Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
tandlæger i thailand
|
|
|
Lagt på d. 02/08-2007 10:21
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Hurato Jeg går ud fra det er det her sted du henviser til http://www.chiang...dexen.html Husk at lægge links med,det vil hjælpe alle os andre ![]() bamsen |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 02/08-2007 11:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Bamsen Helt rigtigt, men naar nu jeg ikke har en link. Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| dkchiangmai |
Lagt på d. 02/08-2007 12:14
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
Fortune Dental Clinic i Chiang mai kan varmt anbefales. Har for ca. 3-4 år siden fået bort opereret en visdomstand som lå skjult vandret og voksede mod de andre tender, blev fjernet i 4 stykker. Det viste sig at tandlægen havde været i dk for ca. 30 år siden og arbejdet som tandlæge på et hospital på sjælland, kunne huske lidt danske ord. Hvis jeg husker rigtigt så kostede den omgang 2000B plus billede husker ikke lige prisen måske ikke over 250B af hele munden på en røntgenklinik jeg blev sendt til. Har siden brugt dem til vores børn, min mor fik lavet noget der også til ca 1/10 af havd det kostede i dk, og hun vil bruge dem næstegang hun kommer. Kan da lige tilføje at deres priser på nettet er højre en dem de bruger på prislisten i klinikken. http://www.fortun...ailand.com |
|
|
|
| Berg |
Lagt på d. 02/08-2007 15:54
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 347 |
jesperfrb skrev: Hej Berg!! Kan lige tilføje at de ikke tager nye patienter uden røgentfoto af hele gebisset, så det skal du ligge til som førstegangsbesøgende! Mener det er ca 1400 bath! Ellers er deres service i orden, sidst ringede jeg til dem en onsdag, og sagde at jeg ankom fredag, og kun havde en dag i BKK, de fandt en tid der passede mig, og en til min ven, som var førstegangs patient, tog ca 1 1/2 time for os begge!! Er det ikke muligt at medbringe sin sags mappe herfra danmark? Tror det vil være en del lettere for dem da jeg har haft en del uheld med mit mundtøj, bla brækket kæbe og slået diverse tænder ud da jeg bokser
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 02/08-2007 16:56
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Helt ærligt, så tror jeg de er ligeglade, med din gl. sags mappe. Det røntgenbilled Jesper taler om, er noget der ligner et 3D billed af dine tænder og over og under kæbe. Så er det muligt at de vil have et billed af enkelte tænder. Men det er ligesom her i DK. de vil have "friske" billeder.
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
|
Lagt på d. 02/08-2007 18:47
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
huratho skrev: Hej Bamsen Helt rigtigt, men naar nu jeg ikke har en link. Hugo Davser Hurato Jamen de links ligger på internettet,til frit brug Men jeg har lagt det ind for dig ![]() bamsen |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 02/08-2007 18:48
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
HEY! Så er jeg ONLINE igen :-D Nigen der har hørt eller kender til tnadlæger der behandler med laser? Det skulle være 100% smertefrit!!! ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/08-2007 18:55
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
phitsanulok skrev: HEY! Så er jeg ONLINE igen :-D Nogen der har hørt, eller kender til tandlæger, der behandler med laser? Det skulle være 100% smertefrit!!! ![]() Ja det ville være dejligt at vide Om nogen ved hvilke tandlæger i thailand, som bruger laser i stedet for bor Velkommen tilbage på nettet bamsen Redigeret af d. 02/08-2007 23:18 |
|
|
|
| Berg |
Lagt på d. 02/08-2007 19:22
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 347 |
John skrev: Helt ærligt, så tror jeg de er ligeglade, med din gl. sags mappe. Det røntgenbilled Jesper taler om, er noget der ligner et 3D billed af dine tænder og over og under kæbe. Så er det muligt at de vil have et billed af enkelte tænder. Men det er ligesom her i DK. de vil have "friske" billeder. ![]() Har skam os friske billeder, som er taget i år. Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 02/08-2007 22:33
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
da jeg fik lavet mine tænder i thailand i år, mener jeg helt bestemt de brugte laser, jeg mærkede intet, og jeg var der 5 gange af 7 timer. i danmark bruger de også laser. se denne side. [url]www.de5smil.dk[/url] men det er jo halv pris i thailand,så hvis man skal på ferie i thailand, så er der mange penge at spare. tandlæge i bangkok- [url]www.bangkokdentalcenter.com[/url] håber du kan bruge dette til noget Jpo Jeg lavede lige dine henvisninger om til aktive links bamsen Redigeret af d. 02/08-2007 23:17 |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 02/08-2007 22:39
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Hej Berg!! De vil sikkert være glade for din patient mappe. Men de vil helt sikker have deres egne røntgenbilleder, også for at være helt sikre før de går i gang med behandling, at de har bevis for hvordan dine tænder så ud før behandlingen.... Der er mange der har sagsøgt tandlæger gennem tiden, også for ting de aldrig har behandlet ![]() ![]() ![]() So better safe than sorry!!!! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 02/08-2007 23:54
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
tak bamse. og god tur i det grønne. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 


















