Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Hvorfor penge vigtigere end kærlighed for Thai?
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 30/11-2004 17:30
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 471 |
CyberDawg skrev: Jeg forstår ikke kulturen blandt pigerne i Thailand. Jeg her nu flere gange hørt, og læst (bla her på siden) eksempler på at piger i thailand vælger mænd for pengenes skyld UDELUKKENDE! For en uge siden blev jeg ringet op af en farang (ikke dansker) og blev inviteret til hans nyfødte datters fest Jeg tog selvfølgelig ud til ham med en tøjgave og bandt lidt baht om håndledet på datteren.![]() Fakta er, at han kom til Pattaya med mange penge men mistede alt da han valgte den forkerte pige derefter mødte han sin nye pige som tog ham hjem til sin landsby for at bo hos hendes familie![]() Han arbejder for 120 baht om dagen men hans visa er kun 90 dage ![]() Hele familien har hjulpet ham med penge så han kan rejes ud og ind i Thailand fordi de kan lide ham og nu har han fået en datter![]() Han har store problemer men forsøger at komme viodre ![]() Det er en meget sød datter ![]() |
|
|
|
| bahtman |
Lagt på d. 03/12-2004 10:06
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
s:ee-ld historie, men det kan vist kun ende galt uden penge vil det kun blive sv:ae-lrre og sv:ae-lrre for ham at lave visa Redigeret af bahtman d. 03/12-2004 10:06 |
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 03/12-2004 17:23
|
bahtman skrev: s:ee-ld historie, men det kan vist kun ende galt uden penge vil det kun blive sv:ae-lrre og sv:ae-lrre for ham at lave visa Ja du har ret ![]() Da jeg så den lille pige tænkte jeg også mine tanker... ![]() Men familien prøver deres bedste.... ![]() Men sig ikke at thaierne altid er ude efter felangs penge... ![]() |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 04/12-2004 14:22
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Kloge ord. Tak for det. Og til alle andre. Laes Novisen's indlaeg godt igemmen. det ver bare god laesning. |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 04/12-2004 19:23
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
selvfølgelig kan penge/status spille en mindre rolle i hvem vi vælger at dele vores fremtid med men der er forbavsende mange thai piger der lader penge/status spille hele rollen i hvem de vælger at lade forsørge sig![]() |
|
|
|
| Martin |
Lagt på d. 04/12-2004 19:57
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 40 |
Når man har rejst i Thailand så forstår man hvorfor det er sådan. ![]() |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 04/12-2004 20:37
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Hej. Velkommen til det kolde nord Surin. Verdens bedste kone er da med til at forsørge mig, jeg hjælper dog lidt til også, så det er ikke bare forsørgelse, men hun så gerne at jeg vandt den store gevinst i Lotto. Det ville jeg absolut ikke blive dårligere af. Hun har lige fået forlænget skolegangen til 1. maj Hun får dagpenge 641 kr. pr. dag plus 840 kr. til transport pr.mdr. samt noget de kalder posefyld fra EU. det er 2.800 men så skal hun desvære betale skat, det mener jeg er meget dårligt. Så har hun kun lidt mere udbetalt end ved at arbejde. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 05/12-2004 01:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Mon ikke en årsag til at thaipigerne vælger en udenlandsk mand er at hvis de thailandske mænd virkelig er så utro som alle deres elendige tv-serier giver udtryk for. 99 ud af 100 af deres serier handler jo om jalousi og utroskab, men om de har hold i virkeligheden ved jeg ikke men jeg ved da at de fleste thaikvinder er jalous af H...til. Og så er der jo lige det faktum at en enlig mor i thailand jo nærmest ikke har en jordisk chance for at finde en ny thaimand, pudsigt at faren suverænt bestemmer over børnene men de tager dem som regel ikke med når de finder en ny kone. |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 05/12-2004 10:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
nu skal vi ikke glemme at de thailandske piger er mindst lige så utro som deres mænd og det er en egenskab at pigerne desværre i stor stil bringer med til danmark![]() |
|
|
|
| bahtman |
Lagt på d. 06/12-2004 09:44
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
mister m tror du ikke det ville v:ae-lre smarter for manden at rejse hjem til europa, ligegyldigt hvor han kommer fra ville han kunne tjene mere i eu end i thailand ![]() |
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 06/12-2004 10:04
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
MisterM skrev: Han arbejder for 120 baht om dagen men hans visa er kun 90 dage ![]() Hele familien har hjulpet ham med penge så han kan rejes ud og ind i Thailand fordi de kan lide ham og nu har han fået en datter![]() Han har store problemer men forsøger at komme viodre ![]() Det er en meget sød datter ![]() Det lyder godt nok som om han er landet i noget af en blindgyde ![]() Han har formentlig ingen arbejdstilladelse og med det beløb du nævner kan man vel gå ud fra at han tilmed arbejder i en sektor, som ikke tillader udenlandsk arbejdskraft. Det kan sandsynligvis vare ved lige til der er een eller anden der ser sig ondt i r.... på ham og anmelder ham. Og nu tilmed med en datter? Hvilken tilværelse kan han gøre sig håb om at skabe for hende med et sådant rådighedsbeløb? Ikke en situation jeg kunne tænke mig at havne i ![]() mvh Michael ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 06/12-2004 12:41
|
I har ret alle sammen![]() |
|
|
|
| CyberDawg |
Lagt på d. 07/12-2004 16:40
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Tak til jer alle for de mange svar og kommentarer. Jeg tror jeg har ændret holdning en smugle siden jeg startede dette indlæg. Det er tydeligt at thai piger ikke udelukkende er ude efter penge frem for kærlighed, men istedet kan man sige at de tager de muligheder de kan for at få et bedre liv. Eller for at få nogle flere penge til dem og deres familie. Men jeg vil stadig konkludere at mange af dem er af meget dårlig moral. Her mener jeg dem som tjener penge ved at være sammen med en mand som de bilder ind at være forelsket i og elske. Det er lodret løgn, og forkert efter min mening. Men at være 'bar pige' er for så vidt ok, så længe man ikke lægger skjul på sine intentioner. Men det er vel i virkeligheden ikke så meget anderledes end så mange andre sælgere som bilder kunderne det ene og det andet ind ![]() |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Jeg tog selvfølgelig ud til ham med en tøjgave og bandt lidt baht om håndledet på datteren.
derefter mødte han sin nye pige som tog ham hjem til sin landsby for at bo hos hendes familie