Se indlæg
 Udskriv debat
Hvornår åbner den nye lufthavn rigtigt?
John
Var lige igennem den nye lufthavn Suvarnabhumi i går
Det var bestemt ikke nogen positiv oplevelse.
Der var utroligt mange mennesker, men mange var nok kommet for at se den nye lufthavn.
Jeg kom fra Samui og skulle til Udon Thani. Baggagen fra Samui skulle vi vente 50 minutter på ved baggagebåndet, og det var kun et tilfælde der gjorde at ventetiden ikke blev længerer, for de annoncerede baggagen på et forkert bånd og vi var bare heldige at se vores kuffert vælte ud på et andet bånd.
Så videre til flyet til Udon Thani, vi boardede på det rigtige tidspunkt, men måtte så sidde en time i flyet. Og vi lettede med en times forsinkelse.
For øvrigt er lufthavnen ikke færdig, det er meget sparsomt med butikker og resturanter, udenoms arealerne er heller ikke færdige. De toiletter vi benyttede os af i ventetiden så ældre ud end i den gl. lufthavn.
Jeg håber bestemt det kun er begynder vanskeligheder!

john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
rinpoche
Ja, bagagehåndteringen var på forhånd forventet at kunne forvolde vanskeligheder. Derfor var der også udkommanderet 200 soldater, der kunne træde til når bagagebåndene brød sammen.
Det blev der brug for Smile
Den ansvarlige direktør kan nu se sig om efter et andet job.

mvh
rinpoche

prasat
jeg fløj hjem til dk i går/dag , og har kun positivt at sige , ingen kører uden for som ved den gamle , og ved tjekind tog det under 5 min ingen køer grundet der var masser af åbne tjekind porte.
ja det var ikke alle forretninger der havde åbnet meeen hvad kunne man ikke købe som var vigtigt for os der handler toldfrit.
det eneste problem er deres skiltning hvor gaterne ligger men det skal nok komme snart.
jeg var da også på toilettet syntes det var ret småt da der kun var et pesorar .
rygerum er der kun på anden sal og de er små 2 stk med plads til ca 15 mennesker, men så er der nu rygerum ved gaterne men det kan man først se når man har tjekket igennem sikkerhedstjekkene. så rygerne for problemer hvis man altså ikke kan lide tårer i øjenene samtidig med at man ryger.
men det undre mig at man stadig skal med bus ud til flyet.

det var bare min oplevelse af lufthavnen. kl. 23

prasat

Spring til debat: