Se indlæg
 Udskriv debat
Carabao i Krabi og Phuket
lumbye
Spiller igen den 8 januar på Kwang Fang i Krabi by
Entre 99 bath, eller VIP+bord 3000 bath for 6 personer incl mad og 1 flaske whisky med tilbehør.

lumbye
koncerten i Krabi den 8. januar er udstat pga. kongns søsters død.
Har ikke fået den nye dato endnu, men vender tilbage når jeg har den

lumbye
koncerten i Krabi er den 12. marts

Jeg har en drøm om at komme til en Carabao koncert. Hvis der kommer et arrangement i nærheden af bankok Pattaya, vil jeg meget gerne have et tip.

God dag til alle

lumbye
Hvis der er nogle der er i Krabi den 18. november saa er der igen koncert med Carabau paa Kwang Fang. Har selv booket bord i dag

Lung Yao
Hej Lumbye,
Ønskes lidt mere info om "Kwang Fang"(HVAD-HVOR i Krabi), da ikke alle aner hvad du henviser til (Jeg gør ikke, på trods at Jeg har været flere gange i Krabi/Ao Nang).
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

lumbye
Kwang Fang er det største og mest populære sted I krabi by med thaicountry livemusik mange mennesker hver dag.
Kwang Fang ligger i Krabi by, 3-4 km fra centrum på Sudmongkol Rd. Man kører ud af Maharat Rd. og til højre i elefantkrydset ved det nye Tesaban. 100 meter nede på venstre side mellem Kansas saloon og O2 disco går der en lille vej op til Kwang Fang.
Vip bord til 3000 bath for 6 pers incl mad og whisky næsten udsolgt. Andre borde 99 bath pr. person
Redigeret af lumbye d. 04/11-2008 03:35

Lung Yao
Hej Lumbye,

Tusind tak for tilbagemeldingen med præcis info om stedet. Det ville spare ikke stedkendt en masse tid og besvær for at finde stedet.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

lumbye
lige kommet hjem fra god koncert. i Krabi. horte de spiller i morgen i Surat og den 21. i phuket, men ved ikke hvor

lumbye
Carabao kommer igen til Kwan Fang i Krabi By.
Denne gang den 6. februar.
De kommer sammen med sangerinden Parn

lumbye
Hvis nogen er i Krabi den 22. december, så er der igen koncert med Carabou på Kwang Fang i Krabi by.

Jeg har booket vip bord allerede til 4000 baht, incl mad og brandy for 6 pers.
Redigeret af lumbye d. 21/11-2009 03:44

Spring til debat: