Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Visa Electron i udlandet
Hvor meget kan jeg bruge på mit Visa Electron i udlandet?
Du kan hæve, hvad der svarer til 5.000 danske kr. i den lokale valuta pr. døgn. Det koster 1 pct. af det hævede beløb, dog minimum 30 kr. pr. gang. Du kan maksimalt hæve kontanter og betale for op til 30.000 kr. i alt pr. døgn - forudsat du har penge på kontoen.
Det koster normalt ikke noget at betale med kortet, men udenlandske forretninger og internetbutikker kan dog opkræve en pris for serviceydelsen. Prisen kan variere og fastsættes efter lokale regler. Spørg eventuelt i forretningen.
For alle kort gælder det, at når du bruger det i udlandet, veksles til Nationalbankens valutakurs med et tillæg på 1 pct. på europæiske valutaer og 1,5 pct. på øvrige valutaer.
Jeg synes det er lidt selvmodsigende, da man kan hæve max 5000,- pr døgn men også max 30.000,- pr døgn.. eller er jeg bare træt?
Har aldrig endnu sat fod i Thailand - nu skal det være. Nu med space:
http://phuket.vej...
Jeg ved ikke hvornår de sidst har opdateret deres hjemmeside.
Men det sker da op til flere gange jeg hæver 60.000 baht ( 3 x 20.000 ) i ATM maskinen, og der har aldrig været problemer.
jeg ved ikke hvor meget jeg kan købe for da jeg kun bruger mit Visa Electron som hæve kort.
Jeg ved at hvis du har et Visa Electron i Bangkok-bank så kan du hæve 50.000 bath om dagen. skal du bruge mere end dette beløb så skal du ringe på 1333 så kan du få op til 500.000 bath.