Se indlæg|
Den forbudte kærlighed
|
|
| Don |
Lagt på d. 05/10-2006 22:26
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 117 |
Indianerne fik ikke stoppet indvandringen. - Nu lever de i reservater i deres eget land..! Hellere være en god original...end en dårlig kopi.
|
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 06/10-2006 00:59
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
okay har læst lidt............... jeg er så heldig at jeg er 44 år så jeg har det på det rene med tilknytnings krav....... men hvorfor skal unge mennesker straffes????? man er dansk og så skal regeringen lave problemer !!!!!!!!!!!!!! det er okay at en kvinde der kommer fra et andet land ikke kan gå på kontant hjælp...det finder jeg okay..men skal hun nægtes et ophold i dk...det fatter jeg sgu ikke. andet end jeg vil kalde det direkte diskremation...... hmm solmand !!!???? ![]() ![]() ![]()
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 06/10-2006 01:32
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
henrikr skrev: Hvis politikerne havde gjort deres arbejde ordentlig, havde der ikke været de problemer der nu engang er, ikke engang DF kan snakke sig fra problemerne. Men der manglede mod og mandshjerte til, at tilgodese Danskere i Danmark. korrekt det så glistrup i tide men for få ville høre. ![]() Mange etniske Danskere er hårdere ramt end andre, så hvorfor det skal kaldes, at pive kan jeg ikke rigtig se. en gang imellem må man tage det sure med det søde. Men at fritage politikere og give andre skylden for Danmarks politik er lidt af en tilsnigelse.politikerne er stemt ind af befolkningen Men den er hørt før, så intet nyt under solen, vindene blæser som de har gjort længe og desværre nok vil fortsætte i mange år fremover. ja heldigvis ellers ville det da gå helt galt for gamle Danmark Her vil det Danske flag heller ikke komme til at blafre.men statsborgeskab og pension beholder du vel?? Det tog ikke lang tid, at du startede med det personfikserede, så inden jeg stopper igen vil jeg gerne høre, hvilken pension det er jeg har, for jeg aner det ikke ? At kritik af regering og DF ikke er forenlig med det normale her på siden beklager jeg, så debat er udelukket. |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 06/10-2006 06:54
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 368 |
oleskyum skrev: henrikr skrev: Hvis politikerne havde gjort deres arbejde ordentlig, havde der ikke været de problemer der nu engang er, ikke engang DF kan snakke sig fra problemerne. Men der manglede mod og mandshjerte til, at tilgodese Danskere i Danmark. korrekt det så glistrup i tide men for få ville høre. ![]() Mange etniske Danskere er hårdere ramt end andre, så hvorfor det skal kaldes, at pive kan jeg ikke rigtig se. en gang imellem må man tage det sure med det søde. Men at fritage politikere og give andre skylden for Danmarks politik er lidt af en tilsnigelse.politikerne er stemt ind af befolkningen Men den er hørt før, så intet nyt under solen, vindene blæser som de har gjort længe og desværre nok vil fortsætte i mange år fremover. ja heldigvis ellers ville det da gå helt galt for gamle Danmark Her vil det Danske flag heller ikke komme til at blafre.men statsborgeskab og pension beholder du vel?? Det tog ikke lang tid, at du startede med det personfikserede, så inden jeg stopper igen vil jeg gerne høre, hvilken pension det er jeg har, for jeg aner det ikke ? At kritik af regering og DF ikke er forenlig med det normale her på siden beklager jeg, så debat er udelukket. hvad er personfikseret ved at være uenig med dig, hvis man deltager i en debat må man forvente at få svar både fra dem som er enige som dem der er uenige. (der er stadig fri debat på DTW) hvor skulle jeg vide fra hvilken pension du får/vil få??? (hvis du ikke selv ved det hvem skulle så?) ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 06/10-2006 06:56
|
Don skrev: Indianerne fik ikke stoppet indvandringen. - Nu lever de i reservater i deres eget land..! ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 06/10-2006 07:04
|
MortenDue skrev: Eiang og jeg så det meste af udsendelsen. Og hun forstår godt grundlaget for indførelsen af de regler, som desværre også rammer mennesker der er dansk danske mm. Og hun forstår ikke dem som hun går i sprogskole med, som beklager sig over ikke at have FÅET en lejlighed der er stor nok!!!. Som beklager sig over ikke at FÅ nok penge. Som beklager sig over ikke at FÅ FÅ FÅ.... og nogle af disse taler for os et meget kendt sydøstasiatisk sprog - der er selvfølgelig også andre folk med f.eks. en arabisk herkomst. Og hun forstår godt at det er nemmere for hende at komme til Danmark og bo med sin husbond - end det er for hendes husbond at flytte LEGALT til Thailand. Hun forstår også at vil man nyde må man yde - så de næsten 50% skat er ikke ukendt for hende, som det tilsyneladende er for dem som beklager sig over ikke at FÅ FÅ FÅ!!!!! Vi er selv ramt af boligkravet nu - 2 børn i TH - 2 vær. i DK!!!!!! Det er så noget vi må arbejde os ud over...... Og det er jo ikke sagsbehandlerne i UDLST som har skrevet retningslinierne eller styre lovgivningen. Og mangler der kr. 1000/mdr i forsørgelseskravet - ja så MANGLER der kr. 1000!!!!! Og er en person under 24 - ja så er de under 24. Og har man ikke haft 28 års statsborgerskab, så gælder tilknytningskravet. Og bor man i en 2 vær. på 46 kvm, så kan der ikke bo flere iflg. boligkravet!!!!! Så jeg er uenig med DF-hadere. Og jeg er uenig med folk der hader andre folk, fordi disse har påtaget sig et utaknemmeligt job. Eiang (med 2 børn i Thailand) & Morten (der til daglig underviser mennesker med anden etnisk baggrund end dansk) jeg kunne ikke være mere enig morten. opfylder man ikke kravene så må man arbejde på at opfylde dem, hvis man virkelig vil så er det aldrig umuligt at blive gift og leve med sin ægtefælle. |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 06/10-2006 07:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Det er utrolig, hvor n emt nogen mener det er i Danmark, og det selv om der lige har været en udsendelse der beviser det modsatte. Men hvad gør man ikke for husfredens skyld. Giver DF ret, bare det ikke er lokalforeningerne for de er vel snart ekskluderet allesammen. Der er ikke noget galt ved at være DFer, men se problemerne skulle man gerne kunne selv om man er tilhænger af DF. Det mener jeg kniber for de fleste tilhænger af partiet. |
|
|
|
| surin999 |
Lagt på d. 06/10-2006 08:33
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
der er nogle der ser problemer hvor der ingen er. der er ingen der siger det skal være nemt, men tilgengæld er det ikke umuligt. Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
|
| stoney |
Lagt på d. 06/10-2006 11:47
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
ja hvis danskerne havde hørt på Glistrup 1973,så var problemet der ikke idag,men det har soc.dem. regeringer ødelagt så nu har Vi Danskere problemet,men han var jo en facist!mente de kloge.Ja han havde sgu ret,men det er min mening.![]() |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 06/10-2006 15:35
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Det er s'gu en sørgelig omgang gylle at læse. Glistrup blev med god grund dømt for racistiske udtalelser. Peter
|
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 06/10-2006 15:43
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Glistup var ekstrem i hans meninger og holdninger, men et gran sandhed er der nu i det alligevel. Der bliver flere og flere udlændinge i Danmark. Vi er nu oppe på 200.000 - Langt størstedelen er på overførselsindkomster - Hvor er vi om 10 år? Men det her er ikke en udlændinge debat...
|
|
|
|
| h |
Lagt på d. 06/10-2006 15:46
|
paulsenp skrev: Det er s'gu en sørgelig omgang gylle at læse. Glistrup blev med god grund dømt for racistiske udtalelser. det er korrekt Glistrup bød loven og blev dømt men det ændre jo ikke på at han havde ret.Hvis bilen er rød bliver den mindre rød hvis der er en lov som siger man ikke må sige den er rød?????? |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 06/10-2006 16:57
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Om der manger 1000,- eller ej, det ser jeg intet problem i da fam. kan forsørge sig selv på en fornuftig måde........så alt det flueknepperi kan regeringen stikke skråt op i røven ...............Tak !!! Hvor er jeg dog harm......... Suk................
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| michael a |
Lagt på d. 06/10-2006 18:14
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 70 |
Jae det trist at læse om DF tilhænger, gad vide hvor mange af dem der har en udlansk kone, og hvor mange af dem der har faaet dem hjem under den gamle lovgivnig, og hvordan de har det med at rejse og se andre en dansker, det maa være svært for dem, og gad vide hvem der skal tørre os i røven naa vi bliver gamle, naa DF har faaet ryddet op, vi mangle arbejdskraft i denmark, saa hvorfor ikke give folk lov til at blive i dk. der er mange triste skæbner der er kommet i klemme i stystemet, med store omkostninger til følge, men der er ikke følelser bag ved DF og det værste er, de to storte præster der staa bag ved, med gud i ryggen. hvor herre bevares, er det virkelig det danskerne vil. jeg tror ikke der er mange der har gennenskuet det men det er selvfølgelig nemt, naa man har sit ejet paa det tørre. Bare et lille nødraab. |
|
|
|
| lindegaard |
Lagt på d. 06/10-2006 18:16
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 332 |
nu er det jo ikke meget nemmere at få lov at bo med sin kone i Thailand, efter min mening, der skal man også garantere en vis formue hvert år, bare for at få lov at blive til næste år... alle steder er der regler for familie sammenføring, vi må lære at leve med det.. hvis de i Th siger man skal ha' 800000 Baht stående, tvivler jeg på de accepterer hvis man kun kunne skaffe bevis for de 750000 man er jo nødt til at sætte en streg i sandet et eller andet sted... at beløbet så er for højt, både det ene og det andet sted er bare trist
omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent" |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 06/10-2006 18:17
|
ja det ville være rart hvis udls/regeringen måtte bedømme hver enkelt sag efter forholdende uden at frygte nasserøve, konvensioner og latterlige rasismelove. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 06/10-2006 18:51
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Ja gu' er det trist :-) men hordan ser forholdene ud i Laos, min " Kone " har tænkt os at tage der op at bo..............Tak...
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/10-2006 19:09
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Suk skrev: Ja gu' er det trist :-) men hordan ser forholdene ud i Laos, min " Kone " har tænkt os at tage der op at bo..............Tak... haha I laos er der kaos sorry suk jeg kunne ikke lade være¨ bamsen |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 06/10-2006 19:35
|
Suk skrev: Ja gu' er det trist :-) men hordan ser forholdene ud i Laos, min " Kone " har tænkt os at tage der op at bo..............Tak... jeg har hørt det skulle være billigt, godt og nemt for faranger men ved det ikke, vi ser selv på samme løsning til når vi tager det store skridt i løbet af et par år. |
|
|
|
| lindegaard |
Lagt på d. 06/10-2006 20:55
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 332 |
ja lad os endelig høre fra folk med evt. erfaring...
omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent" |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.