Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Med SAS til Bangkok t/r
|
|
| jc |
Lagt på d. 15/06-2007 17:37
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Hej Hep Jeg har en anden for Lufthansa: Let Us Fuck The Hosteses As No Stewards Available ![]() mvh jc Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 15/06-2007 17:38
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 405 |
mht priser der holder samt god behandling osv. Forholder det ikke sig sådan at de fleste af os her i forummet. Bare skal have en billet ab. danmark og til et eller andet sted i Thailand, Så burde det være enkelt procedure. Alt de gør fra bureauernes er simple indtastninger. Men selvfølgelig er der tilfælde der falder uden for normen, hvor et bureaue kan være en fordel. Men de gør det ikke gratis. På tirsdag rejser jeg hjem fra mit job i norge. Vi er 12 personer som skal hjem. Det er der et bureaue der arrangerer, de tager ca. 300 kr pr. booking pr.billet. Samtidigt kan os der skal til f.eks billund ikke få en gennemgående billet, fordi Quimper/sas ikke arbejder så tæt sammen. Så det giver 2 x 300 kr. pr. person. Pointen må være bureauerne er et fordyrene mellemled.(men omvendt kan også ligge inde med gode priser) I disse net/web tider burde de være næsten overflødige |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 15/06-2007 18:03
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Gør som vi andre gjorde! ![]() Køb en enkelt-billet til Thailand...så er det lige meget hvad den koster ![]() |
|
|
|
| noidam |
Lagt på d. 16/06-2007 00:31
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
ang. thaitravel. har fået billet igenmmen travellink.dk. afgang 2 jan. en 6md billet. 20.086 dkk for 2 voksne + 1 barn + betterøv ( 1 stk baby ) flyver british airways. så jeg vil gerne spare de 6.000 dkk de skulle ha mere ved thai-travel. je har hørt at man kan få " duff øl " i lufthavnen i london. ![]() ![]() denne pris er incl. skatter. |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/06-2007 08:15
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ajarn skrev: Gør som vi andre gjorde! ![]() Køb en enkelt-billet til Thailand...så er det lige meget hvad den koster ![]() Jamen sparer man penge ved at gøre det, så skal man jo købe en enkelt billet, igen når man skal hjem Jeg er ikke sikker på det er nogen god løsning SÅ det var et dårligt forslag ![]() bamsen |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 16/06-2007 09:10
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Bamsen D r jo meningen man skal blive i Thailand ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/06-2007 09:36
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
NÅÅÅÅÅÅÅÅ ja men det er jo ikke sikkert alle kan det sikke dog en masse års visa der skal søges om så ![]() bamsen |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.