Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
En sørgelig historie
|
|
| Moldam |
Lagt på d. 09/12-2006 08:14
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 35 |
Hej le-si Og tak for svaret. Du har sikkert ret, jeg har det bare så mærkeligt med den måde det er foregået på, jeg mener at møde en om mandagen og flytte ned til ham om onsdagen fordi han lover guld og grønne skove og samtidig være kærlig over for mig dagen før hun flytter, hvis manden hun er flyttet ned til er ok og hun får det godt så Gud være med hende og jeg må prøve at komme videre i livet. Jeg føler bare at der er et eller andet lusket ved det her, nu så jeg også det program med fanget som luder og jeg kan ikke få det ud af hovedet om hun måske er kommet ud i noget hun ikke kan styre, derfor har jeg svært ved at falde til ro før jeg har vished for at hun har det godt, det er sikkert nok min fantasi der løber af med mig men jeg ønsker hende det virkelig godt også i fremtiden, og vil altid hvis jeg kan være parat til at hjælpe hende hvis hun kommer i nød. Men inderst inde er det nok bare mig der ikke har særligt meget viden ang. Thai kultur Hilsen Moldam |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/12-2006 08:26
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ja jeg vil bare sige Man skal ikke gå tilbage til en fuser bamsen |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 09/12-2006 09:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Hej Moldam Efter min bedste overbevisning skal du nok være glad for at du er sluppet af med den kælling. Det er hårdt – men du havde sandsynligvis nok fået mere alvorlige problemer i forholdet hvis det havde forsat… Nu er det et fjols som får ”fornøjelsen” - og tro mig – han bliver sgu nok meget klogere med tiden! Rasmus |
|
|
|
| mr tirak |
Lagt på d. 09/12-2006 10:15
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 345 |
Ja Moldam. Det er ikke nemt. Hvad med at sætte et punktum ved at meddele udlæningeservice at din eks er fra flyttet. Jeg tror som flere andre at du er bedst tjent med at afslutte, selv om det er svært, du får ikke sanheder ved at snakke med venninder, eller andre. Må du tænke klart Mr Tirak Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker
Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje. Blue Top Coffee Shop Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand. Koh Pha Ngan. Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak |
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 09/12-2006 10:52
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
Hej Moldam. jeg ved det ikke er let at styre ens fantasi når det er gået galt, tænk kun på det gode i har haft sammen og glem det negative og kom vider, jeg vil ikke anbefale dig at tage hende tilbage,,du vil bare konstant tænke på om hun er flyttet igen når du kommer hjem fra arbejde...... det kan hverken du eller forholdet holde til.... ![]() ![]() mvh Solmand Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 09/12-2006 14:19
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
jeg har selv provet det samme det enste der galder for hende er at holde dig hen sa hun har en at falde tilbage til hvis ham den nye hviser sig at vare et fjols og plus det er dig som bestemmer om hun ryger ud da du jo er gift med hende sa mit rad til dig er ud med hende i en fart hardt men sandt.......men ellers held og lykke frem over du ved der kommer altid en sporvong mere......
Redigeret af dutling68 d. 09/12-2006 14:21 |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.