Se indlæg
 Udskriv debat
MSN-virus giver sig ud for at være en ven
quickmouse
bamsen skrev:
quickmouse skrev:
stoney skrev:
WinkEt effektivt anti virus program er BULLGUARD det stopper sgu lortet,spysweeper der er gratis i 14 dage er også effektivt mod lurer,førhen havde jeg ofte virus og deslige,men ikke mere.PS jeg har prøvet flere fordkellige programer,men disse to er gode.

jeg har prøvet et utal anti virus programmer f.eks norton og ja det er sgu ikke pengene værd, lige for tiden bruger jeg virus fighter, et dansk program og det virker indtil nu da, Wink

se evt, dette link:

http://www.spamfi...r/Lang_DA/

Spamfighter ikke så godt syntes jeg
og så er det irreterende at de spammer en hele tiden med latterlige mail hele tiden,selv efter man har afmeld sig derinde.

Men de kan jo være blevet bedre
bamsen

indtil det modsatte er bevist, hva´ angår du´ligheden af anti virus så fortsætter jeg.
rigtig nok med de der spam mails, oghva værre er så bekæmper de selv spam, men så fandt jeg ud af at man kunne sætte et flue ben i indstillinger så forsvand de der spam mails.....
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Jesse James
Jeg siger at SKYPE SMS koster 100 THB, Det er ikke SKYPE messenger som ganske rigtig er gratis.
Er det feset ind nu. ???????
Hr Olsson

Jesse James skrev:
Jeg siger at SKYPE SMS koster 100 THB, Det er ikke SKYPE messenger som ganske rigtig er gratis.
Er det feset ind nu. ???????

Ja da den er feset ind at skype er gratis
Det vidste vi godt Grin
Men det er da dyrt at bruge skype sms 0,044 euro stk. til dk
til thailand 0,059 euro.

http://skype.com/.../skypesms/

bamsen
Redigeret af d. 27/07-2007 22:13

Jesse James
Det koster 0,283 DKK,at sende en SMS til Danmark,det betaler jeg hver gang..Fik du den Bamsen.?
Hr Olsson

Jesse James skrev:
Det koster 0,283 DKK,at sende en SMS til Danmark,det betaler jeg hver gang..Fik du den Bamsen.?

Ok det er billigt
Her fra dk mener jeg at jeg betaler 2½ kr pr.stk
ved at sende en sms til thailand
bamsen

Jesse James skrev:
Det er rigtigt at SKYPE ikke er helt gratis,jeg betaler 100.THB om måneden,så kan jeg sende alle de SMS jeg har lyst til.

Så de sms du får til de 100 baht det er kun sms i thailand
Kan jeg forstå,men ok det er også billigt
bamsen

Jesse James
Nej,det er begge veje.Det var et tilbud som Skype havde i sidste måned.
Gå ind på SKYPE PRO så finder du den.
Redigeret af Jesse James d. 28/07-2007 11:18
Hr Olsson

Spring til debat: