Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej vi skal til thailand her til august, og så har vi hørt en masse om Chatuchak marked i bangkok og så at I havde været der, har du muligvis en adresse til dette marked, eller noget :-) ??..
bollefinn skrev:
Hej vi skal til thailand her til august, og så har vi hørt en masse om Chatuchak marked i bangkok og så at I havde været der, har du muligvis en adresse til dette marked, eller noget :-) ??..
chatuchak weekendmarked ligger ca. 5 km. nord for centrum har du et bykort er det nemt at finde ,lige ved den store bus og tog station, husk der er kun åben lør-søndag .. et andet godt marked er SUAN LUM NIGHT BAZAR ,lige til højre for Lumphini park , som navnet siger er det åben om aftenen.
du kan med fordel tage sky train... den kører lige dertil... :-)... godt råd tag derud tidligt da der både er varmt og rigtigt mange menesker efter kl 12
Getting to Chatuchak has become a lot easier since the Skytrain system opened and now you can simply take the Skytrain to the end terminal called Morchit which is exactly where the market is located
bollefinn skrev:
chatuchak weekendmarked ligger ca. 5 km. nord for centrum har du et bykort er det nemt at finde ,lige ved den store bus og tog station, husk der er kun åben lør-søndag .. et andet godt marked er SUAN LUM NIGHT BAZAR ,lige til højre for Lumphini park , som navnet siger er det åben om aftenen.
PS: Hvordan har du fået dit navn FINN
Okay tak for det, det bliver spændene at se om vi kan finde det :-/ hehe, men ellers må taxachauførene ku finde det?..
mht. mit navn....hmmm ved ikke, det var bare en dag for lang tid siden hvor jeg sku have et "unik alias"..så udbryd min kæreste... "hvad med bollefinn".... hehe..og så er det blevet sådan lige siden .. hedder foriøvrigt ikke Finn.. jeg er thailænder og mit navn er svært at udtale :-D...