Se indlæg
 Udskriv debat
Fra Novicen - som lovet
falang yao
Hej Novicen,
Jeg skal nok prøve at dissikerer det svar du fik og tage lommeregner frem.Umiddelbart efter en hurtig hovedregning, ser det ud som om hun vil blive "snydt" for højst 2%, hvis jeg gik og stillede træskoerne i morgen.Mere skal det ikke blive ,da hun har fortjente de små skillinger der er tilbage,(når Staten har IGEN taget sin del af kagen) ,som tak for at have forsødet mit liv i snart 10år.
Held og lykke med dig i fremtiden. C.U.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Redigeret af falang yao d. 28/01-2005 02:03
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
 
Spring til debat: