Se indlæg
 Udskriv debat
Suvarnabhumi lufthavnen
Locturian
Det var da en god nyhed Kanut Smile

Jeg sad også og så en nyhedsudsendelse, med alle de problemer de har, hvor de bliver nød til at indskrænke længden på landingsbanerne, pg.a. de sprækker... Det går ikke så godt for dem, men det skulle de have tænkt over INDEN de byggede en lufthavn oven på mosejord Smile
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...
 
http://www.huahin-online.com
Nej det er svært at finde en macc D
men der er en BURGER KING,
de laver også bedre burgere Grin
jubii
bamsen
 
jc
Hvem gider også spise junk, når man kan få noget andet?

mvh jc Grin
Boet i Bangkok 1980-1983.
 
Davs
Ja jeg gider da godt spise en burger indimellem
Det smager godt,og ligger godt i mavsen Grin
Der er andet i lufthavnen som er værd at spise Smile
Men ih hvor de har sat prisen op i forhold til don muang
Med madpriserne
bamsen
 
Puha jeg spiste en burger i den nye da jeg desværre skulle hjem! Føj for satan den var uspiselig, men ok det var den også i kastrup da jeg fløj ud, og det var burger king. Men man ved det jo inden man går derind.
 
fjotte
hva tager de for taxi fra den nye til ca centrum af bangkok
 
blume
Jeg var der i november, med taxameter og vejafgift ca 520 bath
Vh
blume
 
Stampe
jeg vil sige at det svinger fra 380 Baht. til 600 baht. alt efter hvad tid på dagen du vælger at køre på.
GrinGrinGrin
i200.photobucket.com/albums/aa313/Stampe_dk/Stampe.gif
Hilsen Stampe
 
jc
OK, bamsen, fair nok, men hvor meget gider vi også at spise, når vi om lidt får en "bakke" Sad i flyet?

mvh jc


Boet i Bangkok 1980-1983.
 
kanut
Jeg var på resturang med min kone i den nye lufthavn, hun fik noget pyntemad,det var for dyrt og for lidt. Sad

Da vi skulle fra Bangkok til Chaing Rai, så er mad i flyet ikke aktuelt, måske en kiks og noget vand kan det blive til, så kunne det jo være dejlig med noget usundt i rigelige mængder. noget skal øllerne jo blandes med Grin

Så tak for oplysningen om at der er en BURGER KING, den vil jeg benytte mig af næste gang vi flyver til nord Thailand,

Jeg vil lige sige, at jeg kun spise sådan mad i lufthavnen, og aldrig hvor der er muglighed for at få THAI-MAD.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe
 
jc skrev:
OK, bamsen, fair nok, men hvor meget gider vi også at spise, når vi om lidt får en "bakke" Sad i flyet?

mvh jc





Haha
Ja jeg gider ikke spise maden i thai airs fly,
det er kedeligt og det samme hver gang,
Så hellere en burger før flyvning.
Men det gør jeg som regel ikke,
jeg venter til jeg er i bangkok med at spise
Bamsen
 
Spring til debat: