Se indlæg
 Udskriv debat
Toemmermaend
huratho
Hej Ebeth
Ja, jeg drikker 6 - 8 Chang om dagen, det goer mig ingenting. Naar jeg staar op, det goer jeg kl. 05.00, for at opleve dyrlivet og solopgangen, da aabner jeg den foerste.
Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.
 
ebeth
Fred være med det. Jeg drikker te om morgenen fra RamingTea Co. på Superhighwayen. Kan godt li' øl, men ikke til morgenmad. En blå cola om eftermiddagen, når jeg er ude med hunden, kan det godt blive til, eller lidt vin om aftenen.

 
Spring til debat: