Se indlæg
 Udskriv debat
Rygeforbud gælder også i baghaven
bamsen skrev:
jsh71 skrev:
ubon lynge skrev:
jsh nu tror jeg der er noget galt der over på øen.

Gule trekanter kan spare os for p-bøder.

København vil hjælpe bilister, der har svært ved at finde ud ti-meter reglen, når de skal parkere. Små gule trekanter markerer, hvornår det koster.

Jamen kan i da ikke selv finde ud af det der overGrin
Alle de penge der bruges på gule trekanter, dem kun vi jo godt bruge på ryge huse til os ryger. øv øv øvAngry

Jamen ubon har der ikke altid været noget i vejen derovre på øen? Hvorfor dælen tror du jeg flyttede væk derfra hæ hæ

Nej nej jsh du blev deporteret
til jydeland, og ja du ender nok med den optimale straf at blive deporteret ud til thailand Grin
bamsen

Jamen bamse det var da ikke den værste straf man kunne få, bare det ikke er i monkeyhouse man ender i.

Ubon tror du ikke bamse kender ordet fordi han selv er blevet deporteret ? GrinGrin

Ups
vi er vist kørt langt væk fra tråden
det var ikke meningen sorry
bamsen

ubon lynge
Jo det kan godt være derfor han kender det ord.
Hvad jsh går du bare hjemme hver dag sidden du er på nu?Shock
Ubon.

Pibe

Nej da jeg knokler sgu hverdag, men jeg har bare adgang til nettet på mit arbejde. Så derfor kan jeg se hvad bamsen går og laver af narrestreger herinde hele tiden.GrinGrin

Men ok som bamsen sagde så var vi kommet lidt væk fra emnet. Så for at komme lidt tilbage vil jeg da bare sige at selvfølgelig er det nok lige lovligt groft med at man ikke må ryge på sine egne gemakker. Men at de kommer med forbud offenlige steder synes jeg er helt ok, og når der er gået et stykke tid vil selv rygere synes det er en god ide, bare se hvordan det går i irland.

solmand
jeg tror ikke rygerne i Danmark finde sig i at man ikke må ryge på et værtshus,,,det burde være op til det enkle værtshus at have en ryge politik om det er et ryger værtshus eller ikke,,,kan sgu ikke spære ryger inde i et lille rum som i bangkok lufthavn hmmmShock
solmand
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

Nej solmand du har nok ret, det er klart når de laver så dårlig en rygelov hvor der ikke sker en skid ved at ryge, så det klart rygerne ikke vil stoppe. Men det er typisk dansk lovgivning, altid er det offeret der skal straffes. GrinGrinGrin

ubon lynge
Nej man kan ikke spære os ryger inde, jeg vil også mene det burde være op til et værtshus om der må ryges der eller ej, et lille skilt på døren hvor der står her ryges der eller omvendt, det med værtshus og øl og smøger det hænger jo lidt sammen.

Men som jsh skriver har jeg heller ikke noget imod der ikke må ryges på nogle offenlige steder ikke over alt, så som værtshuse.Wink
Ubon.

Pibe

Spring til debat: