Se indlæg
 Udskriv debat
Åbne Bar i Thailand
isaan
hej dk-trendy

måske du kan lære mig at stave til dit navn Wink , da du nu er så fejlfri på tasterne .
ShockShock

isaanShock

http://www.123hje...ai-Henrik/

Læg gerne en hilsen i gæstebogen

http://123hjemmeside.dk/thai-henrik
Rasmus
Stavefejl eller ej! Bør det ikke være indholdet / substansen som er gældende?
Ikke alle har de samme færdigheder ud i det skrivende sprog. Dette er et faktum som bør respekteres i et forum som dette.
Hilsen Rasmus

MisterM
.
Redigeret af MisterM d. 01/02-2005 08:02

DK-Twenty
Da jeg kom til Sabailand for 20 aar siden havde jeg 5,000 KORNER med I lomme-penge. Jeg boede saa 8 aar I Pattaya hvor jeg brugte omkring 2,000 KNORER paa ludere og lommetyve. De sidste 12 aar har jeg boet I Bangkok og brugte her 2,000 RONKER. Saa nu I aften tager jeg ud I Det Vilde Oesten og vil bruge de sidste 1,000 KORREN paa fraekke damer.

Og saa er det vist paa tide at jeg faar mig noget arbejde her I Thailand, saa jeg kan faa lidt danske KERNOR med mig hjem til MANDARK. Jeg kommer oprindelig fra Ko-ben-havn hvor jeg fik min UDANNELSE.

(sub-stan(d)s udeladt, men man er velkommen til at lease imellem linierne)

Og til den venlige herre som forespurgte om mit navn, saa hedder jeg Sven Ole Kristoffersen (Kristoffersen med “K” – husk det)

… men du kan kalde mig Karl Aaage

og, ja, jeg er virkelig ikke en SUR herre … har levet/LEVER fint her, er samlevende med en meget rig Thai-Kineser kvinde … (ansat ved Thailandske Regering) saa ifoelge Thailandsk Kultur og Thailandsk hieraki, saa har jeg en “hoej” position, saa hvorfor skulle jeg vaere sur?

Hvis I ikke vil have indlaeg fra intelligente mennesker som virkelig ved hvordan forholdene er her I Thailand, (og som kan gennemskue alt det pladder som ofte bliver skrevet paa forskellige fora) saa holder jeg mig da bare vaek fra Jeres Dansk-Thai webside, saa

UNDSKYLD JEG LEVER (i 30 graders varme aaret rundt)(fnis)
Laenge leve Dronningen, Hurra, Hurra, Hurra
20 aar i Thailand og stadigvaek ikke gift!

Sur
Goddag Sven Ole Kristoffersen,

Det er rart at høre at ikke alle kvinder i Thailand er ludere, men hvad i alverden skal din samlever med en mandlig forstokket luder fra Danmark ???

Du er da godt nok langt ude at høre på, så en udemærket ide du selv kom med, om at du holder dig væk i fremtiden.

Pas nu på at du ikke letter fra jorden, din højrøvede nar.
Skål og hyg dig bums.
Redigeret af Sur d. 25/11-2004 05:21

Buggymann
jeg er ikke så klog og jeg er ikke perfekt til at stave, men er ham sur ikke bare lidt mere end en almindelig idiotCoolCoolCool.

kan det ikke lade sig gør at vi kan havde en god debat her ??? uden den slags.ShockShockShock

jeg tro det ville være rart hvis vi alle holder os til vores bedre side.

(men det kan være svært nogle gange ) AngryAngryAngry

men skal vi prøve ?????????? GrinGrinGrinGrin

mvh Parkpean
just love Thailand. The land off budda...

www.thaikontakt.dk
bahtman
DK-Twenty skrev:
Thai moentsort skrives saaledes:

BAHT B A H T B A H T B A H T

Ordet B A T H er et Engelsk ord som oversat til Dansk betyder "bad"

Saa vaer venlig at skrive det rigtigt i fremtiden, saa det i det mindste ser ud som om at I virkelig opholder Jer i Thailand og ved hvad I taler om.

Naar folk bliver ved med at skrive Thai "Bath" tror jeg ikke et ord af hvad de skriver, hvis de ikke kan faa en saa enkel, men vigtig detalje korrekt.

-----------------------

Hvis I vil vaere saakaldte EKSPERTER om Thailand, saa skriv dog moentsorten korrekt.

Eller traenger I alle sammen til et bad? Saa snak med CHUWIT i Bangkok, han har en hel masse badeanstalter med fin og foelsom kvindelig betjening.

20 aar i thailand, unden doktormand har givet mig piller. hvad sker der med denne her personShockShockShock han kommer tilsydeladene i sykose naar der blir skrevet baht.
jeg har i mine faa aar i thailand set masser af butikker som skriver BAHT, naar prisen skal angives, gaar du ogsaa amok paa denne her maade naar du gaar i BMK eller andre steder, hvor der er faste priser.GrinGrinGrin
jeg gaar ud fra at din post var en joke Pfft
men det skal der natruligvis ogsaa vere plads tilGrin

Davser sure
ja det er sgu underligt at du ikke er faldet over ordet falang.farang,eller hvordan folk nu staver det
Så nu har du mere at se dig sur på
Og ja det er ikke alle som er eksperter i at stave,men du er en idiot som kun vil genere andre mennesker,hvis du var så klog havde du nok fundet en sjov måde at kommentere det på.
Ja du er en rigtig dansker som bor og nasser på en kvinde i thailand

OG hvis du endelig skulle bo sammen med sådan en kvionde som du siger, ja så har hun et kæledyr som hun kan vise frem,
bamsen som nu skal til bangkok,og snakke sjovt thaisprog så de alle griner
bamsen
Redigeret af d. 25/11-2004 11:38

falang yao
DK-twenty

Man skal feje foran egen dør......................

Og saa er det vist paa tide at jeg faar mig noget arbejde her I Thailand, saa jeg kan faa lidt danske KERNOR med mig hjem til MANDARK. Jeg kommer oprindelig fra Ko-ben-havn hvor jeg fik min UDANNELSE.
(sub-stan(d)s udeladt, men man er velkommen til at lease imellem linierne)

Var det på aftenskole du fik din UDANNELSE , jeg vidste godt at man slugte endelser i det dansk sprog, men at man fjernede et bogstav???? lease Shock var det et engelsk ord eller hvad??? hvis du mente læse og du ikke har et dansk tastatur mener jeg at det staves LAESE , AE= Æ. Bare husk det ! Jeg er klar over at du prøvede at være ironisk m.h.t., Kernor-mandark-m.m. men jeg tror nok at du kom på glat is m.h.t. de to ord.
M.v.h., M. Rasmussen Cool
Redigeret af falang yao d. 25/11-2004 15:00
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

Rasmus
På en eller anden vis, har jeg den fornemmelse at Thailand på en forunderlig måde tiltrækker som en magnet på ”skæve eksistenser” og ”originaler”.

Tag nu ham der Hr. Sven Ole Kristoffersen /.alias: DK-Twenty, han er bestemt ingen undtagelse - men i øvrigt meget fornøjelig og uskadelig. Når man bevæger sig rundt i bar miljøet, det være sig i Bangkok som i Pattaya, finder man oftest disse originaler (i positiv betydning) i en eller anden omtåget tilstand, hvor de fører sig frem som guds personlige gave til omgivelserne og barpigerne. Tit har jeg ganske stille siddet og betragtede disse eksistenser med et indebrændt spørgsmål – hvornår var det filmen knækkede for ham? Ret ofte afslører disse mennesker, en ikke ubetydelig intelligens og viden, grundigt sammenblandet med alkohol – det er måske derfor filmen knækker for nogen?
Hvorfor Hr. Kristoffersens film tilsyneladende er knækket, skal jeg ikke gøre mig klog på. Det er måske det med pillen, som en anden antydede.
Hilsen Rasmus

oleskyum
Sprog og stavemåde.

Jeg plejer at skrive, lad nu være med alt det negative og hold en rimelig tone.

Men her var der sku en herre der kunne bringe mit pis i kog.

Først har han lige tilmeldt sig vores fantastiske forum, og dernæst skal han belemre os med et perfekt Dansk.

Ham kan vi sku sagtens undvære, Idioten kan ikke engang klare sig selv i Thailand, hvad mon konen reelt laver. uha uha. det er nok et af de meget dyre steder, hvis man skal holde sådan en type ud.

Gu ved om han er ordblind??? eller bare almindelig DUM.

John
Jeg tror ikke ham Karl smart er ordblind og
han er heller ikke alm. DUM

han er ualmindelig DUM

John Cool
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
bahtman
1 baht er lig med 15 gram, hvilke thaierne endnu bruger til guldhandel, hvis man har opholdt sig i thailand i et stykke tid har man helt sikker oplevet at de elsker guld, og skal man giftes med en thai, skal der normalt guld med i handlenGrin
5 til 10 baht guld er vist helt normalt fortiden, hvis den ene part er falang... Cool
jeg mener at 1 baht guld koster ca. 8500 baht, hvilke vi kan takke den lave doller forSad.
for 5-6 mrd siden kostede 1 baht guld ca. 7500 baht

jager
igen her en rettelse, nogle thaier elsker guld, ikke alle, kender da flere thaier der går med sølv smykker eller selv laver deres smykker i perler og fiskesnøre. jeg tror sku det er de forkerte thaier du er sammen med batman

jager

bahtman
jeg elsker skam min kone, i nordthailand hvor min kone kommer fra blir der altid givet guld ved bryllup, i mange tilfelde saelger manden guldet tilbage ilobet af faa dage, det er noget man viser frem ligesom sin-sodden. men det er sku ikke noget som man skal give, bare fremvise, der gaar 1 baht guld til de to ringe, oveni det har jeg givet min kone 3baht til halsen og 2baht til armen, der er fra mig en gave til hende, men vi er dog enige om at det endag kan blive nOdvendigt at saelge de sidste 5 baht tilbage, naar vi skal bruge penge til at bygge hus eller kObe bilGrin

davser
Redigeret af d. 01/12-2004 08:56

davser
Ja guld prisen er nu oppe i 8800 baht for 1 baht guld her pr.1 dec som er paa 15,2 gram,jeg har lige checked hos guldhandleren,fordi min kone var saa soed at koebe en halskaede til mig p[ 5 baht i foesdagsgave.
bamsen

falang yao
Hold jer til emnet, TAK Angry

Det startede med at DrJones bad om feed back m.h.t. realisation om hans drøm om at åbne en bar i Thailand, så er vi nu i guld priserne Shock ,via stavemåde af baht , hvor ender vi ? Jeg spørger bare.
M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

surin
he he alt som det plejer diskutionerne køre og emnerne skrider jeg ser i alle har hygget jer imens jeg har været nede i varmen jeg er glad for alt er som det plejer jeg har savnet at være medGrinGrinGrin

John
Hej Drjones

Jeg fandt lige dette på den norske Pattaya site:

http://www.scan-s...?pageid=34

Håber det kan hjælpe dig.

JohnGrin
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Spring til debat: