Se indlæg|
Priser i thailand
|
|
| renefriis |
Lagt på d. 26/07-2007 10:15
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 25 |
Jeg har lidt den holdning til hoteller : Jeg skal sove der og det er så det jeg skal bruge det til. ( måske der er andre billige sovemuligheder ) Dag/aften vil jeg bruge ude i byen. Venlig hilsen Renè Friis
|
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 26/07-2007 10:16
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Seng på sovesal, Kaosan Road, Bangkok - ned til 13,- kr/døgn. |
|
|
|
| renefriis |
Lagt på d. 26/07-2007 10:21
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 25 |
sovesal ?? sove med andre ?? vil gerne sove alene :-) send gerne link til nogle steder. Venlig hilsen Renè Friis
|
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 26/07-2007 10:57
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Det kan godtnok også gå hen og blive for billigt...bor jeg på hotel må det godt være lidt luxus , der får man som regel også hvad man betaler for......
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| renefriis |
Lagt på d. 26/07-2007 11:01
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 25 |
hvad tjener en thailænder egentlig på et fast arbejde ??? pdrhan : Har ikke noget mod at betale, men vil heller ikke have luksus hotel når jeg kun skal bruge det til at sove på :-) Venlig hilsen Renè Friis
|
|
|
|
| tomu |
Lagt på d. 26/07-2007 11:12
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 52 |
Jeg er lige kommet hjem fra Thailand. De hoteller jeg har boet på har kostet ca. 600-700 baht pr. nat. Nu er det selvfølgelig også low season. Prisen kan godt stige i high season, men jeg vil give de andre ret. Man får som regel hvad man betaler. Hvor skal du henne? |
|
|
|
| renefriis |
Lagt på d. 26/07-2007 12:42
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 25 |
Jeg ved ikke helt endnu. Jeg er den type der kommer afbudsrejser så tager det der kommer. var i tyrkiet for 3 uger siden og købte billet dagen før jeg skulle afrejse. så skulle kun af med 999,- hvor normalpris var 3499,- så finder et fly dagen før og finder så hotel når jeg lander, måske få et par taxachaufføre til at finde noget Venlig hilsen Renè Friis
|
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 26/07-2007 13:41
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Hesteøl = Archa Beer 5,4%, 640 ml 4 stk. og en pose isterninger: 100 bath ![]() [img]http://payap.net/Beer/archa.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| renefriis |
Lagt på d. 26/07-2007 14:17
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 25 |
hvad har i andre af forbrug til sådan en ferie 2-3- uger ?? vil 5000 kr være for lidt ?? Venlig hilsen Renè Friis
|
|
|
|
| renefriis |
Lagt på d. 26/07-2007 14:25
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 25 |
Bamsen : kigget på dette hotel. Sawasdee Smile Inn 35 Soi Rongmai, Chao Fa Rd. Phanakhon BKK noget i kender til ?? Venlig hilsen Renè Friis
|
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 26/07-2007 14:25
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
Du skal ikke regne med den mest uafhængige og ærlige information fra taxichaffører. De anbefaler ofte hoteller hvor de får kommision når de kommer kørende med dig. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 26/07-2007 14:30
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
renefriis skrev: hvad har i andre af forbrug til sådan en ferie 2-3- uger ?? vil 5000 kr være for lidt ?? Det kommer jo lidt an paa, hvilken ferie du vil holde. Skal der vaere lyseroedt lys og perleforhaeng hver dag , ja saa er det for lidt............Skal det vaere museer, templer og andet kulturelt, ja saa kan det vel lige gaa an, men heller ikke mere end lige..Jeg ville nok ta' 10 med............... ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| renefriis |
Lagt på d. 26/07-2007 14:39
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 25 |
jeg har en ide om lidt svømini/dykning og lidt bådture og så god aftensmad på restaurant og da lige 3-4 øl om aftenen :-)
Venlig hilsen Renè Friis
|
|
|
|
| tomu |
Lagt på d. 26/07-2007 14:48
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 52 |
Hvis det er din første tur, så vil jeg gætte på 10-15.000. Det kan selvfølgelig også gøres mindre. Det kan du spørge enhver backpacker på Khaosan Road![]() |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 26/07-2007 15:13
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Selv om man har planlagt ferie med dykning, så kan kr. 5.000 til 2-3 uger hurtigt forsvinde, hvis man efter 3-4 øl om aftenen falder i vandet, hvis du forstår sådan en lille frækkert.![]() |
|
|
|
| renefriis |
Lagt på d. 26/07-2007 15:28
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 25 |
okay hmm....så spare ferie :-)
Venlig hilsen Renè Friis
|
|
|
|
|
Lagt på d. 26/07-2007 15:29
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
renefriis skrev: Bamsen : kigget på dette hotel. Sawasdee Smile Inn 35 Soi Rongmai, Chao Fa Rd. Phanakhon BKK noget i kender til ?? Det ser da helt fint ud og en ok pris 550 baht bamsen |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 26/07-2007 18:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
dem der byggede vores hus fik 35 kr om dagen det er 2 år siden, og gav jeg dem 1 øl og smøger arbejde de dobbelt så hurtigt, og det var 10 timer om dagen, men de var godt tilfredse, og va huset blev billigt. er der nogle der også har oplevet dette. |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 26/07-2007 18:19
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
jpo skrev: dem der byggede vores hus fik 35 kr om dagen det er 2 år siden, og gav jeg dem 1 øl og smøger arbejde de dobbelt så hurtigt, og det var 10 timer om dagen, men de var godt tilfredse, og va huset blev billigt. er der nogle der også har oplevet dette. Jeg kender én, som gav det inden fyraften, hvilket medførte, at der ikke blev lavet mere den dag. ![]() |
|
|
|
| renefriis |
Lagt på d. 26/07-2007 18:56
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 25 |
jpo skrev: dem der byggede vores hus fik 35 kr om dagen det er 2 år siden, og gav jeg dem 1 øl og smøger arbejde de dobbelt så hurtigt, og det var 10 timer om dagen, men de var godt tilfredse, og va huset blev billigt. er der nogle der også har oplevet dette. det vil sige en mdr løn på ca 1000 dkr. Venlig hilsen Renè Friis
|
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 
















, ja saa er det for lidt............Skal det vaere museer, templer og andet kulturelt, ja saa kan det vel lige gaa an, men heller ikke mere end lige..



