Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
jo mange gange,har jeg brugt mine miles fra bangkok til udon thani,
efter vores rejse i januar havde jeg 45.000 miles og købte 20.000 miles 3.300 kr, men nogle gange bruger vi mange penge på rejsen,
så 1000 kr fra eller til gør ikke den store forskel,konen arbejder meget hver dag i næsten et år, så det er ok, men gu er det da mange penge, og igen jeg glæder mig hver gang.
ATTENTION...HUSK NU
AT pr.01-07-07 der stiger prisen på bonus miles med 50 %
så der er god grund til at købe dem nu,før de stiger
Man behøver jo ikke bruge billetten nu.jeg har selv lige betsilt billet til billig pris
OG ja bonusbilletten stiger jo fra 65000 miles til 70000 miles
det kan bli ikke så billige alligevel at købe mange miles for at få gratis flybillet til Thailand. Da huske at du skal også betale ekstra for afgifter/lufthavn skat så det kan end op med at I betale 1000 Dkk mere + de penge I brugte for at købe ekstra miles.
Jeg har selv lige købte 2500 miles for at få 3 gratis overnatning i Phuket, så end op med at man skal betale kun 17$ for afgift per nat at bo på Sheraton Phuket i December, så det er godt nok billigt. Normal ThaiAir vil anbefale at I bruge miles til fly gratis inden Thailand, men nu der er masse andre lavpris selskab så...
Passer på også at din miles kan udløbet så I kan tjekke den online på Thaiair hjemmeside.
Er der nogen der kan forklare mig hvad man kan bruge sine bonuspoint til, og hvor mange point man får for en tur til bkk, hvornår de skal være forbrugt, jeg synes ikke det er særlig nemt at blive klog på thais hjemmeside
hansi66 skrev:
Er der nogen der kan forklare mig hvad man kan bruge sine bonuspoint til, og hvor mange point man får for en tur til bkk, hvornår de skal være forbrugt, jeg synes ikke det er særlig nemt at blive klog på thais hjemmeside