Der er givet max. 20 stk. Thailand Elite Card væk til VIP. Der er ca. 2000 der har købt et medlemskab. Dem og fremtidige medlemmer, kan selvfølgelig sagsøge hvis programmet stopper. Redigeret af Thai Exclusive d. 14/12-2006 13:48 |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/12-2006 13:47
|
|
thai elite er vist ikke de bedste til at betale deres regninger, cnn har endnu en del penge tilgode fra reklamefilm som blev vist men aldrig betalt. ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/12-2006 13:50
|
|
lars det er ikke for at genere dig at jeg skriver men jeg kan ikke forstille mig at der findes danskere som vil betale 170.000 kr for et visa. |
|
|
|
| Thai Exclusive |
Lagt på d. 14/12-2006 14:11
|
Bkk, Jeg skal ikke udtale mig om CNN. For jeg ved ikke noget om påstanden. Vi har Danske medlemmer nu ! |
|
|
|
| msr - Martin Rasmussen |
Lagt på d. 14/12-2006 18:25
|
![]() ![]() Antal indlæg: 198 |
Hej Alle Det er rigtigt mange penge for visa, golf og gratis ledsagerbillet til thai airways... Men bare sådan for god orden skyld, vil jeg gerne bekræfte at der er danskere der er medlem af thai elite... ( ikke mig ) men har mødt det på min vej i thailand... Det var ikke pralrøve.. har set diplomet på hans kontor, samt de andre ting der følger med... MSR ![]() |
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 20/12-2006 09:42
|
Her er saa lidt nyt omkortet. Ser ikke godt ud men hvem ved?: Elite Card issuer could face closure Audit team investigates poor performance Thailand Privilege Card (TPC), issuer of the Thailand Elite Card, is being investigated by an audit team of the Tourism and Sports Ministry which is considering whether to continue further operations as the firm has claimed poor profitability since its establishment. A source from the tourism industry said that TPC was being investigated for its unprofitable performance. The investigation is expected to be completed by end of this month and a decision will be made whether to scrap the company or continue operations. Established during the administration of former prime minister Thaksin Shinawatra, TPC is a wholly owned subsidiary of the Tourism Authority of Thailand (TAT). The company is responsible for the Elite Card's membership recruitment and management as well as the distribution of revenue to the tourism-related operators who are selected as service providers. The firm provides solutions to serve members, from businessmen to young travellers and senior citizens from around the world. The interim government has appointed a new Tourism and Sports Minister, Suwit Yodmanee, to replace former minister Pracha Maleenont. The new government has paid much attention to corruption in Thaksin's projects, including TPC, and has already halted some. In the meantime, TPC president Choksiri Rodboonpha quit the company, causing internal problems. So far, Suwit has confirmed that he will keep TPC as one body driving the tourism industry despite rumours of TPC's collapse. There is another rumour that the Ministry of Finance wants to end TPC as it foresees fewer business opportunities. A Finance Ministry source said that Finance Minister Pridiyathorn Devakula has talked about the future of TPC but arrived at no solution. "Pridiyathorn wanted to terminate this company, but he is afraid that the country's image would be damaged by the move," the source said. However, the source said Pridiyathorn was likely to accept any decision made by the audit group late this month on whether to close TPC or not. Some newspapers reported that foreign members might sue TPC and ask for compensation if the company cuts off its lifetime-services contract. TPC has been operating with many problems since its establishment. Currently, board member Rapee Moungnont is acting as president. The process for the selection of a new president is expected to be completed by the first quarter next year. TPC has 1,700 members worldwide, mostly from Asian countries. The company has hired 130 staff, working at the head office on Sathorn Road and at Suvarnabhumi Airport. According to the source, most TPC staff believe the company will not come to an end. The Nation |
|
|
|
| Thai Exclusive |
Lagt på d. 04/01-2007 22:50
|
Godt nytår og undskyld mit sene svar.. Thailand Elite har en god og sund økonomi. Men rigtigt nok har man ikke solgt så mange medlemskaber som man oprindeligt håbede på ! Projektet fortsætter med fuld støtte af den nye regering ! I fremtiden er interesserede velkomne til at kontakte mig for yderligere information på www.thaiexclusive... Mvh. Lars |
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 06/01-2007 08:13
|
Jeg kan godt forestille my en gruppe mennesker der ville have fordel af saadan et kort (penge nok(!), langtidsophold i Thailand, spiller golf, massage), meeeen jeg ville nok se situationen an indtil den RIGTIGE (laes; folkevalgte) regering er paa plads. Skaal! |
|
|
|
| L |
Lagt på d. 28/01-2007 11:20
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 511 |
Findes de Thai Elite regler på dansk et sted ? |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 14/02-2007 05:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
Sakset fra bangkokpost http://www.bangko..._biz35.php Elite Card lives on, but may be much cheaper than B1m CHATRUDEE THEPARAT The much-criticised Thailand Elite Card programme will be overhauled to do away with the existing system of distributors and country partners, the Tourism Authority of Thailand board said yesterday. However, the programme will not be scrapped as it could play a significant role in attracting quality foreign tourists to Thailand, TAT officials said. In addition, scrapping the programme could expose the government to lawsuits by existing holders of million-baht lifetime memberships. A committee set up to study the programme found that Elite Card members spent an average of 20,000 baht a day in Thailand, compared with about 4,000 baht for general tourists. Tourism and Sport Minister Suvit Yodmani, who chairs the TAT board, said that Thailand Privilege Card Co (TPC), the state-owned company that was set up to run the programme, needed to have a much clearer goal to attract affluent tourists as well as foreign investment. The committee recommended scrapping arrangements with four distributors and 17 country partners and making the TAT the core marketing arm for the programme. The TAT currently has just one director on the TPC board. It also suggested that the company receive no more money from taxpayers. The proposal also calls for deep cuts in new membership fees to between 50,000 and 60,000 baht from one million baht, Mr Suvit said. The cheaper memberships would mean vastly reduced privileges. The original programme, a pet project of former prime minister Thaksin Shinawatra, offered holders a wide range of perks, including preferential visas and fast-track immigration clearance, access to concierge and call-centre facilities and discounts at many tourist venues, including hotels, golf clubs and spas. Mr Thaksin had originally hoped to attract as many as one million Elite Card holders by 2008 but the programme currently has fewer than 2,000 members. Det er jo så spændende hvad det ender op med Claus |
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 14/02-2007 06:53
|
Hvis man kan koebe et livstidsvisa for ca. 10.000 Kr er det da absolut interessant for mange. VIl foelge med interesse. Skaal! |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

I kommer i en ekslusiv klub, så vidt jeg erindrer er der blevet solgt under 2000 kort worldwide.