Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg sad også og så en nyhedsudsendelse, med alle de problemer de har, hvor de bliver nød til at indskrænke længden på landingsbanerne, pg.a. de sprækker... Det går ikke så godt for dem, men det skulle de have tænkt over INDEN de byggede en lufthavn oven på mosejord
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...
[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...
Davs
Ja jeg gider da godt spise en burger indimellem
Det smager godt,og ligger godt i mavsen
Der er andet i lufthavnen som er værd at spise
Men ih hvor de har sat prisen op i forhold til don muang
Med madpriserne
bamsen
Puha jeg spiste en burger i den nye da jeg desværre skulle hjem! Føj for satan den var uspiselig, men ok det var den også i kastrup da jeg fløj ud, og det var burger king. Men man ved det jo inden man går derind.
Jeg var på resturang med min kone i den nye lufthavn, hun fik noget pyntemad,det var for dyrt og for lidt.
Da vi skulle fra Bangkok til Chaing Rai, så er mad i flyet ikke aktuelt, måske en kiks og noget vand kan det blive til, så kunne det jo være dejlig med noget usundt i rigelige mængder. noget skal øllerne jo blandes med
Så tak for oplysningen om at der er en BURGER KING, den vil jeg benytte mig af næste gang vi flyver til nord Thailand,
Jeg vil lige sige, at jeg kun spise sådan mad i lufthavnen, og aldrig hvor der er muglighed for at få THAI-MAD.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
jc skrev:
OK, bamsen, fair nok, men hvor meget gider vi også at spise, når vi om lidt får en "bakke" i flyet?
mvh jc
Haha
Ja jeg gider ikke spise maden i thai airs fly,
det er kedeligt og det samme hver gang,
Så hellere en burger før flyvning.
Men det gør jeg som regel ikke,
jeg venter til jeg er i bangkok med at spise
Bamsen