Se indlæg
 Udskriv debat
Bangkok.
Top High Class Fashion
Jeppe skrev:
det er da vist med smag og behag , jeg syntes ikke der er noget at råbe hurra for angående stable Grin

Der er ikke noget og klage over med hensyn til maden og de er altid flinke til alt

Leo
Paco Casa Excuslive Handbags


http://thaidanrej...ejser.html
 
http://thaidanrejser.blogspot.com
Payanak
bkk skrev:
hvis du gerne vil spare lidt så bruge en af de 100vis af lavprishoteller på khosan road, der vil 500 baht, gi dig et værelse med tv og bad. men du kan sagtens bo billigere, og der er også massere af steder at spise osv, bangkoks billigeste ture finder du også der.
hvis du gerne vil bo centralt i bangkok, må jeg så anbefale det 7etagers hotel som ligger på den modsatte side af mbk, hvis du kommer med skytrain ved national stadium et db koster ca. 650 baht, det er lidt gammelt, thai tv, men ellers ok.
det ligger i soi kasem san 1. i den lile soi kan du finde endnu billiger værelser, men du få hvad du betaler for.Cool



Soi Kasem San 1 er en stille gade hvor det billigste vaerlese koster 400,- Bath. MEGET slidt og smaa vaerelser uden TV etc. men med aircon. Kom efter 12(middag) da de ikke modtager gaester foer 12(gaelder mange hoteller i Bkk).
Gaden munder ud, i den anden ende, imellem Siam- og Ratchathewi BTS stationerne taet paa Khlong San Sap. Paa denne kanal kan man sejle til 'GoldenMountain' for 18,- Bath. Sejl i den modsatte retning for at komme til bla. Pratunam(omraade) med masser af billige indkoebsmuligheder af f.eks. toej.

Paa Khaosan Rd. kan man overnatte for under 100,- Bath. Men det er klart det kun er aktuelt for rygsaekrejsende, der er afsted i maanedsvis af gangen. Som undertegnede foer i tiden...
 
det lyder som om vi begge to kan lide at spare lidt ajarn, det hedder mangapol mansion, det hotel jeg har brugt en del gange i soi kasem, der er et dejligt karbad, hvis man er til det, og det er for det meste muligt at få et værelse med udsigt over skytrain, ned over siam st. det er dog lykkes mig at tjekke ind kl. 5 om morgen på det hotel, men det er ofte fuldt på det tidspunkt,
 
Spring til debat: