Se indlæg
 Udskriv debat
you tube com lukket
oleskyum
Det er muligt at du helt har mistet jordforbindelsen, men mon ikke du burde lære, at andre mennesker kan have en anden mening end dig.

De er sku stadig velkommen i Thailand, det gælder også Prasat.
For som du selv siger skik følge eller land fly og Prasat betaler mange penge hernede, så efter Thai standard er han mere end velkommen.
 
tuktuk
sku ikke hvis han offentligt kommer med de meninger og historier..... !!

også selvom han så havde lige så mange penge som Taksin, og smed rundt om sig med dem...... det burde du vide Ole !!!
Redigeret af tuktuk d. 27/04-2007 16:13
 
www.tuktours.dk
Locturian
Jaja, det er godt med dig Ole Smile Undskyld fordi jeg tillader mig at videreformidle den Thailandske harme. Det har intet at gøre med at nogen mener noget andet, men at det er helt hjerneblæst at have den stik modsatte holdning af en helt lands overbevisning, når man gerne vil opholde sig i det. Præcis den samme måde har jeg det med de muslimer der synes vores demokrati er noget hø, og vi alle burde omvende til muslimer og anvende sharira lovgivningen - De mennesker skulle bare have SPARKET. Og enhver thai vil sige det samme om en farang som mener det er OK at svine kongen til på den måde...
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...
 
http://www.huahin-online.com
prasat
til ole og loc

jeg kan ikke se hvorfor jeg ikke skulle kunne opholde mig i thailand, jeg har ikke svinet kongen til på nogle måder og har heller ikke tænkt mig at gøre det. så meget respektere jeg da landet og deres konge jeg har sat nogle ??? ved ham.

ja jeg har spurgt min kone om hvad hun syntes om ham, og hvorfor hun kalder ham for far. hun mener alt hvad han gør er godt men kan ikke fortælle alligvel hvad det er han gør godt.

men man må stadig regne med at der altid er nogle mennesker der ikke kan lide en når man enten er konge i thailand eller president i usa, og dette kan komme i udtryk med at der bliver lavet billeder eller film af en som man ikke syntes om, fatter bare ikke der skal være så meget cencur i thailand det minder lidt om DTW for 1 år siden.

men så gå du ud til din kæreste nu loc og se om du kan få et svar ud af din kone om hvad kongen i thailand har gjort som er så fantastisk for landet og befolkningen der gør at han skal have Buddha status.

prasat
 
oleskyum
Ja og overtroen, ånderne korruptionen o.s.v. er også meget livgivende.

Utrolig hvor hurtigt man kan lære at godtage, at demokratisk valgte mennesker ingen betydning har.

Jeg håber da aldrig, uanset hvor længe jeg er i Thailand, at jeg begynder at gå ind for dødsstraf og alle andre umenneskelige straffe.

Jeg er ikke blevet blind af at bo her, så jeg kan sagtens se mange fejl og mangler, men jeg skal da nok lufte min mening et andet sted så det ikke generer.

Men nu må jeg nok hellere give konen en gang bank, og drikke en flaske whisky, skik følge eller land fly.
 
tuktuk
Ajarn: jeg ved ikke om du overhovedet har hold i disse påstande eller ej :
Hvor mange herinde er klar over at den nuvaerende konge Bhumibol Adulyadej var, og stadig er, mistaenkt for at have slaeet sin bror, den forrige konge Ananda Mahidol, ihjel mens han laa og sov?????
jeg synes det er meget uheldigt/dumt at du er med til at sprede sådanne indicier og historier som du ikke har en jordisk chance for at kunne bevise, med mindre du naturligtvis har været der selv, og set scenariet.....

Ole:
Jeg er ikke blevet blind af at bo her, så jeg kan sagtens se mange fejl og mangler, men jeg skal da nok lufte min mening et andet sted så det ikke generer.
du virker da ellers bilnd, for du kan da ikke se andet end alle de fejl alle andre laver, man skulle tro du havde været flyttemand i dit tidligere liv sådan som du kommer alting i kasser....Wink jeg har sku helt ondt af dem der skal o0mgåes dig til hverdag....

Skal vi nu ikke holde os til de ting som vi rent faktisk ved, og ting som vi kan holde os til i stedet for at generalisere og komme med alle mulige åndsvage påstande ???
 
www.tuktours.dk
oleskyum
Ja men så må vi jo holde os til, hvad vi ved, Thailand er et pragtluldt
land med en pragtfuld befolkning, ingen tvivl der.

Thailand er et militærdiktatur, Thailand har meget meget hårde straffe , Thailand er korrupt. m.m. og ingen tvivl der.

Og jeg skal nok undlade, at omtale, hvad jeg skal mene, hvis nogen skal omgås dig, for det var nok ikke det der var til debat.



 
tuktuk
Ole du kan skrive lige hvad du vil om mig, jeg har mine meninger om dig, og du har dine meninger om mig, men jeg forstår ikke du kan skrive at du synes Thailand er pragtfuldt når du skriver sådan om landet i dine indlæg, du er jo ikke andet end en negativ stodder der ikke kan andet end at brokke sig !!
 
www.tuktours.dk
oleskyum
tuktuk skrev:
Ole du kan skrive lige hvad du vil om mig, jeg har mine meninger om dig, og du har dine meninger om mig, men jeg forstår ikke du kan skrive at du synes Thailand er pragtfuldt når du skriver sådan om landet i dine indlæg, du er jo ikke andet end en negativ stodder der ikke kan andet end at brokke sig !!


Nå du har heller ikke læst mine indlæg så forstår jeg bedre.
 
prasat
jeg forstår ikke hvorfor du tuktuk kan lukke øjnene for alt det der sker og lade som om intet af det hænder

prasat
 
tuktuk
Nå du har heller ikke læst mine indlæg så forstår jeg bedre.
jo Ole jeg læser skam dine indlæg, men dette er et debatforum ikke en privat brokkasse !! 95 % af dine indlæg går over den samme klagesang eller brok over et eller andet, det må være surt at være så negativ....!!

jeg forstår ikke hvorfor du tuktuk kan lukke øjnene for alt det der sker og lade som om intet af det hænder
jeg lukker ikke nogen øjne, men jeg lever her til hverdag og får det bedste ud af det, jeg har alligevel ikke nogen indflydelse på at lave det om, det har Thailænderne kun selv.... men jeg kan blive sur over at folk generaliserer og kommer med ligegyldige "facts" som man ikke kan bruge til noget..
 
www.tuktours.dk
oleskyum
Ja her er så lige en fra i går tuk tuk, hvor er det negative i den ?
lyt nu godt efter.


http://www.dansk-...ad_id=3395

Redigeret af oleskyum d. 28/04-2007 06:34
 
prasat
thaierne kan ikke gøre det selv, det kan kun ændres ved et pres på det siddene diktatur fra udlandet, men desværre har den rige vesten så mange interresser i landet så de vil tabe mere end vinde, så thaierne må desværre leve med at hele verden lader et lands befolkning undertrykke.
jeg ved godt thailand ikke er det eneste sted i verden der ikke bliver hjulpet af vesten og at der er andre lande der har det værre end thailand har det, men nu ligger factsne der nu en gang og det kan ikke ændres.
og jo jeg elsker thailand men jeg syntes nu det er synd at min kone skal have mange af nyhederne fra mig da de er censoreret væk.

prasat
 
tuktuk
Ja her er så lige en fra i går tuk tuk, hvor er det negative i den ?
lyt nu godt efter.
Resten af ruden ren... lige mit argument !!!


ok så kom linket på.....

men det er jo ikke et indlæg du SELV har skrevet men noget du har fundet.... Prøv igen !!!
Redigeret af tuktuk d. 28/04-2007 06:35
 
www.tuktours.dk
oleskyum
tuktuk skrev:
Ja her er så lige en fra i går tuk tuk, hvor er det negative i den ?
lyt nu godt efter.
Resten af ruden ren... lige mit argument !!!


ok så kom linket på.....

men det er jo ikke et indlæg du SELV har skrevet men noget du har fundet.... Prøv igen !!!


Je der begynder at gå lidt Surin i dine indlæg.
 
tuktuk
Hmmm det er ikke mig der laver ged i den Ole, men en sang der lagt ind på et andet site af en anden, som du har linket til kan man vel ikke kalde et 'PERSONLIGT' positivt indlæg ??

Men godt forsøg.....!!

Prasat:
og jo jeg elsker thailand men jeg syntes nu det er synd at min kone skal have mange af nyhederne fra mig da de er censoreret væk.
se nu får man jo helt ondt af din kone, tænk sig at høre skal høre om sit eget land fra en der er SÅ foruddannet som dig...!!
Redigeret af tuktuk d. 28/04-2007 07:06
 
www.tuktours.dk
Locturian
oleskyum skrev:
Utrolig hvor hurtigt man kan lære at godtage, at demokratisk valgte mennesker ingen betydning har.

Men nu må jeg nok hellere give konen en gang bank, og drikke en flaske whisky, skik følge eller land fly.


Ja, og alle mænd er stofmisbrugere og pædofile i Danmark... HVAD? - Fordi nogen gør det, skal man sq ikke generalisere - Det var vist det I var oppe at ringe over, da jeg hentydede til nogle ældre pædofile mænd...

oleskyum skrev:
Thailand er et militærdiktatur, Thailand har meget meget hårde straffe , Thailand er korrupt. m.m. og ingen tvivl der.


Militærdiktatur ligefrem? Smile Det er godt at man skal høre tingene fra dig Ole, tænk, det vidste jeg ikke? Smile Og her har jeg færdes frit omkring i den tro at Thailand er et demokratisk land med en folkevalgt regering, med et højt respekteret monarki - Som - lige nu - Thailand styres lige nu af en midlertidig regering, indsat af militæret. Irak var et militær diktatur, Cuba er et militærdiktatur.

Det med at Thailand er korrupt - Hmm, er der en pris på HVORNÅR man er korrupt? Er det 500 eller 5000000 bath? Går ud fra at Operahuset der blev opført i København kom under helt reelle forhold. Bare fordi man ikke hører om det, er det ikke det samme som at det ikke sker, fx. korruption. Alle ved at man kan bestikke en betjent fra visse overseelser i Thailand, eller give godt med drikkepenge ved grænsen når der skal fornys visum. Sådan ER det bare - Retfærdigt? Nøh. Er det retfærdigt at muslimerne skal have fordelsbehandling og behandles med fløjlshandsker i Danmark? Nøh. Er det ok at man i Danmark får 2 år for at voldtage en 10 årig pige, men 10 år for skattesnyd? Nøh. Godt så. Intet sted i verden er perfekt.

Ole og Prasat, i skulle holde jer fra Thailand. I har kun dårlige ting at udsætte på det, og havde det ikke været for jeres kærester, ja, så håber jeg sandelig ikke i har tænkt jer at sætte benene her mere. Magen til misbilligelse og respektløshed skal man lede længe efter.
Redigeret af Locturian d. 28/04-2007 07:20
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...
 
http://www.huahin-online.com
oleskyum
Hold da kæft en masse pis i kan få ud af, hvad der skrives.

Så glem det og lad de mennesker der kan tåle andres meninger om debatten.
 
tuktuk
hej Ole

Vi mangler stadig et positivt indlæg fra din side, jeg vil gerne se et !!

du siger jo du kan.....

vi kan jo ikke få mere pis ud af tingene end der lægges ind, men her sparer du jo ikke !!!!
Redigeret af tuktuk d. 28/04-2007 07:42
 
www.tuktours.dk
oleskyum
tuktuk skrev:
hej Ole

Vi mangler stadig et positivt indlæg fra din side, jeg vil gerne se et !!

du siger jo du kan.....

vi kan jo ikke få mere pis ud af tingene end der lægges ind, men her sparer du jo ikke !!!!


Jeg har lige betalt 200 bath til politiet og det var meget positivt, at det ikke var 500.

Ellers andet den store mester mangler så siger du bare til ellers søg og du skal finde.
 
Spring til debat: