Se indlæg
 Udskriv debat
Flodbølge i Krabi
clydehaumann
Je Thailand vil beholde sine turister. Nej Thailand er ikke ligeglad med om folk faar en ordentlig ferie eller ej. Thailand er interesseret i at alle der kommer her rejser hjem og anbefaler andre at atge herud. Selvfolgeligt gor man fra Thai side hvad man kan for at holde forretningen aaben. Paa samme maade som Danmark ville gore alt for at kunne tjene sine penge.
Giv mig bare en eneste grund til at man ikke skal tage paa ferie i Thailand.
Flodbolge?
Den bedste hjelp man kan give er nu engang ikke et belob til Rode Kors, men at blive ved med at handle med Thailand. Kom her ud. Solen skinner og vandet er varmt.
Godt Nyt AAR.
Clyde

http://thaidanishservice.com
surin
ja der er mange grunde til stadigvæk at besøge thailand men det der bringer mit pis i kog er at der er fjolser der prøver at lokke uvidene turister til de ramte steder hvad skal de der se på ruiner??

Leif
Ja ja .. som jeg ogsaa skrev sa fik jeg ikke helt fat i hvad der skete til sidst, men det foerste havde jeg altsaa Thai tolk paa.....
Og hvis du vil paastaa de arbejder effektivt, saa har du sgu vaeret for lange i thailand.. Eller skulle proeve at tage udenfor Bkk, bare en enkelt gang...
For det er fandme altsaa en kendsgerning at den Tyske indsats leder en halv time foer stod for aaben skaerm og sagde at de skulle bruge resten af natten paa opgaven... Men du forstaar maaske ikke Engelsk...
Det er altsaa ogsaa en kendsgerning at arbejdet blev indstillet efter at ham den lille med kasket og megafon kom.... Men som jeg skrev her havde jeg ikke min tolk fordi hun sov...
Det er ogsaa en kendsgerning at thaierne chikanerede arbejdet paa det groveste, ved at staa i vejen og paa et tidspunkt blev de gennet vaek fordi det blev for meget....

Saa skyd lige graaspurve med kanon... Det sidste jeg skrev kan vaere forkert, men det paapegede jeg i mit indlaeg....

Leif
jeg glemte lige at da den tyske indsats leder blev spurgt om han troede der var overlevende i bygningen.. trak han noget paa det men sagde at man aldrig kunne udelukke det, for mennesker har en forskellig overlevelses evne..

lumbye
Du kan godt tage til ao nang, der skete kun faa skader der.
Og alting fungerer perfekt igen.
Bor selv i Krabi by

falang yao
Vedr. billeder fra flodbølgen som ramte Krabi/Phuket/Khao Lak,se også post : AO NANG. og som dkjohnt skrev under et andet indlæg <<ikke for sarte mennesker>>,er nogle billeder kun for dem som er til makabre syn.
Jeg tager personligt afstand fra disse billeder af hensyn til pårørende og respekt for de omkommet.
Det er forkasteligt at en avis som Verden Gang (VG) udgiver sådan billeder i ly af ytringfriheden hvor der er i virkeligheden økonomien(griskhed) som er deres motiv.

M.v.h., M. Rasmussen Sad
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

falang yao
Hej allesammen,
Jeg har lige modtaget en link fra Henrik/Cafe Europa om "Tsunamien".

http://www.vagabo...
, artiklen er på svensk, det skulle ikke være noget problem, ikke sandt! som de siger hinsidanGrinGrin

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Redigeret af falang yao d. 16/01-2005 12:53
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

Spring til debat: