Se indlæg
 Udskriv debat
tandlæger i thailand
Davser Hurato
Jeg går ud fra det er det her sted du henviser til


http://www.chiang...dexen.html


Husk at lægge links med,det vil hjælpe alle os andreGrin
bamsen
 
huratho
Hej Bamsen
Helt rigtigt, men naar nu jeg ikke har en link.
Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.
 
dkchiangmai
Fortune Dental Clinic i Chiang mai kan varmt anbefales.

Har for ca. 3-4 år siden fået bort opereret en visdomstand som lå skjult vandret og voksede mod de andre tender, blev fjernet i 4 stykker. Det viste sig at tandlægen havde været i dk for ca. 30 år siden og arbejdet som tandlæge på et hospital på sjælland, kunne huske lidt danske ord. Hvis jeg husker rigtigt så kostede den omgang 2000B plus billede husker ikke lige prisen måske ikke over 250B af hele munden på en røntgenklinik jeg blev sendt til.

Har siden brugt dem til vores børn, min mor fik lavet noget der også til ca 1/10 af havd det kostede i dk, og hun vil bruge dem næstegang hun kommer.

Kan da lige tilføje at deres priser på nettet er højre en dem de bruger på prislisten i klinikken.


http://www.fortun...ailand.com
 
Berg
jesperfrb skrev:
Hej Berg!!

Kan lige tilføje at de ikke tager nye patienter uden røgentfoto af hele gebisset, så det skal du ligge til som førstegangsbesøgende!

Mener det er ca 1400 bath!

Ellers er deres service i orden, sidst ringede jeg til dem en onsdag, og sagde at jeg ankom fredag, og kun havde en dag i BKK, de fandt en tid der passede mig, og en til min ven, som var førstegangs patient, tog ca 1 1/2 time for os begge!!


Er det ikke muligt at medbringe sin sags mappe herfra danmark? Tror det vil være en del lettere for dem da jeg har haft en del uheld med mit mundtøj, bla brækket kæbe og slået diverse tænder ud da jeg bokser Smile
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience






 
John
Helt ærligt, så tror jeg de er ligeglade, med din gl. sags mappe.

Det røntgenbilled Jesper taler om, er noget der ligner et 3D billed af dine tænder og over og under kæbe. Så er det muligt at de vil have et billed af enkelte tænder.
Men det er ligesom her i DK. de vil have "friske" billeder.Grin
john@dansk-thai.dk
 
http://www.j-s.dk/hus
huratho skrev:
Hej Bamsen
Helt rigtigt, men naar nu jeg ikke har en link.
Hugo



Davser Hurato

Jamen de links ligger på internettet,til frit brug
Men jeg har lagt det ind for digGrin
bamsen
 
phitsanulok
HEY!

Så er jeg ONLINE igen :-D

Nigen der har hørt eller kender til tnadlæger der behandler med laser? Det skulle være 100% smertefrit!!! Cool
 
www.shirtfreak.dk
phitsanulok skrev:
HEY!

Så er jeg ONLINE igen :-D

Nogen der har hørt, eller kender til tandlæger,
der behandler med laser?
Det skulle være 100% smertefrit!!! Cool



Ja det ville være dejligt at vide
Om nogen ved hvilke tandlæger i thailand,
som bruger laser
i stedet for bor

Velkommen tilbage på nettet

bamsen
Redigeret af d. 02/08-2007 23:18
 
Berg
John skrev:
Helt ærligt, så tror jeg de er ligeglade, med din gl. sags mappe.

Det røntgenbilled Jesper taler om, er noget der ligner et 3D billed af dine tænder og over og under kæbe. Så er det muligt at de vil have et billed af enkelte tænder.
Men det er ligesom her i DK. de vil have "friske" billeder.Grin


Har skam os friske billeder, som er taget i år.
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience






 
jpo
da jeg fik lavet mine tænder i thailand i år,
mener jeg helt bestemt de brugte laser, jeg mærkede intet,
og jeg var der 5 gange af 7 timer.
i danmark bruger de også laser.
se denne side.
[url]www.de5smil.dk[/url]
men det er jo halv pris i thailand,så hvis man skal på ferie i thailand,
så er der mange penge at spare.
tandlæge i bangkok-
[url]www.bangkokdentalcenter.com[/url]
håber du kan bruge dette til noget

Jpo
Jeg lavede lige dine henvisninger om til aktive links
bamsen
Redigeret af d. 02/08-2007 23:17
 
http://www.nonsunghomestay.webs.com
jesperfrb
Hej Berg!!

De vil sikkert være glade for din patient mappe.
Men de vil helt sikker have deres egne røntgenbilleder, også for at være helt sikre før de går i gang med behandling, at de har bevis for hvordan dine tænder så ud før behandlingen....
Der er mange der har sagsøgt tandlæger gennem tiden, også for ting de aldrig har behandletShockShockShock

So better safe than sorry!!!!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!


Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage
 
jpo
tak bamse.
og god tur i det grønne.
 
http://www.nonsunghomestay.webs.com
Spring til debat: