Se indlæg|
Golden Heart.
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 11/07-2007 20:38
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Ikke utilbøjelig til at give dig ret, men syntes stadigvæk at det ville være rart med en kommentar, samt at vide hvem der ligger det ind, istedet for nogle pressemeddelser der kan læses overalt på internettet![]() ![]() Ellers bliver det sådan lidt ensidet at kommentere det ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 12/07-2007 13:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
-Og ensidigt blev det Jesper! Tror ikke der kommer svar... |
|
|
|
| golden heart |
Lagt på d. 12/07-2007 14:14
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 29 |
spoerg loes om golden heart, men et spoergsmaal af gangen ????? |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 12/07-2007 15:36
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
hvad er din relation til Golden Heart?
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Fynboen |
Lagt på d. 12/07-2007 16:24
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 52 |
Hvem er Golden Heart på Dansk Thai Website? |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 12/07-2007 16:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Fynboen spørger: Hvem er Golden Heart på Dansk Thai Website? Det er vi nok mange der er på vores egen måde, hvis det var kun for pengenes og samvittigsheden skyld ville det være nemmest at sende pengene til en tilfældig dansker (golden heart) og gå ud for at være selvtilfreds, jeg har gjort en forskel?? Jeg tror ikke nogle på D.T.W. støtter Golden Heart. |
|
|
|
| golden heart |
Lagt på d. 12/07-2007 20:51
|
Golden Heart er Anders Jensen, stifter af GH og en person der goer og vil goere en en nu stoerre forskel over hele Asien. Golden Heart lever og vil aldrig doe. At der er personen i denne verden, som bare oedelaegge noget godt for thaierne, er en stor skam. Hvad disse personer taenker ved jeg ikke. Hvor mange af de personer der udtaler sig har besoegt Golden Heart ? Hvor mange af de personer der udtaler sig har nogen sinde gjort noget for nogle andre mennesker og hvad ? |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 12/07-2007 20:54
|
|
Hej golden heart Udtaler du dig i tredje person, fordi du ikke er Anders Jensen, eller er du Anders Jensen?? Redigeret af jesperfrb d. 12/07-2007 20:54 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| golden heart |
Lagt på d. 12/07-2007 21:08
|
Jeg er Anders Jensen, director GHT. Co,. Ltd |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 12/07-2007 21:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Det er da lidt af en mærkelig udtale han kom med at Hvor mange af de personer der udtaler sig har nogen sinde gjort noget for andre mennesker. Hvad med han kommer frem og fortæller hvem han selv er andet at han skriver han er revisor og har set løn på papir,et stykke papir er også taknemlig det kan også laves om,så alt ser godt ud...
Ubon.
![]() |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 12/07-2007 21:23
|
|
Ok, så fik det på det rene!! Jamen så velkommen her på DTW, hvis du læser denne tråd ordentlig, vil du se at det er ganske få der fremsætter kritik, jeg vil snare sige at dem der kommentere denne tråd er mere skeptiske end kritiske. Jeg har ikke set dit projekt i Khorat, men vil da så afgørende besøge det en dag, og sikkert i nær fremtid!! Nu er det ikke sådan at jeg æder BT´s artikler som værende den forkromet sandhed, tværtimod( Kan læses i en anden tråd her på DTW om journalister), men jeg kan da ikke lad være med at studse over de ting, hvor der ikke er overenstemelse mellem Golden Hearts hjemmeside og så de faktiske forhold!! Kan også undre mig at det er lykkes at lave et Co,ltd i Thailand med de få midler du har haft til rådighed, ca 500000 dkr er ikke så meget til et Co.ltd samt bygninger til fabrik og "skole", men mange penge hvis det er svindel( det siger jeg ikke det er, ingen beskyldninger fra min side). Jeg og andre i denne tråd har jo netop udtalt at de bare vil se tiden an før de eventuelt vil støtte Golden Heart!! Men hvis du helt igennem er oprigtig, vil det sikkert også lykkes for dig, men vi er nogen der er kommet rigtige meget i Thailand, som har set noget der ligner hjælpeorganisationer, som ikke har hjulpet ret meget andet end dem selv, og derfor forbeholder vi os retten til at være skeptiske!!! Du oplyser jo selv at du fik ideen i en drøm, og intet kendte til Thailand, så må vi jo se om du klarer de mange omstændigheder samt problemer du vil møde, det håber jeg for dig du gør. Held og lykke, med håb at vi mødes i Thailand Jesper IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 12/07-2007 21:34
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Jeg vil nok sige gøre en forskel i hele asien er meget store ord,det du skriver virker på mig, som om det kunne være en god ide, but sorry du lyder som om du er muslimer. Jeg er vil godt stå frem med navn samt adresse, Jeg har ingen fine tilter men jeg kan godt finde på nogle, hvis det kommer til det |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 12/07-2007 22:07
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
kylling skrev: Jeg vil nok sige gøre en forskel i hele asien er meget store ord,det du skriver virker på mig, som om det kunne være en god ide, but sorry du lyder som om du er muslimer. Jeg er vil godt stå frem med navn samt adresse, Jeg har ingen fine tilter men jeg kan godt finde på nogle, hvis det kommer til det Jeg ved ikke om jeg er alene, men vil være ærlig og indrømme at jeg ikke lige forstod den om muslimere. Kan jeg få en ledetråd ? Ellers kan jeg nok godt være enig om at det er store ord det der med hele Asien, når man tænker på de opstartsproblemer der åbenbart er i et så lille land som Thailand. Men jeg tager hatten af for de gode tanker og gå-på-modet. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 12/07-2007 23:01
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Nu er jeg jo en af de få der har været på besøg hos Golden Heart, jeg var der sammen med falang yao i maj mdr. og har talt med Anders flere gange, Og ingen tvivl om Anders er en meget flink fyr, men hans projekt har jeg ikke nogen tro på fordi. Thailand er i mine øjne bedre til at klare deres problemer end Golden Heart. Prostitution klarer myndighederne sikkert bedre end Golden Heart Gadebørn som der skrives om på Golden Heart har Thailand klaret forlængst. Og skoler har Thailand også selv kunnet drive i mange år . Derfor mener jeg ikke Golden Heart kan gøre en forskel i Thailand, og Anders kender godt min indstilling til Golden Heart og Thaier. Kritik bliver som nærmest noget personligt da han er GH, og det mener jeg er en af de store fejl ved organisationen, for den kan ikke i mine øjne bestå af kun en mand. Men havde han startet op i f.eks. Cambodia så tror jeg meget mere på at der kunne være gjort en forskel. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 13/07-2007 01:21
|
|
Ja, jeg forstår hellere ikke den med muslimer, men det er måske heller ikke menningen![]() ![]() Jeg ved ikke om GH ikke kan gøre en forskel i Thailand, men må nok sige at jeg er nok meget enig med dig Ole, GH er ca 30 år for sent ude i Thailand, det klarer Thaierne fint selv ![]() ![]() Selvfølig kunne der gøres mere i Thailand, men kunne der ikke også det herhjemme i DK, men at oprette GH i DK, ville jo nok ikke give menning for Anders Jensen. Men der er da masser af mennesker i DK, der kunne bruge hjælp, så hvis det kun er af rent bamhjertighed, er der masser af forsømte mennesker i DK.... Skal det være Asien, Anders Jensen?? Hvorfor så ikke starte op i som Ole forslår Cambodia, eller Laos, det er lande som trænger meget mere til hjælp end Thailand gør, nu kender jeg ikke så meget til Vietnam, men kunne forstille mig at det også er et land der mangler hjælp!!! Jo, der er mange spørgsmål jeg gerne ville have svar på, men det har jeg måske allerede fået, for som Anders Jensen har fortalt, kom det jo til ham i en drøm ![]() ![]() Jeg er skeptisk, men ikke kritisk ![]() ![]() IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 19/07-2007 17:53
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hmmm underligt. Golden Heart opfordre til at stille spørgsmål, og de bliver stillet - vups så er han væk igen, ikke det bedste signal at sende. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| danoy |
Lagt på d. 26/07-2007 04:48
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 18 |
Nu syntes Jeg altså ikke I kan være bekendt at være så mistroiske, her har vi endelig den eneste rene og ærlige frelser som velvilligt og uden smålig skelen til ussel mammon ønsker at redde ikke bare Thailand men hele Asien, det er så sandelig en ærbar handling, det er jo lige før jeg slet ikke kan ramme de rigtige taster på keyboardet på grund af tårerne som løber som pisket ned af mine runde kinder, det er simpelthen lige før jeg vender skødet og pantsætter det hele for at sende halvdelen af min omfangsrige formue til denne 3 verdens ukuelige redningsmand, hvis altså ikke lige at jeg syntes at man både har set og hørt samme historier mange gange før, min overbevisning er at hvis man brænder så meget for en sag at man vil vie sit liv til en god gerning, så undlad at bede andre om penge til at fuldføre projektet, det kan ikke undgå at blive et mix at blandede interesser, og husk at hverken Jesus eller Buddha aldrig bad og penge for deres gode gerninger, kærlighed og tro er løn i sig selv |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 26/07-2007 12:02
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
golden heart skrev: Hvor mange af de personer der udtaler sig har nogen sinde gjort noget for nogle andre mennesker og hvad ? Jeg tror du ville blive overrasket over, hvad en lang række medlemmer herinde, hvoraf mange er kommet til Thailand igennem årtier, har gjort for deres udstrakte thailandske familier..... |
|
|
|
| golden heart |
Lagt på d. 13/08-2007 08:07
|
Kaere Alle Sammen! Rom blev ikke bygget paa en dag, men fortael mig en ting? Golden Heart spend around kr. 500.000 from the oct. 2006 till aug. 2007, for that amount we got: 1. 2 years rent for preschool, youth school and factory. Incl. Electric, phone, internet and so on. 2. Salary for 21 staff sins jan. 2007. 3. food and everything for 25 kids sins may 2007. 4. Machines, book, funiters, computers and mush, mush, mush more. How many organizations can make so mush for so little money, I would like to know? Hvorfor kommer i ikke og besoeger os? |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 13/08-2007 08:11
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Jeg har altid haft et oenske om at hjaelpe et barn, saa du ser mig snart...........Men det bliver ikke pr. pr. bank-.......nej min "kone" og jeg kommer selv......Okay. ? Mvh. Suk...........
Redigeret af Suk Rak Ning d. 13/08-2007 08:14 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.