Se indlæg|
Skovtur 2007
|
|
|
Lagt på d. 02/08-2007 18:52
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
jsh71 skrev: Ok de to hotdok kan jeg vel nok overkomme Davs Er det 2 hotdogs 1 til nutte og 1 til mig mums Sikke vi skal æde var nutte Og såer det jsh så giver,uh det gør nok ond bamsen |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 02/08-2007 18:57
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Hjælp...Nui vil lave for meget mad, jeg skal have hjælp til at slæbe!!!! Frikadller, kyllingevinger og fried rice, plus drikke osv Hvem henter os
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/08-2007 19:00
|
|
Davs jesper SCHHHHH ikke så højt med alt det mad Vi risikerer at der kommer for mange med ![]() Vi kan godt komme og hente jer Der er ikke nogen fra næstved som vil med bamsen Redigeret af d. 02/08-2007 19:01 |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 02/08-2007 19:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
bamsen skrev: goldwing skrev: Jeg vil gerne ønske jer alle en kanon god dag i haven... Helt ærlig så er jeg sgu lidt misundelig på jer, altså den gode mad jeg er sikker på i skal have, men pas nu på de våde varer ;-) GOD TUR... Davser Goldwing jamen du er da også velkommen Jeg skal nok gi maden Så ind og køb et togbillet og mød op bamsen Takker for din smukke gestus, men jeg skal lige til en fødselsdag.... men næste gang i afholder skovtur vil jeg prøve at deltage. Min mave `knurrer` allerede.... |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 02/08-2007 22:33
|
|
Jo tak Bamse, vi er klar, og har meget mad![]() ![]() ![]() Også Nui´s frikadeller ![]() ![]() ![]() Glæder os til på lørdag ![]() Og vejret er med os ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/08-2007 23:15
|
|
Ja JEsper vi har været søde,![]() siden vi får det gode vejr bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/08-2007 23:20
|
|
jeg håber i få en tur alle sammen, det har i fortjent![]() |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 02/08-2007 23:23
|
|
Bkk: det kan man jo så tolke som man vil![]() ![]() Bamse, kommer i og henter os?? Og i så tilfælde hvad tid??? Men rigtigt vi har været søde ![]() ![]()
|
|
|
|
Lagt på d. 02/08-2007 23:50
|
|
Davser Jesper Vi kører fra jer senest 11.30 men helst før så i skal bare være klar ![]() bamsen |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 02/08-2007 23:56
|
|
Vi skal være klar kl 11.00![]() ![]()
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 03/08-2007 13:11
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
JEG HÅBER DET REGNER HELE DAGEN!!! det har i fortjent! hahahaha Nej er bare lidt misundelig :-) I må have en rigtigt god tur, så vil jeg tage på arbejde :-( heheh Må solen skinne på jeres blege ansigter ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/08-2007 13:16
|
|
Davser Phit Jo tak det vil jeg da også håbe at solen gør os lidt brune Og jeg håber at der dukker flere op, end os der har skrevet lidt herinde Og møders os fra dansk -thai,. ja det værste som kunne ske, var at folk fik nye venner ![]() Og det bedste,var at i fik en kanon hygge dag sammen med os andre, ![]() bamsen |
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 03/08-2007 13:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 540 |
Hejsa En der gider at drikke en kold Tuborg (eller 2 !) og spise 2 røde pølser for en stakkels dansker der ikke skal med, eftersom man sidder her i smilets land og ikke kan komme med og savner en rød pølse og en håndbajer lidt ????Hav en FEEEED skovtur, ung som gammel, ville ønske jeg kunne komme med !! Redigeret af tuktuk d. 03/08-2007 13:31 |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 03/08-2007 15:50
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hvis du ikke er i Kina næste gang jeg kommer til Hua Hin, så skal jeg nok tage rødepølser og tuborg med ![]() Men indtil da må viander jo nyde dem for dig ![]() ![]()
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 03/08-2007 15:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 540 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() jeg er i Kina fra 7-22 okt. men eller skulle jeg være hjemme...... Det er da rart at der findes menesker som dig !!! |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 03/08-2007 17:35
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
hejsa. god tur i morgen ser ud til at det bliver godt vejr, ![]() http://tinyurl.co... skal selv til skagen der er et eller andet thai halløj på skagen by & egnsmuseum. http://www.thaiem... SÅ GOD TUR TIL ALLE & HYG JER OG NYD DET GODE VEJR.
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/08-2007 19:58
|
|
Kan desværre ikke være med til al jeres hygge, da jeg skal lege indianer.![]() Så hvis der nogen der har lyst til at smide madpakker og tomme flasker efter undertegnet, så er der flere gode steder på ruten. I kan selv vælge jer et godt sted til en bagholdsangreb. Ellers må i alle have en rigtig hyggelig dag.![]() http://www.freder...x.asp?id=4 dsd Ps. Husk nu jeres digicam |
|
|
|
| Jonas M |
Lagt på d. 04/08-2007 08:54
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
Hej allesammen. Min kone fra Bangkok og jeg ville meget gerne med i Dyrehaven, men jeg er på arbejde nu og kan ikke få fri før kl. 15. Er der nogen som tager med på skovturen og har mobil med som kan ringe til mig på 2962 9430 så vi kan ringe tilbage og høre hvor i Dyrehaven I er sidst på eftermiddagen? Så kunne vi jo støde til. Min kone har kun været ni dage i Danmark og jeg vil meget gerne have hun møder andre fra Thailand. Hilsen Thanchanok og Jonas. |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 04/08-2007 08:58
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Du kan ringe til mig, har sendt dig en sms med nummeret
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 04/08-2007 21:08
|
|
1000 tak til alle der var med, og håber at I hyggede jer lige så meget som jeg/vi gjorde Håber vi kan mødes igen, til en julefrokost, det skal nok ikke være i dyrehaven Ellers er næste års skovtur 1 lørdag i august............... Håber vi bliver ligeså mange, og det bliver lige så hyggeligt IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

????