Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Kael ikke med missen !
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 18/06-2007 20:01
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Taak skal du ellers have, det var ellers et dejligt taffel du var med til der. ![]() Rinpoche, der kun rører katte med foden (total katte-allergi) Redigeret af rinpoche d. 18/06-2007 20:01 |
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 19/06-2007 10:37
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
-Inkubationstid Suk er ikke altid = tilbageleveringstid af stjålet ejendom. Kan godt huske du fik kæden igen. It was just a joke! Husk solbriller når du sidder foran skærmen, det er godt nok en heftig 'gif' du har kørende. Den er flot! |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 19/06-2007 10:49
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Maaske min "Gif" er lidt voldsom, men du kan proeve at lave din egen http://cooltext.com/ Har solbriller paa hele tiden, baade inde og ude
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 19/06-2007 18:12
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Jeps ser sgu flot ud suk , den signatur.... (jeg kunne heller ik dy mig......)
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| larsen99 |
Lagt på d. 19/06-2007 19:33
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 372 |
Suk skrev: Og når man så har lavet så'n en smart signatur, hvordan får man den så sat på Maaske min "Gif" er lidt voldsom, men du kan proeve at lave din egen http://cooltext.com/ Har solbriller paa hele tiden, baade inde og ude ![]() ![]() |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 20/06-2007 05:34
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Gå ind på photobucket.com og opret dig - når du gemmer din signatur derinde er der muligheder nedenfor til at linke som en img . laver bare copy and paste med linken så biver den indsat her
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| larsen99 |
Lagt på d. 20/06-2007 07:07
|
|
pdrhan skrev: Jeg må gøre et eller andet forkert, for det virker ikke Gå ind på photobucket.com og opret dig - når du gemmer din signatur derinde er der muligheder nedenfor til at linke som en img . laver bare copy and paste med linken så biver den indsat her ![]() Jeg har været inde på photobucket og der har jeg kopieret det img link der er og så ind i min profil og paste linket ind i min signatur box, men der sker bare ikke noget
![]() |
|
|
|
| larsen99 |
Lagt på d. 20/06-2007 07:08
|
|
larsen99 skrev: Det gjorde der så alligevel pdrhan skrev: Jeg må gøre et eller andet forkert, for det virker ikke Gå ind på photobucket.com og opret dig - når du gemmer din signatur derinde er der muligheder nedenfor til at linke som en img . laver bare copy and paste med linken så biver den indsat her ![]() Jeg har været inde på photobucket og der har jeg kopieret det img link der er og så ind i min profil og paste linket ind i min signatur box, men der sker bare ikke noget ![]()
![]() |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 20/06-2007 21:08
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
larsen99 skrev: larsen99 skrev: Det gjorde der så alligevel pdrhan skrev: Jeg må gøre et eller andet forkert, for det virker ikke Gå ind på photobucket.com og opret dig - når du gemmer din signatur derinde er der muligheder nedenfor til at linke som en img . laver bare copy and paste med linken så biver den indsat her ![]() Jeg har været inde på photobucket og der har jeg kopieret det img link der er og så ind i min profil og paste linket ind i min signatur box, men der sker bare ikke noget ![]() ![]() Blaeret
![]() ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| larsen99 |
Lagt på d. 20/06-2007 23:21
|
|
Suk skrev: Ja, ik' larsen99 skrev: larsen99 skrev: Det gjorde der så alligevel pdrhan skrev: Jeg må gøre et eller andet forkert, for det virker ikke Gå ind på photobucket.com og opret dig - når du gemmer din signatur derinde er der muligheder nedenfor til at linke som en img . laver bare copy and paste med linken så biver den indsat her ![]() Jeg har været inde på photobucket og der har jeg kopieret det img link der er og så ind i min profil og paste linket ind i min signatur box, men der sker bare ikke noget ![]() ![]() Blaeret ![]()
![]() |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.