Se indlæg
 Udskriv debat
davs leif
oleskyum
Hej Stampe og John

Hvorfor lægge mere ved på bålet, er der en grund???

Og en helt enkelt tanke som vi alle kunne bruge.

Jeg ved fra Anders at han er pensionist, så med min regnemaskine og tankegang har han sku ikke så mange penge så han kan blive snydt for ret meget.
Bare det burde være nok til at vi kan tage stilling, uden at gå i detaljer og tale nedladende om Thaier eller enkelt personer.

Anders bør og skal forsvare sin kone, måden kan så være til debat.

Det kunne være et godt debat emne, Hvordan forsvarer vi vore koner.

Stampe
Ang. de 14 Rai.
Ja leif jeg ved det godt, men på det tidspunke var det kun noget vi hade talt om, og var blevet enige om at gøre, og vi skulle betale de første 50.000 inden 31/12 04. men pga. store udgifter her hjemme betalte vi kun 20.000 og resten skal betales inden 31/12 05.

Ang. huset som vi har købt. Så ja det er ikke så stor en grund som din da de marker vi har købt ikke ligger i forbindelse med huset, derfor sage jeg det som jeg gjore. Da jeg ikke kune udtale mig om de marker så vi på det tidspunkt ikke hade betalt noget for, så derfor var det efter mit hovede ikke mine Marker før der var betalt på dem...

Men Leif
Jeg syntes at vi skulle lade det ligge og komme vidre med vorse liv, både i Thailand & Danmark

Jeg ønsker dig Held & lykke frem over og håber at det må gå dig godt & du må lave nogen gode forretninger..
i200.photobucket.com/albums/aa313/Stampe_dk/Stampe.gif
Hilsen Stampe

oleskyum
Så er bunden nået, jeg har mere guld end dig, min grund er større, o.s.v. og jeg naive person der troede det var et Thai problem.
Voe herre bevares bliv dog voksne.
Leif skriver dog helt konkrete tal, når han skriver, men misundelsens brød skal spises.

Stampe
Jeg er SKU ikke misundelig på Leif eller hvor stort hans grund og hus er.
Tværtimod

Jeg er godt tilfres med den smule vi har i Thailand

det var min sidste komentar i forbindelse med denne sag
Jeg vil vidre med mit liv, gider sku ikke det her børnehave
Så er det sagt ..
Redigeret af Stampe d. 19/01-2005 09:53
i200.photobucket.com/albums/aa313/Stampe_dk/Stampe.gif
Hilsen Stampe

oleskyum
Hej Stampe
Først gør man debatten til en børnehave, og bagefter melder man ud at den slags vil man ikke være med til, dine to indlæg aner jeg absolut ikke, hvad der betyder, for der må have været en grund til at de pludselig dukkede op. Jeg havde ikke set noget om dine køb og salg før. Hvad har det med noget af debatten at gøre? jeg forstår det ikke.
Men en ting er sikkert, jeg er misundelig på Leif, bare det var mig der boede derude.

Davser Oleskyum
Jamen det er jo lief (løgneren ) som bringer det med bennys jord ind i det her
SE her
det er en kopi af det leif selv har skrevet og hvor han siger at bennys kone snyder ham,men leif tror jo at alle pigerne snyder deres mænd,

´´´´´´Om Benny lyver, som jeg skrev, det ved jeg ikke, men han fortalte han havde koebt et lille stykke jord med hus paa for 70.000, som han viste mig billeder af, men hun fortalte hun havde koebt 14 rai for 100.000
Det giver kun 2 muligheder.. Enten er der en som lyver, eller hun har glemt at fortaelle ham et eller andet..´´´´

og på´grund af det her klip kan man vel godt forstå at benny svarer
men stakkelen leif keder sig, og når folk så snakker privat med ham
ja så misbruger han det og lægger sin egen historie ind så det lyder bedre,men manden er jo en kronisk løgner
bamsen

falang yao
Leif skrev:
Jeg er hermed den naeste i raekken som melder pas..

sjovt at vaere med igen, men ikke til sidst....

Dette kan du sagtens sige:
-Det startede med små "prik" til hinnanden.
-Så gik det til "mudderkastning"
-Nu er vi i "GYLLEKASTNING" (fra grisefarmen måske).

Det hører ingen stedet mellem "civiliserede" mennesker at man "udleverer" detaljer om en anden mands kone færden og gøren.
Hvad RAGER det mig ,Peter, Jens eller Poul her i forumet ,om hvad Bamsesfarrs kone har sagt (ikke til dig) til din kone. Det er en sag (hvis der er en sag i det hele taget) mellem Bamsefarr og hans kone. Havde hun generet os, her i forumet så var det noget andet. Så trækker du en anden medlem i manegen (Stampe). Hvor lav kan du synke.
Ergo, jeg kender dig ikke personligt og ønsker UNDER INGEN OMSTÆNDIGHEDER at lære dig at kende .
M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

oleskyum
Ja jeg vil lige sige, hvor nemt alt kan misforståes.
Jeg fattede ikke hvad Stampes hus, jord havde her at gøre, men har nu fundet ud af at Stampe og Benny er en og samme person.

Spring til debat: