Se indlæg
 Udskriv debat
Star Tour indfører børnefri zoner på flyet
Webmaster
rinpoche skrev:
Og så har Toy iøvrigt fuldstændigt ret. Rejsearrangørerens seksuelle orientering er vel ligeså relevant i denne sammenhæng som hans valg af bil.

Det kommer da an på hvad det er for en bil han kører i.....
Sorry Rinpoche, kunne ikke lade værre :-)

Hmm, jeg må da nok indrømme at jeg gloede en ekstra gang da jeg så indlægget længere oppe hvor han blev udråbt som bøsse og tænkte der menes nok noget andet med det f.eks. at han er en nar eller lignende. Nu har der så været så mange indlæg i tråden om det at jeg søgte en gang på Google. Og ganske rigtigt:

http://www.lbl.dk...omobi.html

Så lærte jeg det i dag......

Men som Toy og Rinpoche er inde på så har det ikke ret meget med børnefri fly at gøre. Er der et markedet for det så ser jeg da ikke noget problem i det. Jeg syntes at det er mærkeligt at en tur uden børn skal koste mere end hvis der er børn med. Kan ikke forestille mig at man ikke kan fylde et fly op med kun voksne mennesker.
Havde det ikke været mere rimeligt at tage en afgang f.eks. om ugen og resevere den til børnefri mennesker ?
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Bjarne
Jeg er nødt til at korrigere webmaster: Det har ALT med børnfri fly at gøre. Hvis alle var bøsser, ville der ingen børn være, og problemet var løst.
/ bjarneGrin

ben
Betale extra for at undgaa boern? Burde da vaere omvendt - boerne familier(der jo skaber problemet) boer betale me (hvis nogen skal). Skaal!

Ja jeg syntes at det er en fantastisk ordning ....jeg fløj to gange med mytravel(første og sidste) til Phuket og det var de værste flyveture jeg har været med på nogensinde...en ting var pladsproblemet i forhold til eks. Thai air men hvad værre var så var mindst halvdelen af flyveren fyldt op med folk der havde spædbørn og små unger med...de forældre der sad med deres børn i vores sektion gad ikke at gå ud på toilettet og skifte deres børn så de gjorde det på flysædet i stedet for hvilket resulterede i at der med jævne mellemrum bredte sig en ufattelig lorte stank i hele sektionen....alle ved at der i forvejen ikke er den bedste luft i en flyver så det her var simpelt hen så pisse ulækkert og generende....
Har kun fløjet med Thai siden...der er selvfølgelig også børn men slet ikke i det antal der er med mytravels kvægtransporter.....

msr - Martin Rasmussen
GO morgen alle

Stig køre BMW... lige nu 5 serie, men kigger på en 3 serie coupe...

Børne fri fly hmmm hvem skal betale, jeg mener jo at børne familierne betaler ekstra.. i og med man jo også betaler for børnene..

Jeg er personligt ligeglad med om der er børn med, men ville aldrig flyve med charter selskaber til thailand, synes ikke problemmet er så stort med thai og sas..

Stig er bøsse..... Der skal være plads til sjov, nogengange er det bare ikke så sjovt når man rammer personligt... Jeg bliver i hvertfald ikke glad når nogen kommentere mit valg af kæreste, med mistro: hvorfor en thai, du kan da sagtens få en dansk kæreste osv...

MSR Wink

http://www.winepusher.dk
claus31130
msr skrev

....Børne fri fly hmmm hvem skal betale, jeg mener jo at børne familierne betaler ekstra.. i og med man jo også betaler for børnene....

Betaler ekstra hvordan,børnene er jo med og fylder jo da sæder/passagerer (der er tilladt x antal passagerer i et fly)i flyet ikke...jeg synes da de får rabat i og med de op til en vis alder ikke skal betale fuldpris...Jeg føler mig dog ikke selv generet af børn på flyet for det meste,jeg sover bare...det er straks værre at flyselskaberne ALTID absolut skal placere os store mennesker lige ved siden af hinanden....
Angående om ham der Elling er bøsse,det er vel hans egen sag så vidt er der da ikke noget forbud mod at være det i dk lige pt.

Claus Grin

http://www.cs-web.in.th/
roald
i dagens udgave af BT:

For de 1.395 kr. ekstra slipper man ikke kun for børne larmen ,men man for også et luksusmåltid, ret til at medbringe 10 kilo ekstra bagage og adgang til lyn-check-in.

kanut
Star-Tour´s kan da bare gøre ligesom DSB.
DSB kalder det stille kupe´

I flyet kan man kalde det stille område, og så kan de jo tage ekstra for det område, på den måde støder man jo ikke nogle.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

jc
Er det ikke paradoksalt, at børnefamilier får rabat på børnene og at andre så skal betale for at få ro fra dem?

Dette med luksusmåltid med StarTour kan man nok spørgsmål ved. Mon ikke det svarer til detmåltid man spiser på economy hos Thai?

Skal man hen og betale 1395 ekstra, så er springet til rutefly så lille, at det bliver oplagt.

Er Startour ved at skyde sig selv i foden? For mig ligner det flere børnefamilier i flyene med mindre indtjening.

mvh jc
Boet i Bangkok 1980-1983.

xxxx
Jeg syntes ideen er god, men hvorfor man skal betale så meget mere for det, det må været et kikset forsøg på at lave penge.. Det koster jo ikke ekstra at dele flyet i 2 områder.. Som tidligere hvor noget af flyene var ryger afd.
normalt er det ikke et problem med Thai air, men jeg har da prøvet at være så meget forsinket at vi fløj dagtur til cph.. så er der huleme langt når der ikke er ro til at sove.
Børn er dejlige slet ingen tvivl om det, men uanset om vi har børn eller hunde etc., så er det vores ansvar de ikke generer andre.. At vi er vilde med dem betyder jo ikke at alle andre er.

Le-si

kanut
Hej le-si

Det har du helt ret i, jeg har selv hund, min hundetræner sagde til hundekursus, ( for 10 år siden ) at fordi vi elsker vores hund, behøver alle andre nødvendigvis ikke at gøre det.

Nogenlunde sådan er det også med børn, jeg har selv 3 af slagsen de er dog voksne nu.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

burt28
er det ikke en gammel nyhed...

vi har i flere år rejst med my trawel og der har vi siddet på royal class... og der må man ikke have børn med på under 2 år...

Spring til debat: