Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Godt nok ikke thai, men til gengæld på engelsk.
Der er endvidere adskellige tråde på dette forum, der beskriver hvorledes turister har måttet skynde sig at købe en onward billet for at blive boardet.
Gælder øjensynligvis kun for dem der ankommer uden forud erhvervet visum. Men det er jo nok også de fleste.
Ja, når man søger på thaivisa på ordene onward ticket requirement, kan man se de mange tråde, der omhandler dette emne.
Men også en informationsside som denne:
http://www.thaivi...ravel.html
Iflg. denne side er det kun et krav at kunne fremvise en billet ud af Thailand ved ankomsten, hvis man ankommer uden at have et visum.
Man kan så også risikere at blive bedt om at fremvise "onward ticket" allerede ved boarding til Thailand, da flyselskabet ellers kan blive gjort ansvarlig for den pågældende passager, som jeg har forstået det.
har tit prøvet at skulle hjem før tiden grundet arbejde i jan eller feb med thai airways det er ikke særligt nemt så ender det med køb af ny billet der for rejser jeg på omvendt billet da det gør det meget nemere hvis du står med penge i lommerne så finder de som oftes en plads ellers har jeg fundet plads hos austrain eller andre selskaber men har som skrevet læst med mine egne øjne kun retur billet hvis ingen visa men det opslag ved jeg jo ikke hvor han havde fra men jeg tager ihvertfald chancen igen i dec
Jamen det er jo fint nok, alle de gange det går godt!!!
Jeg prøvede absolut ikke at piske en stemning op, skrev det bare som en information. Har selv rejst mange gange til Thailand, og denne gang blev min kammerat altså bedt om en retur billet, selv om han havde "non imigrant O mulitple entry" 1 års visum i sit pas!!
Jeg ved ikke hvad konsekvens havde været, hvis ikke jeg havde haft en masse billetter til eruopa, men næppe sjov
Også er det med den lille slip fra boarding passet, den ville de gerne se, og hvem gemmer den efter 11 timers flyvning
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!
Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage
De kan ikke kræve returbillet på en non imigrant o multi.
Hvis man spørger thai air sælger de gerne enkelt billetter hvis de kan se dit visa. så hvis din kammerat ikke havde en , kunne de ikke tvinge ham til at købe en. Folkene i kontrollen har simpelthen ikke anet nok om det.,
den lille slip gemmer jeg altid hvis mine miles ikke er kommet ind skal de medbringes til thai eller indsendes ,men jeg tager det også kun helt roligt fordi en god ven landede i bkk og havde ikke været borte i 90 dage så kunne ikke komme ind med de var meget hjælpsomme til at han kunne få en billet videre så for jeg problemer i cph står der en pc og printer i terminal 3 hvor jeg blot køber en billet til penang eller noget andet billigt og desamme i bkk dag de åbentbart er hjælpsomme ellers ville jeg nok også være lidt nervøs