Se indlæg|
voip discount
|
|
|
Lagt på d. 10/09-2006 15:25
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Uha her bruges de penge på under 2 måneder Med alle de opkald bamsen |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 10/09-2006 16:47
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
jsh71 skrev: Ja ja Jesper pas nu på hun ikke bliver træt af dig nu ![]() ![]() Nej jeg synes oz det er et skide godt program, jeg har bare et problem med det, og det er at jeg kan ikke nå at bruge alle de penge inden man skal sætte flere penge ind ![]() ![]() Hej JSH71, Havde det samme "problem", men nu hjælper det med at bruge DCT Callback (0.05€ hver gang man ringer til TH) og ringer man til mobil nr. i DK og sender nogle SMSer, skal nok hjælpe med at "slanke" kontoen. M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 10/09-2006 18:59
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 258 |
hej bamsen jeg har installeret voip,har fået svar fra dem at jeg nu kan tale frit ,der er bare et problem jeg fik ikke pengene de 10 euro overført tror du jeg kan ringe billig alligevel.de har sendt mit brugernavn samt password??![]()
en gang Isaan altid Isaan |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/09-2006 19:32
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Falnag Ja du har jo de gratis timer Men så skal du indbetale de 11 euro og så kan i ellers snakke løs bamsen |
|
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 10/09-2006 19:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 258 |
Tak for svaret bamsen
en gang Isaan altid Isaan |
|
|
|
| Top High Class Fashion |
Lagt på d. 11/09-2006 09:32
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 398 |
Hej Hvordan faar man verdiferet sin adresse Leo
|
|
|
|
|
Lagt på d. 11/09-2006 11:31
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Det er sgu da underligt det koster kun afgift når man ringer til thailand mobil med voip. Men ringer du til mobil heri dk koster det. Ja så kan jeg da godt se man hurtigt kan bruge sine penge på kontoen. |
|
|
|
| Mads_T |
Lagt på d. 21/10-2006 10:37
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 115 |
Jeg har lavet en søgning i for at finde ud af, om der tidligere er skrevet noget om en anden måde at bruge VoipDiscount på, men har ikke fundet noget, så her et par ord om muligheden for at bruge VoipDiscount sammen med en såkaldt SIP enhed. For at ringe op på denne måde skal man selvfølgelig være oprettet som bruger hos dem på samme måde som når man ringer op via en computer. Derudover kræver det en SIP adapter og en almindelig telefon og selvfølgelig en internetforbindelse. Adapteren skal " programmeres " med nogle oplysninger for at kunne få forbindelse til Voip serveren. Derefter kan man ringe ud på samme måde som man ringer op via computeren, nu behøver man bare ikke at have tændt computeren. Det er jo IP telefoni med den forskel, at man kun kan ringe ud. Læs mere her: http://www.voipdi...n/sip.html Min SIP enhed er en router med to tilslutninger for almindelige telefoner, den ene tilslutning har jeg så konfigureret til Voip telefoni, den anden tilslutning er konfigureret til et almindeligt dansk IP telefonnummer. Så når jeg nu flytter til Thailand kan jeg bruge Voip telefonen til at ringe " gratis " til danske fastnet og thailandske fastnet-og mobil numre. Det danske telefonnummer betyder så, at man kan ringe til mig fra DK til almindelig dansk takst, en god ting for familie og venner i DK, der så ikke er nødt til at investere i telefonkort el. lign. Jeg kan selvfølgelig også bruge dette nummer til at ringe til danske numre til lavpris, hos min udbyder koster det 8 øre / minut, opkaldstakt betales kun hvis opkaldet besvares. Ulemper ? Ja, det koster jo noget, en SIP adapter koster vel 500-1000 kr, og det kan nok være lidt problematisk at programmere den, men der er nu meget hjælp at hente på Internet, og man skal jo se det som en investering, man kan få glæde af fremover. |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/10-2006 00:23
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
de thailanske telefonselskaber, er endnu ikke blevet enige om en pris, for opkald fra den ene oppratør til den anden, hvilke vi så kan nyde godt at. den dag de bliver enige, lad os håbe der går lang tid til det , så vil prisen på opkald til thailand, jo nok desværre stige.jeg er ked af at læse at der er nogle af jer som har problemer med at opbruge jeres konto, med der er håb på vej. ![]() i kan uden problemer, dele jeres konto med mig, så skal jeg nok søre for at i går i nul- ![]() ![]() |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 29/10-2006 12:02
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
falang yao skrev: Du ringer til TH fra PCen og konen står i stuen/køkkenet/toilet med den trådløs tlf. og når den ringer og hun har fået forbindelse så kan du i ro og mag surfe videre på DTW eller slukke for PCen. M.v.h., M. Rasmussen ![]() Hi med jer, Jeg må nok reviderer mit postulat m.h.t. slukning af PCen når forbindelsen er etableret. Det "FUNKER åbenbart IKKE" , PCen skal være tændt ellers afbrydes samtalen. Man kan stadig surfe videre på nettet, imens en samtale foregår via Direct Callback number. M.v.h., M. Rasmussen
Redigeret af falang yao d. 01/11-2006 11:45 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 29/10-2006 12:19
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hi igen, Er der mon nogle som har ringet til Canada mobil for nyligt ? Mit spørgsmål beror på at hvis man ser Voip liste over "gratis lande" er Canada s mobil # udeladte (har været på før): http://www.voipdi.../free.html Men på denne liste er det gratis både fastnet + mobil , Kina var også "gratis", nu 0.05€ i min. http://www.voipdi...rates.html Hvor længe mon "vi" får lov til at ringe gratis til TH. ? Men Ok, vi skal ikke klage, da vi personligt har benyttet tjenesten i 6 mnd for den "uhyre sum" af 23,20€ og har stadigt 17€ på kontoen og 56 dage tilbage. M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 03/12-2006 23:31
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
falang yao skrev: [ Ja det er rigtigt. I dag har jeg lige optanket 10€ på min konto og saldo blev 19.95€ MEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNN , jeg havde 14 dage tilbage på forrige konto, de er bare "forsvundet" ude i det blå luft, saldo er 119 dage ??????? Så indtil videre vil jeg anbefalde at man venter til at det er kun et par dage tilbage før ny "optankning". Jeg mener at have set et eller andet sted hvor netop VOIP reklamerede med at "resterende dage vil også blive overførte til næste periode. Jeg har sendt en mail til Stephen om det og venter på svar.M.v.h., M. Rasmussen ![]() Hi Folks, I dag hjalp jeg en bekendt med at optanke VOIP kontoen, da hun havde kun 2,30€ tilbage MEN 56 dage at bruge dem på. Hun har kun ringet til TH, fastnet og mobil # , MEN, tit har hun talte over 1t. i rap hver dag, og så gælder følgende: Max 300 minutes per week of free calls, measured over the last 7 days. Unused free minutes cannot be taken to the following week(s). If limit is exceeded the normal rates apply. Den gode nyhed var at efter at have købt kredit på 25€ (+ 4€ i gebyr !) så var nu den ny kredit : 27,30€ MEN løbetiden 176 dage tilbage , d.v.s. at de resterende 56 dage fra forrige konto er blevet lagt oveni den ny periode på 120.M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 04/12-2006 10:02
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Selv til "normal rates" bliver man ikke fattig af at ringe til Thailand. Det koster 0,01 € i minuttet (0,012 incl VAT).
Peter
|
|
|
|
| Vagn B |
Lagt på d. 07/12-2006 18:09
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 54 |
Efter flere måneders brug af VoipDiscount var jeg i dag ude for at blive trukket 2*0.01€ pr. min. på min konto, skønt jeg havde 41 dage tilbage af de 120 freedays. Jeg bruger stort set kun Direct Call (fra telefon til telefon), pga. samtalekvaliteten. Da jeg undersøgte mit telefonforbrug havde jeg siden 1. december brugt 167 påbegyndte minutter. Jeg går derfor ud fra, at ved Direct Call regnes det for to samtaler i det tidsmæssige regnskab, så man "kun" har 150 minutter på 7 dage til freecalls og at VoipDiscount åbenbart først pr. 1. december har effektueret 300 minutters begrænsningen. |
|
|
|
| Stampe |
Lagt på d. 09/01-2007 08:40
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 305 |
Er det kun mig der oplever at opkald til Thailand ikke kun koster d 0,05 cent ( direkt call ) men at A-side 0,01 cent pr. minut , Connection fee 0,05 cent og B-side 0,01 cent pr. minut ![]() ![]() ![]() dette sker kun nogen gange, næste gang vi ringe kan det være som det plejer at være kun connection fee 0,05 cent ![]() Hilsen Stampe |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 09/01-2007 08:50
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Hej Stampe, Jeg har kun oplevet det i forbindelse med at "free-days" er udløbet. Jeg har så ventet med næste betaling for at få brændt lidt penge af, så beløbet på kontoen ikke bare står og vokser. Peter
|
|
|
|
| Stampe |
Lagt på d. 09/01-2007 09:11
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 305 |
jeg har 354 freedays left![]() ![]()
![]() Hilsen Stampe |
|
|
|
| karstenf |
Lagt på d. 09/01-2007 10:45
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 130 |
Der er et max på 300 min. på 7 dage. Der er max på 1 time på en samtale. Overskrides dette så betales der ved kasse et. Det er dag til en pris der er til at betale, siger min kone, hun møder tit disse grænser. Karsten f. |
|
|
|
| Vagn B |
Lagt på d. 09/01-2007 11:18
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 54 |
Stampe skrev: Er det kun mig der oplever at opkald til Thailand ikke kun koster d 0,05 cent ( direkt call ) men at A-side 0,01 cent pr. minut , Connection fee 0,05 cent og B-side 0,01 cent pr. minut ![]() ![]() ![]() dette sker kun nogen gange, næste gang vi ringe kan det være som det plejer at være kun connection fee 0,05 cent Det har jeg også oplevet, endog uden at have opbrugt de 300 minutter i 7 dage. Uden at løfte røret afbrød jeg bestillingen af samtalen og kaldte op påny, og denne gang var det så kun 0.05 € for 1 times samtale. |
|
|
|
| lindegaard |
Lagt på d. 09/01-2007 12:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 332 |
Stampe... har oplevet det samme, hvis man på deres hjemme side, nederst ser, der står der et hvidt felt med "loads of calls for only 1 c"... følg dette link... http://www.voipdi...ounts.html der står thailand som 1c per minut... trykker man derimod til højre for dette felt på check all other rates here... http://www.voipdi...rates.html står der free free... det er da forvirrende...
omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent" |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 
















!) så var nu den ny kredit : 27,30€ MEN løbetiden 176 dage tilbage , d.v.s. at de resterende 56 dage fra forrige konto er blevet lagt oveni den ny periode på 120.

