Se indlæg
 Udskriv debat
Thai prioriteringsorden i forb. familie etc.
quickmouse
Suk skrev:
John skrev:
Jo selvfølgelig er der menneskelig kontakt i en børnehave, men graden af kontakt til voksne er efter min mening meget bedere i min kones familie end den er i de børnehaver/vuggestuer jeg kender i DK.

Nu tales der om at Thai mødrene forlader børnene og overlader dem til familien, min poiente er, at de danske forældre også forlader deres børn.



Ja griskheden findes ogsaa i DK, "pas mine unger saa jeg kan arbejde saa meget som muligt, jeg skulle jo gerne ha' en flottere bil end nabo'en."


det kan også siges på denne måde:
Karriere frem for børn, famillie, venner.
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<
 
michael a
Til rinpoche ARV MILJO FATTIGDOM, jeg tror ikke den er laengere, Det gaelder alle steder paa vor moder jord.
 
Spring til debat: