Se indlæg
 Udskriv debat
Spørgsmål om hotel i Bangkok
pdrhan
kanut skrev:
pdrhan skrev:
Har lige været på Stablen...her i sommer , som alle de andre gange før med og uden Erik var servicen den samme , også samme gode mad!
ikke noget at kimse af der!
Mht Kanut blev "smidt" ud klokken 18 - så er dette normalt når man betaler for 1/2 dag at check out er 1800 , men når det nu er så billigt var det vel ingen herregård at betale for hele døgnet så kunne man køre når man var klar!

Hej .
Ja jeg ved godt at det er normalt at man skal være ude kl 18 når man har betalt for et halvt døgn, problemet var bare at jeg de sidste 10 år har været på Stable lodge mindst et par gange om året, og at der aldrig har været problemer med at få et hurtigt bad på værelset omkring kl.21. så man bliver jo lidt forvendt, og så lige pludselig er der lavet om på det hele, så stejler man jo lidt.

Ja det kan jeg sgu godt forstå...kunne de ikke tales til lidt fornuft så?
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

pdrhan
latour82 skrev:
Jeg har før anbefalet et godt og billigt og fremfor alt meget Centralt belligende.

Hotellet hedder Star Inn Hotel, adressen er Sukhumvit soi 7/1, ligger et stenkast fra højbanestationen "Nana" så man har let adgang til stort set alt.

Man kan let kende hotellet når man kommer ind i Soien, det er træklædt på facaden og ser egentligt ganske nydligt ud.
Vi havde et værelse til 1000 bath, men man kan få billigere værelser og også langt dyere.
Væggene er beklædt med maghoni, og der er spejle alle steder, der er også en dvd afspiller, det værelse vi havde var uden vinduer og så med et flot, men meget lille toilet.

Hygiejnen er helt i top og som sagt belligenheden er til ug med kryds og bolle hvis man vil bo centralt.

Niels

Ville sgu ikke bryde mig om at bo på et værelse uden vinduer - koste hvad det vil!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

latour82
Har naturligvis også værelser MED vinduer.
Vi valgte bare et uden, da vi vel kun skulle være på hotellet en 5-6 timer for at sove efter en lang dag i Bangkok

Niels

Spring til debat: