Se indlæg
 Udskriv debat
Min lille side med billeder :)
ubon lynge
Rigtig godt lavet med flotte billeder af dine akvariefisk, jeg har jo samme hobby bare ikke så flotte som dine. Godt lavetWink
Ubon.

Pibe

bollefinn
Hej vi skal til thailand her til august, og så har vi hørt en masse om Chatuchak marked i bangkok og så at I havde været der, har du muligvis en adresse til dette marked, eller noget :-) ??..

Suk Rak Ning
Chatuchak, market, address ( Google )
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

roald
bollefinn skrev:
Hej vi skal til thailand her til august, og så har vi hørt en masse om Chatuchak marked i bangkok og så at I havde været der, har du muligvis en adresse til dette marked, eller noget :-) ??..

chatuchak weekendmarked ligger ca. 5 km. nord for centrum har du et bykort er det nemt at finde ,lige ved den store bus og tog station, husk der er kun åben lør-søndag .. et andet godt marked er SUAN LUM NIGHT BAZAR ,lige til højre for Lumphini park , som navnet siger er det åben om aftenen.

PS: Hvordan har du fået dit navn FINN Grin

du kan med fordel tage sky train... den kører lige dertil... :-)... godt råd tag derud tidligt da der både er varmt og rigtigt mange menesker efter kl 12

se eventuelt her :

Getting to Chatuchak has become a lot easier since the Skytrain system opened and now you can simply take the Skytrain to the end terminal called Morchit which is exactly where the market is located

http://www.asiatr...gkok.shtml

bollefinn
roald skrev:
bollefinn skrev:

chatuchak weekendmarked ligger ca. 5 km. nord for centrum har du et bykort er det nemt at finde ,lige ved den store bus og tog station, husk der er kun åben lør-søndag .. et andet godt marked er SUAN LUM NIGHT BAZAR ,lige til højre for Lumphini park , som navnet siger er det åben om aftenen.

PS: Hvordan har du fået dit navn FINN Grin

Okay tak for det, det bliver spændene at se om vi kan finde det :-/ hehe, men ellers må taxachauførene ku finde det?..

mht. mit navn....hmmm ved ikke, det var bare en dag for lang tid siden hvor jeg sku have et "unik alias"..så udbryd min kæreste... "hvad med bollefinn".... hehe..og så er det blevet sådan lige siden Grin.. hedder foriøvrigt ikke Finn.. jeg er thailænder og mit navn er svært at udtale :-D...

Spring til debat: