Se indlæg
 Udskriv debat
Fanget som luder
I Sverige har man længe forsøgt med mange forskellige tiltag at stoppe prostitutionen, men resultatet er jo i dag, at den er gået underground. Med en smule Internet kendskab skabes denne kontakt mellem pigerne og deres kunder, og vilkårene for disse hårdarbejdene piger er blevet væsentligt forringet, så jeg mener bestemt ikke vi skal gå denne vej.

Jeg er tilhænger af statsautoriseret bordeller med rabat klippekort ordninger til arbejdsløse, pensionister og andre lavtlønnet grupper. For på den måde ville man kunne kontrollerer pigerne sundhed/velfærd og udelukke de fleste grimme tilfælde af overgreb på disse piger. Staten Danmark modtager jo allerede i dag skatte indtægter fra disse bordeller, men pigerne får ingen service for deres skatte kroner. De har ingen muligheder for fagforeninger, pension ordninger osv.

Via mit tidligere job som socialarbejder læste jeg en phd afhandling fra Norge der påviste at 80 % af alle de norske prostitueret tidligere var udsat for incest eller andre seksuelle overgreb i deres barndom. Dette tror jeg også gælder for thailandske piger i branchen!

Og til sidst, historien om den lykkelige luder. Den eksisterer vel kun i mænds fantasi verden!

dsd
Redigeret af d. 27/11-2006 12:06

Spring til debat: